Susėdę į Zayn juodą "maserati" dideliu greičiu išvažiavome iš jo namų. Vis tolstant nuo to namo ir visų Natalie su Violeta darėsi ramiau, tačiau mintis jog jis mane bučiavo turėdamas merginą vis graužė iš vidaus. Kuo toliau, tuo labiau man darosi aišku, kuo galiu pasitikėti ir kuom ne.
Įvažiave į miestą, mano nurodytu gatvės adresu, tiesiai važiavome link mano namų.
-Paleisk mane čia, nenoriu jog tėvai pamatytų tave.- ištariau ir Zayn sustojo.
-Kur tavo namas?- jis paklausė apsidairęs.
-Netoli.- šyptelėjau netikra šypsenėle, išlipusi iš jo prabangios mašinos.
Zayn greit spaudęs gazą, išrūko iš gatvelės. Na o aš, paėjus kokius keturius kvartalus, priėjau savo namą. Kadangi durys buvo neužrakintos, tai tesiog paprastai įėjau į namus. Nusliukinusi į savo kambarį kritau į veidu į lovą.
-Aghhhh...- suzyziau, dabar norisi trankyti galvą į sieną, kol iš nosies pradės tekėti upė kraujo.
Staiga į duris kažkas tyliai pabeldžia. Nu blynas tu taukuotas, ar galėsiu kada pabūti nors minutėlei viena, jog galėčiau pamąstyti ką daryt su savo gyvenimu?
-Milena, tu jau grįžai?- tarpdurį pasirodė mama.
-Jo.- pakėliau galvą nuo pagalvės.
-Na...tai tesiog atėjau pranešti, jog ryt pradėsi darbą kavinėje. Jau supirkome baldus ir kitus šūdėliūkščius.- mamos akys žibėjo iš laimės.
-Puiku.- kritau vėl veidu į pagalvę.
Išgirdus jog mama palieka mano kambarį, metu visas mintis šalin ir užsnaudžiu.
***
Praėjo visos penkios dienos, kai nesimatau su Lily, Zayn ir kita chebra. Darbas kavinukėje žiauriai vargina ir užknisa...bet mama vis kartoja, jog įprasiu. Žinoma Lily mane nagais ir dantim bandė iškrapštyti iš namų, tačiau aš tesiog paprastai pasiteisindavau, jog niekaip jaučiuos ir ji patikėjusi išeidavo.Guliu lovoje ir žiūriu serialus, kol Lily neįbėga į mano kambarį, kaip ūraganas su šypsena veide.
-Varom į klubą!- sucypė ji.
-Ane?- pakėliau antakį.
-Jo.- ji išsitempė mane iš lovos.
-Aš tai niekur nevary...- Lily mane pertraukė.
-VARYSI, vos ne visą savaitę čia guli kaip balvonas. Dabar tikrai varysi ir man niekas nerūpi.- Lily griežtai pažiūrėjo į mane.
-Bet Lyliuk...- numykiau.
-Varysi pasakiau.- ji sugriežė dantimis ir tai mane prajuokino. Ji žiauresnė už mano tėvus.
-Gerai...- atsidusau ir Lily sucyoė iš džiaugsmo.
-Tik neapsimyšk.- nusijuokiau iš jos.
18:34
Taigi susiruošusios jau laukiame, kol gausim žinutę, kad galime išeiti. Tėvams kaip always pranešta, jog nakvosiu pas drauge, bet šįkart tai bus tiesa, nes po klubo varysim pas Lily.
Aš devėjau juodą, vos siekiančia pilvą maikutę su raišteliais ties krūtine ir juoda aptemtą sijoną. Plaukus buvai lengvai pasigarbanojusi, na o makiažas buvo paprastas.
Suskambus Lily telefonui, mes iškėkėme iš namų. Lauke mūsų jau laukė cypiančios Ash, Cara ir Nina savo gražiajame BMW. Įlipom su Lily į galą ir Ashley iš kart spaudė gazą. Mes varom į klubą.
***
Įėjusios į klubą, su Lily susikabinome. Pagal Nina čia yra pats geriausias klubas mieste. Na...matosi, žmonių kaip prišikta, visi jie šoka ir trinasi vienas į kitą.
Lily nusivedė mane į barą ir užsakiusi kažkokį gėrimą įdavė jį man. Išgėrusi iki dugno susiraukiau dėl kartaus skysčio gerklėje. Su Lily gėrėm, gėrėm ir prisigėrėm. Galva sukosi, o akyse žvairavosi.
Nuėjusios į šokių aikštelę, šokom pagal kažkokią užvedančią dainą. Rankomis vėliau savo plaukus ir lėtai judinau savo klubus. Į mane trynėsi daug vaikinų, tačiau man tai neikiek nerūpėjo, nes buvau tikrai gatava.
Staiga kažkoks vaikinas paėmė mane už rankos ir išsivedė iš šokių aikštelės.
-O tu karšta...- jis nusišypsojo.
-Aš tau neviryklėh, kad būčiau karštahh...- susiraukiau.
Vaikinas nusijuokė ir lėtai lenkėsi link mano veido.
-Galiu tave pabučiuoti?- jis apsilaižė lūpas.
-Oh ne ne ne ne.- susiraukiau, stengdamasi trauktis nuo jo, tačiau jis neklausė ir stipriau sugriebęs už riešo, įsisiurbė į lūpas. Ir staiga BAM, atsiranda Zayn ir iš visų jėgų atitraukia vaikiną nuo manęs ir tvožia jam į veidą. Vaikinas krenta be sąmonės ant klubo grindinio.
-Mergina sakė ne.- Zayn dar paspyrė mano prikabiautoją ir paėmęs mane už rankos pradėjo vestis iš klubo.
-Palauk, Lily...Lilyyy!- pradėjau šūkauti.
-Jai viskas bus gerai, Harry ją pasirūpins.- ištarė Zayn išsitempęs mane iš klubo.
Zayn įsodino mane į jo "Maserati" ir pats įlipęs užkūrė variklį ir greit išlėkė iš tos vietos.
-Kodėl tu visadh būnhi aplinkuiii?- susiraukiau.
-Nes...tesiog, negaliu leisti kad kažkas tau nutiktų Milena. Negaliu nustot tavimi rūpintis.- Zayn.
-Ta ir nenustokh..- išsišiepiau ir greit atsijungiau.
09:23
Pramerkiu akis ir mane iškart pakerta galvos skausmas. Pasukusi galvą, pamatau kažkokį juodą staliuką, ant kurio yra tabletė ir stiklinė vandens. Stvėrusi tabletę išgėriau ją, užsigerdama vandeniu.
Tai ne mano kambarys...kur aš? Kaip čia patekau?
Hey hey hey, vote ir comment! lav ya and baii💚
YOU ARE READING
Desire
Fanfiction-Tu bėgsi, bėgsi nuo visų mūsų problemų?- Zayn žiūrėjo į mane su įsiučiu veide...o gal tai buvo nusivylimas? Jau sukausi eiti, nes skausmas krūtinėje buvo nebesuvaldomas, tačiau Zayn truktelėjo mane už rankos ir atsukęs į save apsivyjo rankomis apli...