Rausvos kelnaitės su ramunėlėm

285 20 0
                                    

Atsisėdau ant laisvos kėdės ir su šypsena pažvelgiau į Lily. Ji išraudusi nulipo nuo Harry kelių ir prisėdo šalia manęs.

-Manau mums reikės pakalbėti.- ji sukušdėjo man į ausį.

-O taip...- ištariau prikandusi lūpą.

15:55

-Manau bus audra.- ištarė Cara nusiėmusi nuo saulės akinius.

Pakėliau akis į dangų. O taip...link mūsų artėja tamsūs debesys. Pils kaip iš kibiro.

-Gal kas nori arbatos?- paklausiau merginų pakilusi nuo dekio.

-Aš norėčiau.- nuo dekio pakilo Victoria ir mes nuėjome į namą.

-Girdėjau kas vyko naktį...- ji atsisuko į mane su šypsenėle.

-Tik nesakyk jog dar ir tu prie jų prisidėjai.- atsidususi, užkaičiau arbatinuką.

-Ne. Tik girdėjau kaip rėkei, jog prievartauja.- Victoria sukikeno ir aš pati nusišypsojau.

Staiga kieme pasigirdo griaustinis ir pasipylė lietus. Visi subėgo į namą, išskyrus Liam. Jis bėgiojo po kiemą ir vos spėjo visus daigtus nešt į vidų. Su Victoria pradėjome juoktis iš jo.

-Kas tokio juokingo?- į virtuvę įėjo šlapęs nuo lietaus Dylan.

-Ai nieko.- tariau numojusi ranka, nusivaliusi juoko ašarą ir užšokusi ant palangės.

Užvirus arbatinukui, užpyliau sau, Victoria ir Dylan melisos arbatos.

-Hey hey hey.- atsisėdo ant stalo išsišiepusi Lily.

-Hey. Kas čia per laimė?- paklausiau prisimerkusi.

Lily truktekėjo pečiais ir paėmusi mano puodelį atsigėrė arbatos.

-Ei..- numykiau.

Lily iškišo liežuvį ir vienu užsivertinu išgėrė arbatą.

-Regis man beliko tik vanduo.- atsidusau.

-Imk, aš jau nebegersiu.- Dylan ištiesė savo puodelį.

-Thanks.- šyptelėjau gurkštelėjusi arbatos.

-Imk, aš jau nebegersiu.- suploninęs balselį, į virtuvę įėjo Zayn.

Nuo jų žodžių paspringau arbata ir net nepastebėjau kaip puodelis pakrypo ir arbata išsiliejo ant mano timpų.

-Puiku. Aš einu persirengti.- sumurmėjusi nulipau nuo palangės ir išėjau iš virtuvės.

Greit užlipusi laiptais į savo kambarį, iš krepšio išsitraukiau šortukus ir juos persirengiau.

Persirengusi, ruošiausi eiti iš kambario, kai staiga kruptelėjau pamačiusi Zayn atsirėmusį į durų staktą. Negi jis matė kaip aš persirenginėjau. O dieve tu šventas...aš tikrai kažkada nesusivaldysiu ir trenksiu jam.

-Ilgai čia stovi?- kilstelėjusi antakį, pažvelgiau į jį sukryžiuodama rankas ties krūtine.

-Pakankamai ilgai, jog būčiai pamatęs tavo rausvas kelnaites su ramunėlėm.- Zayn išsišiepė.

Fak...tas kelnaites man dovanojo mama, prieš kokius gerus 2 metus...ir aš jas dar turiu.

Priėjusi prie Zayn užsimojau, duoti jam antausį, tačiau jis sugavo mano ranką.

-Paleisk tu žąsine.- iškošiau pro dantis, bandydama ištraukti savo ranką iš jo gniaužtų.

-Milena, nemandagu taip kalbėt.- Zayn atsiduso, pakratęs galvą.

Nespėjau nei mirktelt, kai Zy prirėmė mane prie sienos ir įsisiurbė į lūpas. Mano lūpos paliko tylią aimaną, nuo staigaus smūgio į sieną. Nežinau kodėl buvau tokia buka ir atsakiau į jo bučinį. Jaučiau tik jo saldžias lūpas ant manujų ir šiltus pirštus bėgiojančius mano nugara.

-Amm..kas čia vyksta?- Ash išsprogdinus akis žvelgė į mus, stovėdama tarpdurį.

Zayn greit atsitraukė nuo manęs.

-Nieko.- greit prasiveržiau pro Ashley ir išbėgau iš kambario.

Tankiai kvepuodama, susitvarkiau pasišiaušusius plaukus ir grįžau atgal į virtuvę.

-Viskas gerai?- Lily pažiūrėjo į mane, lyg nujausdama viską kas įvyko.

-Jo. Viskas. Gerai.- sumykčiojau, grįžusi atgal ant palangės.

-Oh..really?- Dylan prisimerkė.

-Mhm...- pavarčiau akis, nusukusi žvilgsnį į grindis.

Mano širdis vis dar nenustojo greitai plakusi. O mano veidas nudažytas raudiniu.

-Milena...tikrai viskas gerai?- Lily susiraukė pažiūrėjusi į mane.

-Lily, nepradėk. Man viskas gerai.- pavarčiau akis.

-Kas nori picos?- sušuko Niall įbėgęs į virtuvę.

-Aš!- suriko Lily su Dylan ir nusijuokė

-Milena, valgysi?- Niall pažvelgė į mane.

-A. Taip.- šyptelėjau.

19:27

Namuose groja garsi muzika, visi jau prisigėre kaip tapkės. Smagu.

Šoku su kitom merginom svetainėje, lietai judindamos klubus, trinames viena į kitą. Na o vaikinai sudribę ant lovos, žiūri į mus išsišiepę. Štai tokios yra alkoholio pasekmės.

Mano ir Zayn bučinys jau pamirštas. Nieko tarp mūsų su juo nebus. Tegul užsikruša jis. Asilas.

Hey hey hey, i know, šiek tiek pradedu grybaut. Bet whatever. Vote ir comment! Lav ya and baii!💖💟💖

DesireTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang