Sodyba buvo tokia didelė, jog pradėjau abėjoti ar čia Liam sodyba, o ne kokio supisto imperatoriaus. Kai prie mūsų pribėgo Ash su Cara ir Nina visos suklykėm ir apsikabinom.
-Ė...merginos, renkames virtuvėje, yra svarbių žinių.- Liam išsišiepė, mus sukvietęs į namą. Oh kaip čia tobula.
-Pala o kur Zayn?- susiraukė Niall, kai visi jau buvo virtuvėje.
Ir su trenksmu į virtuvę greit įvirto Zayn. Na o šalia jo ilgakojė blondinė. Karteliais jis ne su Nina pora? Oh damn...jis tikrai kekšius.
-Kažką praleidau?- jo veide atsirado šypsenėlė.
-Ne Zayn. Tu kaiptik laiku.- pavartė akis Ash, nužvelgdama blondine su kurią jis atėjo. Uuu...užuodžiu pavydą.
-Tagi...nors kambarių ir daug, visi negalės miegoti atskirai. Turėsime pasiskyrstyti į kambarius, po du.- dar labiau išsišiepė Liam.
-Aš su Victoria.- sušuko Louis.
-Aš su Niall.- išsišiepė Nina.
-Liam!- Cara įsikibo į Liam parankę.
-Milena!- sucypė Lily, užšokusi man ant nugaros. Visi keistai pažiūrėjo į mus, tačiau vistiek tęsė pasiskirstimą.
Žinoma Zayn buvo su tą blondinę, na o Ash su Harry. Pasiskirstę kambariais nuėjome išsirinkti ale geriausius kambarius. Na žinoma mums su Lily teko mažiausias ir mažai apšildytas. Šaunu. Tikiuosi naktį, mūsų kambarys netaps ledynmečiu.
Kadangi buvo begalo karšta, su Lily persirengėm į maudimukus. Lily devėjo tamsiai mėlyną , o aš "haki" spalvos. Ant viršaus dar užsimetusi raudoną languotą palaidinę išlėkiau su Lily iš kambario.
Merginos jau deginosi lauke, o vaikinai skandino vienas kitą ežere. Su Lily sumanėme, tesiog pasedėti verandoje.
-Ko čia liūdim?- paklausė atsisėdęs prie mūsų kažkoks vaikinas, kurio dar neesu mačiusi.
-Neliūdim, šiaip tik sėdim, kalbames. Ai tiesa. Dylan, čia Milena, Milena čia Dylan.- Lily mostelėjo ranka į mane ir aš šyptelėjau.
-Malonu.- paspaudžiau jam ranką.
Dylan įdėmiai žiūrėdamas į mano akis, paspaudė ranką.
-Galvoju eiti maudytis, prisijungsit?- paklausė Dylan, nusiimdamas maikute ir numesdama ant laisvos kėdės.
-Žinoma.- pakilusi nuo kėdės, nusiėmiau palaidinę.
-Aš...pasedėsiu čia.- Lily prikando lūpą ir nusišypsojo, pažvelgdmama tai į mane, tai į Dylan.
-Eime?- Dylan ištiesė man ranką ir aš į ją įsikibusi ėjau su juo link ežero.
Nieko nelaukę mes su Dylan įbėgom į ežerą ir nėrėme į jo gilumas. Na o paskui išnėrę pradėjome begalo juoktis ir kvailioti.
-Juodaplaukis ties vakarų puse, nenuleidžia akių nuo mūsų.- Dylan sukuždėjo man į ausį.
-Zayn? Na ir kas?- nusijuokiau, žaismingai pastūmusi Dylan.
-Tesiog nieko...jugi tu laisva tiesa?- prikando lūpą Dylan.
-Taip.- nusišypsojau ir kai Dylan mažiausiai tikėjosi aptaškiau jį.
-Kaip tu galėjai?- Dylan susiėmė už širdies ir greit mane aptaškė. Taigi tarp mūsų prasidėjo vandens karas. Vandenyje prakvailiavom kokias dvi valandas.
-Ei balandėliai, ateikit šašlykų valgyt!- sušuko Niall iš kranto, tik dabar pastebėjau jog ežere likome tik mes su Dylan.
Užšokus Dylan ant nugaros, mes greit atsiradome krante, prie visų kitų.
-Man reikia persirengti, Lyliuk palidėsi?- nušokusi nuo Dylan nugaros atsisukau į Lily.
-Žinoma.- ji įsikibo man į parankę ir mes nubėgome į namą.
Tik įėjus į kambarį, stvėriau šviesiai mėlynus šortukus ir paprastą juodą maikutę su petnešėlėmis. Apsirengusi jau ruošiausi eiti iš kambario, kai mane sustabdė Lily.
-Kas tarp jūsų su Dylan?- ji nusišypsojusi prisimerkė.
-Nieko. O kas turėtų būti?- susiraukiau.
-Na...nieko. Kažkaip jūs labai greit susibendravot, net pergreitai sakyčiau.- Lily prikando lūpą.
-Lily neišsigalvok. Tesiog susibendravom ir daugiau nieko. Vis dėlto jis nelabai mano skonio.- nusijuokiau, pavėlusi Lily plaukus.- o kas tarp jūsų su Hariuku? kas ten per akių kontaktai?- nusijuokiau, apsilaižiusi lūpas ir mirktelėjusi.
-Tylėk tu...- Lily išraudo.
-Oh my god...Lily...tik nesakyk..- užsidengiau ranka burna.
-Blah blah blah....- Lily užsikimšo ausis ir išbėgo iš kambario, na o aš paskui ją.
20:16
Sėdime prie laužo valgome zefyrus ir žaidžiame mano jau nepamėgta žaidimą "tiesą ar drąsa"
-Taigi Zayn, tiesa ar drąsa?- paklausė Liam.
-Drąsa.- Zayn prisidegė cigaretę. Gaila, jo ilgakojė draugužė, išvažiavo. Mat Zayn jai neskirė daug dėmesio, tad pasidarė nuobodu ir išvažiavo.
-Tavo drąsa...šią naktį praleisti su skaistuole Milena.- išsišiepė Liam.
-Ammmm. Ne. Jokių būdų.- susiraukiau, sukryžiavusi rankas ties krūtine.
-Ei, nebus jau taip blogai mažut.- mirktelėjo Zayn ir visi sukikeno.
-Nieko nebus gražuoli.- pati mirktelėjusi, atsistojau nuo kėdės ir nuėjau į namą.
Hey hey hey, kaip gyvuojat? nepatyngim vote ir comment...thanks and baii🖤
YOU ARE READING
Desire
Fanfiction-Tu bėgsi, bėgsi nuo visų mūsų problemų?- Zayn žiūrėjo į mane su įsiučiu veide...o gal tai buvo nusivylimas? Jau sukausi eiti, nes skausmas krūtinėje buvo nebesuvaldomas, tačiau Zayn truktelėjo mane už rankos ir atsukęs į save apsivyjo rankomis apli...