Vakarėlis

375 21 5
                                    

Laikui einant, su Lily sužinojome jog ji nakvos pas mane. Oh yess baby.

Na puse nakties prakalbėjome su Lily apie savo beviltiškus gyvenimus. Regis mes turime daug bendro...

08:13

-Prabudom ir keliames saulele!- sušuko Lily man į ausį ir užšokusi ant manęs pradėjo purtyti.

-Neeeee...- užsidėjau pagalvę ant veido.

-Nagi kelkis, tavo mama prašė nueiti į parduotuvę nupirkti pieno ir dar daug kito šūdo, kaip manai aš viena patemsiu viską? Tikrai ne.- ištarė Lily ir aš nusijuokusi nuo jos žodžių, nustūmiau ją nuo savęs ir Lily skaudžiai krito ant grindų.

-Tu lavonas!- sucypė Lily ir aš greit šokusi iš lovos pradėjau bėgioti nuo jos po kambarį.

Na po kokių penkių minučių, mes uždususios pasidavėme ir tesiog apsirengusios šortukais ir  trumparankovėm maikutėm, neryškiai pasidažėme, bei susitvarkiusios plaukus nuėjome į virtuvę.

-Taigi. Ką nupirkti?- paklausiau mamos, atsirėmusi į stalą.

-Štai ką.- mama ištiesė ilgą pirkinių sarašą.

-Okay...tai mes jau einam. Greit grįšime ponia Jones.- nusišypsojo Lily mano mamai ir išsitempė mane iš virtuvės, užsidėjusios batus greit išbėgom iš namų.

-Greit grįšime ponia Jonesss...- suploninus balselį bandžiau atmėgdžioti Lily.

-Shhhh...daune tu!- sucypė Lily užšokusi man ant nugaros.

Beeidamos į parduotuvę mes vien juokiamės ir kvaikiavome. Kuo toliau, tuo labiau pradedu įsimylėti šia išprotėjusią merginą.

-Lily? Oo...labukas.- kažkokios keturkios merginos priėjo prie mūsų ir apsikabino su Lily.

-Sveikos. Cara, Ashley, Victoria ir Nina, susipažinkite čia Milena. Ji tik vakar čia atsikraustė.- supažindino mus Lily.

-Laba.- visos choru pasakė ir netikėtai mane apkabino.

-Amm...laba.- susiraukiau, iš tokio netikėto jų gesto.

-Lily ir Milena, šianden vyksta vakarėlis Victoria namuose ir jūs esate kviečiamos į jį.- išsišiepusi Ashley atkišo mums pakvietimą.

-Dėkui.- Lily paėmė pakvietimą ir nusišypsojo.- na mums jau...laikas eiti. Iki merginos.

Mes greit nužingsniavome toliau.

-Eisi?- paklausiau pažvelgusi į Lily.

-Nemanau. Vakarėliai man ne prie širdies kažkaip.- numykė Lily.

-Same.- ištariau ir mes sudavėme žaibą.

Nuėjusios į parduotuvę ir susipirkusios visus daigtus ėjom atgal namo. Tik šįkart ėjome tyloje.

-Žinai ką...gal vis dėlto einam į tą vakarėlį? Gal praleidžiame šią vasarą kažkaip kitaip? Na...turiu omeny, gal praleiskim šią vasarą su šiokiais tokiais iššūkiais..- išsišiepusi atsisukau į Lily.

-Iššūkiais?- ji patempė lūpą.- na...okay. Varysim į tą nelemtą vakarėlį ir gerai pasilinksminsime.- Lily išsišiepė.

Kai tik grįžome namo, atidavėme prekes mamai ir nubėgusios į mano kambarį, pradėjome kurti planus, kaip išslinksime iš namų ir ką devėsime.

Kadangi kvietime parašyta, kad vakarėlis prasideda septintą valandą, tai laiko dar yra į valias.

18:38

Kol Lily nubėgo iki savo namų atsinešti savo rūbus, aš spėjau šiek tiek pasidažyti ir persirenkti. Na o Lily sugrįžus ji ištiesino man plaukus, kaip ir aš jai. Aš devėjau tamsiai žalią aptemtą suknelę iki kelių. O Lily mėtinę suknelę nesėkiančia kelių, kuri  iki liemens yra aptemta, o paskui papūsta. Užsidėjusios aukštakulnius, pranešėme tėvam jog išeiname į draugės gimtadienį prabangiame restorane ir žinot ką? Jie patikėjo.

Kadangi namas kuriame vyks vakarėlis, yra tik už kelių kvartalų, tad ėjome pėsčiomis.

Kai pasiekėme vakarėlio namus, nieko nelaukusios įėjome į juos.

Prakaito, susimaišiusių kvepalų ir alkoholio kvapas iš kart pakuteno nosį, o šokantys žmonės iš kart apgaubė mus su Lily.

Lily tvirtai įsikibo mane į ranką ir vedėsi nežinoma linkme. Net nepastebėjau, kai ji įbruko man į rankas raudoną puodelį su neaiškiu skysčiu. Susidaužusios puodeliais užsivertėme juos. Gerkle nubėgęs aštrus skystis privertė susiraukti.

-O jūs atėjot!- sušuko...ligtais Cara apkabindama mus.

Na ir po dar kelių puodelių su alkoholiu, mes buvome jau girtos. Nuėjusios į aikštelę pradėjome šokti. Visu garsu groja "I'm a Fucking alcoholic" ir aš šoku muzikos ritmu. Į mane ir Lily trinasi nemažai vaikinų.

-Gražūs judesiukai.- kažkas ištarė man į ausį.

Apsisukau, norėdama pažvelgti kam čia jau taip patinka mano šokių judesiai. Priešais mane stovėjo, nemeluosiu...tikrai karštas rudaplaukis vaikinas. Jo rudos...šokoladą priminančios akys žiūrėjo tiesiai į mane. Jo veide šmežėjo maža žaisminga šypsenėlė.

Aš pati nusišypsojusi, pasitraukiau plaukus į vieną pusę ir jau žiojausi pasakyti kažkokią nesamonę, kai staiga prie mūsų pribėgo Lily.

-Milena...aš vos nepasimilėjau su kažkuo...- ji pažvelgė į mane su apsiašarojusiom akim.

-Dingstam iš čia.- ištariau pagriebusi jos ranką ir paskutintą kart pažiūrėjusi į vaikiną, iš kurio sulaukiau komplimentą, išėjom iš to namo.

Hey, vote ir comment! Lav ya and bai💝

DesireWhere stories live. Discover now