Paparaciai ir žurnalistai

252 17 2
                                    

Šiaip ne taip išlipusi iš lovos susiraukiau, dėl savo aprangos. Tik apatiniai ir balti vyriški marškiniai ant viršaus. Kas po velnių vakar įvyko? Pamenu tik kaip važiavau su merginom į klubą išgėriau kelis gėrimus, tada kažkas įvyko su Zayn ir viskas, atmintis išsijungia.

Išėjusi iš kambario, atsidūriau mažoje svetainėje. Apėjus dar kelias patalpas, susipratau, kad esu žiauriai mažame bute. Staiga atsidaro, buto durys ir įeina su pirkinių maišais Zayn.

-O, tu jau pabudai. Kaip išsimiegojai?- paklausia Zayn, uždarydamas po savęs duris ir padėdamas pirkinius ant stalo.

-Kąžinau taip...- sumurumėjau atsisėdusi ant kėdės ir stebėdama kaip Zayn traukia pirkinius iš maišo.

-Na kiaušinienės nemoku kepti, tačiau galiu išvirti dešrelę.- Zayn šyptelėjau ir aš atsakiau jam tuo pačiu.

-Zayn...kieno šis butas ir kaip aš atsidūriau lovoje tik su apatiniais ir tavo marškiniais?- paklausiau, garsiai nuryjusi seiles.

-Šis butas mano, jokios mano giminės nežino apie jį ir na...tesiog perrengiau tave.- Zayn truktelėjo pečiais.

-Ar tai buvo būtina, turiu omeny perrengti?- iškėliau antakius.

-Manau taip, nes tavieji rūbai buvo... apvemti- Zayn.

Jaučiu kaip mano veidas nusidažo raudoniu, o gėda pradeda graužti visus organus. Užsidengiu veidą su delnais ir gyliai atsidūstu.

-Atsiprašau...-sumurmu.

-Na tu buvai tikrai girta, dar ir kaip...tad tu nekalta, alkoholis kaltas ir tai mažut yra faktas- Zayn atsisuko į mane su dar neišlupta dešrele ir pamojo ją ore, kas mane prajuokino.

Zayn išvirus dešreles, žinoma su mano pagalva pradėjome valgyti.

-O Zayn...dėl tos tavo mergi...- nebaigiau sąkinio, nes Zayn mane pertraukė.

-Milena, aš neturiu merginos.- jis nusijuokė.- Čia Natalie vaizduotė labai laki, lakesnė nei Bellos.

Pavalgiusi, persirengiau į rūbus, kuriuos nupirko Zayn. O tai buvo purpurinė suknelė iki kelių...kuri kaiptik tiko ant manęs, atrodo lyg Zayn būtų jau mane išmatavęs naktį...apie tai pagalvojus nubėga kūnu šiurpuliukai.

-Milena.- Zayn įeina į kambarį ir pamatęs mane nusišypso.-Turiu gražinti tave į Lily namus, nes ji baigia išprotėti be tavęs.- jis nusijuokia.

Aš taipat nusijuokiu ir susirišusi plaukus į arklio uodegą, išeinu su Zayn iš buto. Mums jau einant iš daugiabučio, pamatėm prie durų susirykiavusių daug žmonių su fotoparatais ir mikrafonais. Tai paparaciai ir žurnalistai. Kas čia vyksta?

-Po velnių...- sumurmėjo Zayn ir paėmė mane už rankos.- dabar išeisim ramiai iš daugiabučio, perdaug nesidairyk, būk nuleidusi galvą, nekalbėk jei užduos klausimą ir nepaleisk mano rankos.

-Zayn...kas čia vyksta?- pradėjau nerimauti.

Zayn jau nieko nebesakė, tesiog išsitempė iš daugiabučio.

-Ponia Malik, prašau pakomentuoti...- pradėjo visi šūkauti ir tesiog užgulė mums praėimą, tačiau Zayn nieko nesakė ir ėjo nesustodamas.

-Ponia Malik ar čia jūsų naujoji mergina? Ei...koks tavo vardas.- kažkas sugriebė už mano rankos, o aš dar stipriau įsitvėriau į Zayn. Jis supratęs, jog kažkas ne taip, atsigrežė ir net nuo jo žvilgsnio tas žmogus paleido mane.

Kai pasiekėme automobilį, nieko nelaukę įlipome į jį ir išvažiavome.

-Zayn...kas čia kątik įvyko? Tu gal ką, kokia roko žvaigždė?- susiraukiau.

-Mano tėtis žymus verslininkas ir tiek.- Zayn truktelėjo pečiais ir likusią kelionę pas Lily mes nebekalbėjom...šaunu. Zayn vėl tapo šaltas man.

Kai sustojome, prie Lily namų išlipau iš automobilio ir stipriai trenkiau durelėm. Kodėl? Pati nežinau. Zayn spaudė gazą ir išvažiavo iš gatvelės, na o aš jau skambinau į Lily duris.

-O dieve...galvojau tave jau kažkas išprievartavo!- Lily atidarė duris ir pamačius mane sucypė ir šoko man į glėbį.

-Nu...neišprievartavo regis.- šyptelėjau, taip pat apkabindama ją.

Lily nusivedė į savo jaukų kambarį ir mes išspasakojome kas įvyko, kol nebuvom kartu. Regis Harry čia nakvojo su Lily ir jie pragakalbėjo puse nakties...šituos du balandėlius aš tikrai ship'inu.

18:20

Sėdime ant Lily grindų ir ėdame guminukus, regis nakvosiu pas Lily.

-Papraciai ir žurnalistai? Viešpatie...kas tas Zayn Malik? Regis ne tiek daug ir žinau apie jį. Maniau jis mergišius gyvenantis kokioje lūšnoje su savo priaugusio svorio mama, pijoku tėvu ir dar dešimtimi brolių.- išklausius mano pasakojimą Lily įsidėjo guminuką į burną.

-Nu...ir aš taip maniau.- ištariau su pilna burna guminukų.

Staiga kažkas tyliai pabeldžia į duris jr įeina į kambarį. Tai Lily mama Anna.

-Labasvakaras ponia Collins.- šyptelėjau.

-Labas Milena, vadink mane tesiog Anna, nakvosi čia?- Lily mama nusišypso

-Taip, jei jūs nieko prieš.- ištariu.

-Milena gali nakvoti čia kada tik panorėjusi, čia tavo antrieji namai.- Anna šypteli.

Hey hey hey, vote ir comment! Lav ya and baiii💟

DesireOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz