Kai išlipome iš automobilio, sumetėm krepšius į vieną kruvą ir sumanėme eiti paplaukioti.
-Milena...ryklys atplaukia!- suriko Austin ir nėrė po vandeniu.
Suklykiau nežinodama ką daryti. Greit priplaukus prie Zayn, užšoku jam ant nugaros, taip priversdama jį nusišypsoti.
Greit iš vandens išnyra Austin ir šoka ant Zayn, taip apsikabindamas jį per liemenį. Tačiau supratęs, kad tai ne aš, atsitraukė.
-Uoj...sorry. Įvyko mažas nesusipratimas.- numykė Austin... vargšelis.
-Tu gal gėjus?- Zayn įroniškai kilstelėjo antakį.
-Neeee.- Austin veidas nusidažė raudoniu.
Aš greit nušokau nuo Zayn nugaros ir atsistojau tarp jų, kol neprasidėjo trečiasis pasaulinis karas.
-Okay...- nusijuokiau nervingu juoku.
-Einam Milena.- Austin paėma už mano rankos, tačiau Zayn greit prisitraukę mane už liemens.
-Niekur ji neeis.- Zayn sukando žandikaulį.
-Nesupratau?- Austin susiraukė.
-Nustokit!- sušukau ir jie atkreipė į mane dėmesį.- nei su vienu nekalbėsiu, kol nenustosit elgsitis kaip du maži vaikai.- ištariau ir atsitraukusi nuo jų, išlipau iš vandens.
-Milena!- dar girdėjau, kaip šūktelėjo Austin, tačiau aš neatsigrežiau.
Įėjusi į vieną iš palapinių persirengiau į sausus rūbus.
-Valgyt!- užkriokė Niall ir aš išėjau iš palapinės.
Pradėjus valgyti šašlykus, Lily pakėlė man nuotaiką. Ką aš daryčiau be Lily? Turbūt mirčiau.
-Kas nori pažaisti tiesa ar drąsa?!- sušuko Dylan, atėjes su alkoholio buteliais.
Visi susėdo aplink laužą ir pradėjo žaisti tą nelemtą žaidimą.
-Lyliuk...tiesa ar drąsa?- paklausiu Lily, šyptelėjusi velnio šypsenėle.
-Tiesa..- ji prikandą lūpą.
Hmm...tiesa. Kaip man čia sugadinus jos gyvenimą? Ai...
-Ar tiesa...jog šiuo metu tau kažkas patinka?- paklausiau vos laikydama juoką.
-Na taip...- Lily išraudo ir visi sušvilpė.
-Ir kasgi tas romeo?- apsilaižiau lūpas.
-Ei, čia jau du klausimai!- sušuko ji.
-Kitą kart neišsisuksi gražuolę.- mirktelėjau jai akį ir nusijuokiau.
Žaidimas įsivažiavo. Visi buvo girti ir nesigaudė kas vyksta.
-Milena...pasibučiuok su Austin tris minutes.- ištarė Victoria.
-Bet aš nesirinkau drąsosss...- suzyziau, bet visiem buvo nemotais
-Paliesk ją piršteliu ir tavo artimieji, galės susirinkti tavo supjaustytas kūno dalis, artimiausiame griovyje.- Zayn rimtai pažvelgė į Austin.
Austin nusijuokė ir perbraukė pirštu, mano apnuogintą šlaunį.
-Tu lavonas!- sušuko Zayn ir puolė Austin.
Ne juokais išsigandau. Visi vaikinai pradėjo traukti Zayn ir Austin vienas nuo kito. Na o merginos pradėjo cypti.
-Liaukities!- suklykiau, pajutusi kaip mano skruostais ritasi ašaros ir taip pat bandydama juos išskirti, tačiau Dylan mane atitraukė nuo jų.
-Laikykis atokiau, nes dar pati gausi į galvą.- ištarė jis.
09:24
Pramerkiu sulipusias akis ir susiraukiu dėl nežmoniško skausmo. Prisiminus vakarykštes muštynes, greit pašoku ir išbėgu iš palapinės.
Daugelis jau pabude, kas leisgyvis guli saulutėje, o kas gurkšnoja vandenį ir gydosi nuo pagyrių. Greit akimis pamatau ir Zayn, sėdintį ant dekio ir kažką kalbantį su Louis. Prienu prie jų arčiau ir pamatau prakirstą Zayn lūpą ir antakį. Kaip vakar baigėsi muštynės?
-Tu toks idiotas..- sumurmėjau priėjusi prie Zayn.
-Tai jau sakei vakar.- jis pakėlė akis į mane.
-Regis nemelavau.- ištariu, atsisėdus šalia Zayn.- tikiuosi vakar nesulošinai Austin...
-O būtų gerai...- jis nusijuokia ir prisidega cigaretę.
-Laba ryta.- pasigirsta kimus Austin balsas už manęs.
Zayn iš kart sukandą žandikaulį ir sugniaužia kumščius, lyg būtų pasiruošęs dar kartą pulti jį.
Atsigrežiu į Austin. Didelė mėlynė po akimi ir praskelta lūpą. Giliai atsidūstų ir priėjusi prie Austin, stipriai apkabinu.
-Daugiau neerzink Zayn...matai kad yra nekontroliuojamas.- sušnabždu jam į ausį.
Austin šiek tiek šypteli ir pavartęs akis nueina pas kitus vaikinus. Tuo tarpu aš grįžtu atgal ant dekio pas Zayn.
-Žinai kad tu nesveikas?- paklausiu jo tyliai.
-Ką pasakei?- Zayn atsisuka į mane su bauginančiu žvilgsniu.
-Nieko.- sučiaupiu lūpas.
-Tai gerai.- jis išpučia cigaretės dūmus.
-Kumščiais nieko neišspręsi...- atsidusau.
Zayn nieko neatsakė, baigęs rūkyti cigaretę, paliko mane vieną ant dekio. O aš kaip debilė vis dar sedėjau toje pačioje vietoje ir žiūrėjau į ežerą... aš Zayn kaip lėlė. Kai pabosta su manimi žaisti, palieka ant lentynos...
-Noriu išvažiuoti iš čia.- prie manęs prisėda Lily.
-Aš irgi...- atsidūstu.
12:12
Baigus susidėti savo daigtus, įmečiau juos į Caros automobilį. Esu žiauriai dėkinga Carai, kad sutiko parvežti mus su Lily namo. Nieko tarp manęs su Zayn negali būti...tai jau išsiaiškinau šianden ryte. Mes per daug skiriames vienas nuo kito...
Hey hey hey, šioje dalyje šiek tiek nusišnekėjau...bet whatever :D. Dėkit vote ir rašykit comment! <3
ESTÁS LEYENDO
Desire
Fanfic-Tu bėgsi, bėgsi nuo visų mūsų problemų?- Zayn žiūrėjo į mane su įsiučiu veide...o gal tai buvo nusivylimas? Jau sukausi eiti, nes skausmas krūtinėje buvo nebesuvaldomas, tačiau Zayn truktelėjo mane už rankos ir atsukęs į save apsivyjo rankomis apli...