Dar kartą pažvelgiau pro automobilio langą, už kurio atsivėrė vaizdas į mūsų naująjį namą ir giliai atsidusau.
Nors tėvai jau buvo išlipę iš automobilio ir nešėsi daigtus į namą, aš nedrįsau atidaryti durelių. Nenoriu iškelti kojos iš šios mašinos, nes tik išlipus, prasidės nauja pradžia, kuriai abėjoju ar esu dar pasiruošusi.
-Milena, lipk iš automobilio. Nesusimąstei jog mums reikėtų padėti?- pradėjo belsti į langą mama.
Išsitraukusi ausinukus iš ausų įsikišau mobilujį į galinę džinsų kišenę ir nenorom išlipau iš automobilio. Išlipusi padėjau tėvams nešti visus krepšius ir lagaminus, kurių bėja buvo tikrai nemažai.
Laimei visi baldai buvau jau iš anksto supirkti ir išdėlioti name, tad pagriebusi savo lagaminą ir krepšį, nuskubėjau į antrą aukštą, kur buvo visi miegamieji.
Turėjau atidaryti kiekvieno kambario duris, kol susiradau savąjį. Jis buvo paprastas, su vonios kambariu, balkonu, dvigule lova, spinta, rašamuoju stalu ir baltu pūkuotu kilimu ant grindų.
Nieko nelaukusi, pradėjau dėliotis rūbus ir kitus daigtus.
***
17:30-Milena, šianden pas mus ateina vakarienės, mano sena vidurinės mokyklos draugė su savo šeima, tad pasipuošk, jie ateis apie šeštą valandą.- ištarė mama, įėjusi į mano kambarį.
-Ar būtina man vakariniauti kartu su jumis?- pavarčiau akis.
-Taip ir be jokių atsikalbinėjimų.- pasakė mama ir išėjo iš kambario.
Tingiai pakilusi nuo lovos, nušliaužiai iki spintos ir apsirengiau paprastą mėlyną suknelę su juodu dirželiu. Apsirengusi, neryškiai pasidažiau ir susirišau plaukus į arklio uodegą. Viską baigus buvo kaiptik kelios minutės be šešių.
Suskambus durų skambučiui, greit nustrigsėjau laiptais į pirmą aukštą. Mama kaiptik jau buvo įleidusi svečius, o tai buvo mamos amžiaus moteris ir kažkur mano amžiaus daili mergina.
Visi pasisveikinę, susėdome prie valgomajo stalo ir pradėjo valgyti mamos iškepta žąsį. Kaip mama spėjo tokio dieviško skonio žąsį, iškepti taip greitai?
-Taigi Sophia, kaip nusprendėte atsikrausti čia. Į Los Angel?- kreipėsi į mano mama, jos draugė Anna.
-Na...čia persikraustėm, kaip ir darbo reikalais. Mąstome atidaryti šiokį tokį šeimos verslą, miesto centre.- šyptelėjo mama, pažvelgdama į tėtį su žibančiom akim.
-O..ir kasgi tai per verslas?- Anna žaismingai pakėlė antakį.
-Na..tai bus maža jauki kavinukė. Aš dirbsiu prie maisto, Robis (Milenos tėtis) tvarkys dokumentus ir rūpinsies jog nieko niekur netrūktų, o Milena dirbs kaip padavėja.- mama nusišypsojo, o aš nuo jos žodžiu paspringau oru.
-Kaip suprast, mes taip nesitarėme?!- užsikosėjusi sušukau.
-Milena...nepradėk.- tėtis pažvelgė į mane piktu žvilgsniu.
-Ačiū, buvo skanu.- pakilau nuo stalo, garsiai numesdama šakute į lėkšte.
Greit užkilusi laiptais į savo kambarį, kritau veidu į pagalvę. Neužką nedirbsiu kavinukėje kaip padavėja, o ypač nedirbsiu su savo tėvais. Kaip jie nesupranta, jog taip aš niekad čia nesusirasiu draugų.
Staiga kažkas tyliai pabeldžia į duris ir atsargiai įeina. Pakėlusi galvą nuo pagalvės pažvelgiu kas atėjo. Tai buvo Annos dukra, ligtais jos vardas Lily.
-Hey, nepyksi jei užeisiu? Jau pabodo klausyti jų pamokslų apie gyvenimą.- Lily pavarčiusi akis pažvelgė į mane ir šyptelėjo
-Jo, žinoma. Prisėsk.- šyptelėjau, atsisėdusi lovoje.
Lily nedrąsiai įsitaisė ant mano lovos ir apžvelgė kambarį.
-Gražiai įsikūrei.- ji šyptelėjo.
-Thanks..- taip pat nusišypsojau.- gal nori pažiūrėti kokį filmą?
-O gal tesiog simpsonus?- ji patempė lūpą.
-Žinoma.- nusijuokiau paimdama savo laptopą.
Lily įsitaisė šalia manęs ir mes pradėjome žiūrėti Simpsonus. Pripažinsiu, tas filmukas visada mane prajuokindavo.
***
20:08Su Lily visaip kvailiavome ir įsidirbinėjome. Nujaučiu jog būsim tikrai geros draugės.
-Ė, ateik.- sušnypštė Lily žiūrėdama pro langą.
Priėjusi prie jos, taip pat pažiūrėjau pro langą. Priešais mano langus, kitoje pusėje gatvės, ant asfalto sedėjo keli vaikinai ir rūkė.
-Kas jie tokie?- susiraukiau.
-Tavo kaimynai ir tikri kekšiai. Dulkinasi su kiekviena mergina.- Lily pavartė akis.
-Iš kur tiek apie juos žinai? Jūs draugai?- kilstelėjusi antakį pažvelgiau į ją.
-Greičiai pasakius draugų draugai. Jie bendrauja su mano draugėm, tad tenka ir man su jais būt.- Lily vėl pavartė akis.
-Ane?- pažvelgiau į ją su "pedo" veidu.
-Ane.- Lily iškišo liežuvį.- jie pamatė mus!- suklykė Lily, pažvelgusi pro langą į juos ir mes tiesiogine prasme kritom ant grindų ir prapliupome juoktis.
Hey, vote ir comment, thanks!💞💝💘
YOU ARE READING
Desire
Fanfiction-Tu bėgsi, bėgsi nuo visų mūsų problemų?- Zayn žiūrėjo į mane su įsiučiu veide...o gal tai buvo nusivylimas? Jau sukausi eiti, nes skausmas krūtinėje buvo nebesuvaldomas, tačiau Zayn truktelėjo mane už rankos ir atsukęs į save apsivyjo rankomis apli...