eight ‡

36 6 0
                                    

Mark P.O.V

Aku sekarang sedang mandi membiarkan pancutan air membasahi tubuhku.Aku meraup wajahku dengan kasar apabila teringat akan apa yang terjadi petang tadi.Anna berusaha untuk tidak berasa kekok denganku.Mengapa?

Aku keluar dari siraman air.Ye dia automatik.Dia hanya akan mengeluarkan air jika kau berdiri undernya.Aku pantas menyelimuti separas pinggangku dengan tuala dan keluar dari bilik mandi melangkah ke almari untuk mencari pakaian.

Seusai memakaikan pakaian,aku keluar dari bilikku menghala ke bilik Anna.Bawah dah gelap menandakan semua dah masuk ke bilik masing-masing lagipun hari pun dah malam untuk masuk waktu tidur.Aku berdiri kaku di depan pintunya.Dah tidur ke? Aku teragak-agak kerana aku berasa takut.Kenapa aku bodoh sangat.Terketar-ketar tanganku untuk mengetuk pintu.

"Eh Mark." Tersembul muka Anna di hadapanku.Dia tersenyum lebar.Aku belum ketuk lagi dia dah ada di depan baguslah.Er bagus ke?

"Em Anna kau belum tidur lagi?" Aku menggigit bawah bibir.Aku berasa gelisah.

"Belum.Nak turun bawah nak minum segelas air." Aku memberi ruang untuk dia keluar dan dia menutup pintu biliknya lalu turun ke bawah.Aku hanya mengikut dari belakang ke dapur.Aku duduk di salah satu kerusi menunggu dia untuk mengambil segelas air kosong dan duduk di hadapanku.

"Er Anna.." Dia menunggu aku untuk bercakap.Mukanya nampak tenang sambil meneguk air kosong tersebut.

"Aku..." Lahai ni susah ni.

"Aku minta maaf." Aku menundukkan kepala memandang meja makan sambil menanti responnya.

"Maaf kenapa?" Dia bertanya membuat aku pantas melihat wajahnya.Takkan lupa.

"Pasal petang tadi." Dia membuat bentuk 'oh'.Lama aku menunggu dan dia mula menghabiskan air kosong itu lalu mengeluarkan helaan nafas yang berat amat aku jangka.

"I..I don't know what should I say." Dia tersenyum kecil.

"I'm really sorry." Aku memegang tangannya dan berharap dia tidak melepaskan tangannya dari peganganku gara-gara hal petang tadi dan ya tidak.

"Can I know why you do that?"

"I also don't know." Aku menggeleng.

"For real,I'm really mad at you.Can't you realise that I'm your cousin and how dare you do that to me.I can't stop you when I asked for it or when I'm rejected you with my body.I was afraid that you will do more later on but I know you will unless mom did not knocking the door that time saving my life still being a virgin." Sungguh pedas dan menusuk jantung ayat Englishnya.Aku hanya diam membisu melihat wajahnya.Sungguh begitu,air mukanya masih tenang.

Trap Love ‡ Min YoongiWhere stories live. Discover now