Zayn "spektaklis"

279 17 0
                                    

Grįžusi į kambarį, persirengiau į miegamus šortukus ir maikute su petnešėlėmis, atsisėdau ant lovos. Oh taip...kambaryje buvo tikrai šalta.

Staiga kažkas tyliai pabeldė į duris ir įėjo į kambarį.Tai buvo Lily.

-Tu žinai jog aš neleisiu jam čia miegot? Jei ir kam reikės miegot šiame kambaryje su tavimi, tai tik man.- Lily atsigulė šalia manęs.

-Thanks.- ištariau kimiu balsu susirangiusi po kaldra.

Dar šiek tiek su Lily pakalbėjusios, užmigome.

03:24

-Shhh...prikelsi jas.- kažkas sušnabždėjo.

-Kas per veln..- susiraukiau, tačiau greit kažkas uždengė mano burną. O Lily staigiu judesiu buvo ištemta iš lovos ir pačio kambario.

Pradėjau muistytis ir cypti, kai man pradėjo rišti rankas su virve, o ant burnos užklijavo lipnią juostą. Viskas, aš mirusi...mane išprievartaus ir paskui nužudys...puiku.

Staigiai įsijungė šviesa ir priešais mane stovi išsišiepęs Zayn. Koks jis asilas....prisiekiu, kai tik mane atriš sudraskysiu jį į skutelius.

-Labas mažut.- Zayn šyptelėjo, patraukęs užkritusią ant skruosto plaukų sruoga.

Pradėjau cypti ir visaip jį keikti, tačiau per lipnią juostą niekaip nepavyko.

-Ką?- jis nusijuokė, pažiūrėjes į mane su pajuokos žvilgsniu.

Tai belviltiška. Jis Zayn Malik ir gauna viską ko nori. Lily buvo teisi. Jis nemoka pralaimėti.

Nusukau žvilgsnį į grindis. Nenoriu žiūrėti į jį. Nenoriu net girdėti jo.

-Atplėšiu lipnią juostą nuo tavo burnos ir tu neklyksi...jei bent cyptelsi, galėsi miegot su lipnia juosta visą naktį. Supratai?- Zayn kilstelėjo antakį, negana jog jis sušiktas pasipūtėlis, tai dar jis ir žiauriai valdingas.

Neturėjusi jokio kito pasirinkimo linktelėjau. Zayn atplėšus lipnią juostą, pradėjau šaukti :

-Padėkit, prievartauja!- staugiau visa gerkle.

Zayn greit užlipdė su lipnia juosta man burną ir giliai atsiduso.

-Ble...nu tu tai užsispyrus.- jis susiraukęs žiūrėjo man į akis.

Ko jis taip žiūri? Gal žmonių dar nematęs? Ir taip. Aš užsispyrusi, apsiverk.

Zayn išsitraukė cigaretę ir prisidegęs ją pradėjo rūkyti. Rūkyti mano kambarį.

Susiraukusi dėl kvapo, pasisukau kiek galėjau toliau nuo jo.

-Argi taip smirda?- Zayn nusijuokė.

-Mhm.- sumurmėjau, nudeginus jį piktu žvilgsniu.

-Ką jau padarysi.- Zayn atsisėdo ant palangės ir toliau rūkė. Kaip aš jo nekenčiu....

-Milena, aš išgelbėsiu tave!- sušuko Lily už durų ir pradėjo spardyti duris.

-Dar šita višta atsibeldė..- sumurmėjo Zayn ir išmetęs cigaretę pro langą, išsitraukė mobilujį ir pradėjo kažkam skambinti.- Harry, pabėgo tavo žmona. Greičiau ją pasiimk, nes tuoj duris išspirs.- nusijuokė Zayn ir greit padėjo ragelį.

Greit už durų pasigirdo Lily klyksmas ir tada mirtina tyla. Oh damn...viskas atrodo kaip per tikrą filmą. Kokį veiksmo filmą, kai pagrobia dvi merginas ir jas žiauriai kankina...

-Bandom dar kartą. Nerėksi?- Zayn prisiartino prie manęs.

-Mnhe...- sumurmėjau pakraipydama galvą.

Zayn nulupo juosta nuo mano burnos.

-Klausyk, gal tu tesiog atrišk mane, gražink Lily ir pamirškim kas įvyko. Okay?- iškėliau antakius.

-Ne. Ne okay. Drąsa buvo praleist naktį su Milena. Tai ką manai darau? Žinoma jog vykdau drąsa.- Zayn atsigulė į lovą šalia manęs.

-Ką darai?- susiraukiau.

-Einu miegot. O kaip tau atrodo?- Zayn išjungė šviesą.- neketinu visą naktį sedėti ir žiūrėt į tave, kaip koks pedofilas. Galbūt.- Zayn nusijuokė.

Nieko neatsakiusi, atsukau jam nugarą ir pati užsimerkiau. Man ir reikia miego, jeigu jis čia miega, tai nerekškia jog aš turiu irgi nemiegot ir kankintis. Tegul išgraužia jis, jei taip mano.

-Šalin nagus Malik.- ištariau, kai pajutau Zayn pirštus sau ant šlaunų.

-Nu gerai gerai.- Zayn nusijuokė atsitraukęs.

08:12

Pramerkiu akis ir susiraukiu, dėl saulės spindulių, šviečiančių man į veidą.

Greit apsidairau. Mano rankos atrištos ir esu viena kambaryje. Šaunu. Nesuprantu kodėl Zayn reikėjo kelti tokį kvailą spektaklį.

Išlipusi iš lovos, persirengiu į pilkas timpas ir juodą megztinį. Plaukus susirišusi į kuoduką išeinu iš kambario. Reikia susirasti Lily.

-Ankstyvas rytas Milena.- išsišiepė praeidamas Liam.

-Ir tu buvai prie visko prisidėjes?- susiraukiau.

Liam truktelėjo pečiais ir nužingsniavo nežinoma namo puse.

-Milena, ateik į kiemą.- įsikibo man į parankę Nina.

-Palauk...man reik surasti Li...- nespėjau ištarti, kai mes jau buvome kieme prie visų vaikinų, bei merginų. Čia buvo ir Lily, visa susivėlusi sedėjo and Harry kelių?! Kas po velnių čia vyksta?

Hey hey hey. Vote ir comment 💕

DesireWhere stories live. Discover now