Vienas klausimas, du atsakymai

192 17 5
                                    

Mama mane išsivedė iš Lily namų, kelią atgal į namus ji papasakojo viskas kas įvyko.

-Jis tapo nevaldomas...pradėjo mėtyti daigtus o tada pradėjo smaugti mane...paskui ir smogė. Milena...jis nebegrįš, sakė išeina pas savo tą merkšę Dilailą. Mums bus saugiau be jo...- mama liejo savo ašaras.

Mums įėjus į namus, stipriai ją apkabinau ir pati nepastebėjau kaip pravirkau. Niekada negalvojau, kad tėtis taip galėtų pasielgti.

Su mama prasidėjome svetainėje puse dienos bekalbėdamos, apie jos beviltiškos santuokos gyvenimą.

-Žinai ką...aš jo niekada nemilėjau.- ištarė mama pabaigus gerti butelį vyno.

Viskas, jau alkoholis kalba jos lūpomis.

-Aš prigulsiu.- numykė mama ir greit atsijungė ant sofos.

Užklojus ją su pledu, užlipau laiptais į savo kambarį. Pravėrus duris, kruptelėjau. Kambarį ant kėdės sedėjo Zayn. Tamsūs plaukai buvo susivėlę, o tamsiai rudos akys klaidžiojo po kambarį.

-Ko tau čia reikia?- paklausiu šaltai, uždarydama po savęs duris.

-Kodėl taip piktai? Atėjau pasisvečiuoti...- Zayn truktelėjo pečiais.

Norėjau jau užsipulti jį, tačiau tesiog nebeturėjau jėgų visom tom dramom. Tad vaidinau, kad čia jo nėra.

Lėtai nuėjau iki spintos, išsitraukusi rankšluostį ir rūbus persirengti, nuėjau į vonią. Gerai išsišveitus kūną, persirengiau ir grįžau į kambarį. Zayn buvo vis dar čia ir maigė kažką mano kompiuterį.

-Jei tu čia, tai nereiškia jog gali naudotis mano kompiuteriu, nežinomais tikslais.- tėškiau faktą, atėmus iš jo kompiuterį.

-Šlapi plaukai ant tavęs atrodo karštai.- Zayn šyptelėjo.

-Turėčiau padėkoti?- kilstelėjau antakį.

Zayn nusijuokė ir pakratė galvą. Išsitraukusi džiovintuvą, išsidžiovinau plaukus.

-Varom pasivažinėti...- prakalbo Zayn, kai išsidžiovinau plaukus.

-Dabar?- susiraukiau, atsigulusi ant lovos.

-Nu...jo.- Zayn atsistojo nuo kėdės.

-Atsisakysiu.- atsidusau.

-Arba tu tipu tapu eisi su manim arba išsitemsiu tave. Tai kuris variantas?- Zayn šyptelėjo.

-Neišdrysi.- prunkštelėjau ir net nespėjau mirktelt kaip buvau pakelta nuo lovos ir permesta Zayn per petį.- nuleisk mane.- bandžiau išlikti rami.

-Priversk.- ištarė Zayn žaismingai perbraukdamas per mano vidinės šlaunies dalį.

-Mano mama svetainėje...- ištariau, kai Zayn pradėjo leistis laiptais į pirmą aukštą.

-Aha...miega, prilakus vynelio.- Zayn nusijuokė, trumpam įėjes į sveitainę.

-Paskutinis įspėjimas...nuleis mane arba aš...- Zayn pertaukė mane.

-Arba tu ką?- paklausė Zayn, išėjes iš mano namo ir žingsniavęs link savo "maserati".

-Aš...aš...- pasimečiau.

Zayn įsodino mane į automobilį ir man net nespėjus pabėgti, patsai įlipo ir užrakino dureles.

-Kur mes važiuojam?- paklausiau supratusi, kad su juo ginčytis neįmanoma.

-Pasivažinėti.- truktelėjo pečiais Zayn, užkūręs automobilį ir išvažiavęs iš gatvelės.

Greit mes pradėjome kilti kalnu. Užkyle kalnu, sustojome prie hollywood raidžių. Užsilipom ant vienos iš raidžių ir atsisėdom. Nuo čia atsiskleidė visas vaizdas į miestą. Kadangi buvo jau sutemę visą miestą buvo padengę maži žiburiukai. Vaizdas buvo fantastiškas.

-Tai vis dėlto, tu žinojai kur važiuojam.- atsisukau į Zayn su maža šypsenėle.

-Gal.- Zayn juokingai timtelėjo lūpą ir aš sukikeno.

Prasedėjome tyloje kokį pusvalanduką . Atšalus orui, Zayn uždėjo man ant pečių savo odinę striukę. Tai buvo gan miela iš jo pusės, tačiau mintys, kad jis naudojasi manimi neapleido.

-Milena, aš noriu pažint tave geriau...- Zayn pažvelgę į mane.

-Vienas klausimas du atsakymai?- pasiūliau žaidimą ir Zayn linktelėjo.

-Mėgstamiausė spalva?- paklausiau pirma.

-Juoda.- Zayn net nepagalvojas atsakė.

-Tamsiai žalia.- taip pat atsakiau.

-Hobis?- Zayn.

-Skaityti knygas ir jodinėti žirgais.- šyptelėjau.

-Jodinėji žirgais?- Zayn kilstelėjo antakį.

-Taip, tačiau tai nesvarbu, koks tavo hobis?- paklausiau.

-Keliauti.- Zayn buvo nepatenkintas mano temos pakeitimu, tačiau vistiek atsakė.

-Vienas žmogus kurį pasiimtum į negyvenamą salą?- net nepajutau kaip klausimas išsprūdo iš burnos.

-Tave.- Zayn pažvelgia į mane su iškrypeliška šypsenėle.

Pajaučiu kaip raudonis nudažo mano veidą, tad nusukau žvilgsnį į savo kojas...o taip aš net nevilkėjau batų, buvau su melsvom kojinėm.

-O tu?- Zayn klausimas sugražino mane į realybę.

-Lily.- šyptelėjau, pažvelgus į Zayn.

Jis apsilaižė lūpas ir pažvelgė į mane su ugnelėm akyse...kai jis taip žiūri, negaliu blaiviai mąstyti.

-Gali parvežti mane namo? Darosi vėsu ir mama gali nerimaut kur esu.- ištariau tyliai ir Zayn nuotaika tesiog subliuško.

Hey hey hey, vote ir comment prašyčiau!💕💕💞💞

DesireWhere stories live. Discover now