~Volgende dag~
Ik word wakker en kijk op de klok hoe laat het is. 13:05 staat erop. Mooizo kunnen we nog even boodschappen doen. Ik kleed me aan in een zwarte broek met gaten en een zwart T-shirt met een doodshoofd erop. Ik loop naar mijn broertjes kamer en klopte onze code. Ik stapte binnen en maakte hem zo wakker dat hij mij niet in de houtgreep zal nemen. Hij wordt wakker en ik zeg: 'kom ik maak eten klaar en dan gaan we even boodschappen doen.' 'Oké, vergeet je wapens niet.' 'O, kut. Vergeten.' Ik ren snel terug naar mijn kamer en hoor Julian lachen. Ik vergeet het wel vaker. Ook een keer op een missie. Dat was echt geniaal. We moesten dus een bank overvallen en ik zou iedereen onder schot houden aleen had ik geen wapens bij me.
Ik loop naar mijn inloopkast en druk de code in. Ik pak twee handgeweren met kogels en stop er 1 in bijn linkerschien die ik ondertussen al had aangetrokken en 1 in mijn linkermouw. Ik pak 2 messen en stop er 1 in mijn rechterschoen en 1 in mijn rechtermouw zodat je ze niet ziet. Tenslotte pak ik nog een zwart tasje waar ik een lipstick dat eigenlijk een mes in stop. Ik doe de deur opslot en loop naar de keuken om eten klaar te maken.
Ik trek mijn zwarte jack aan en wacht op Julian. Ondertussen eet ik mijn brood op. Julian komt aan gelopen en trekt ook zijn jack aan. Ik geef hem zijn eten vraag: 'Met welke auto gaan we? En wie rijd er?' 'Welke auto's hebben we hier eigenlijk?' 'Jouw, mijn, de mat zwarte lamborghini en de rode BMW I8.' 'Laten we dan met de mat zwarte lamborghini gaan en jij rijd op de heenweg en ik op de terugweg.' 'Prima.'
Ik pak de sleutels en loop naar de garage en stap in. Ik wacht op Julian en scheur dan weg. Zodra we bij de supermarkt aankomen, drift ik in de parkeerplaats. Ik stap uit en wordt gelijk aangestaart door de jongens die daar staan. Ik negeer ze en doe de auto opslot. Ik pak een winkelkarretje en rij de winkel in. Julian heeft het boodschappenlijstje. Hij noemt op wat we nodig hebben en ik stop het in het karretje.
Zodra we alles hebben lopen we naar de kassa. We betalen en lopen weer naar de auto. laden alles in en ruimen het karretje op. Julian stapt nu aan de berstuurders kant in en zodra we allebei zitten, scheurt hij weg.
We zijn weer in onze kamer met alle spullen. We moeten nu alles nog opruimen. Zodra alles is opgeruimd gaan we een film kijken en eten we patat. Na de film gaan we slapen aangezien we morgen school hebben en proberen om morgen op ons eerste schooldag optijd te komen.
JE LEEST
The badgirl
General FictionEmma Montres is 16 en een meisje dat voetbalt in het hoogste jongens team. En ook nog eens nederlands kampioen kickboksen is. Op school staat ze bekent als The Badgirl. Haar vader is maffiabaas Als haar ouders naar Amerika verhuizen moet zij mee. ha...