Hoofdstuk 3 *

2.7K 67 6
                                    

In het vliegtuig kijk ik fast en furious 1. Ik heb alle films al wel eens gezien. Maar datis zo'n tijd geleden dat ik nu weer opnieuw begin met de serie. Mijn ouders zijn nogeen aantal dingen aan het bespreken.

Ik word wakker geschud door mijn moeder die zegt: 'Doe je gordel om. We gaan zolanden.' Huh. Ik kijk verbaast om me heen en zie dat het al een tijdje later is. Ik zalwel in slaap gevallen zijn.

Als het vliegtuig is geland lopen we met zijn drieën naar de auto's toe. Ik stap in mijneigen auto en mijn ouders in die van hun. Ik typ het adres in wat ik van mijn vaderheb gehad. Daarna laat ik de auto uit het vliegtuig rollen en ga ik klaar staan bij eensoort startlijn. Mijn vader staat er al. We laten de motoren brullen. Er staat iemandklaar met een startsein. Zodra die gegeven is, scheuren we allebei weg. Eenwedstrijdje kan nooit missen bij ons.

Zodra ik aankom bij de villa waar we in gaan wonen, zie ik mijn ouders al op mijwachten. Ik roep boos naar ze toe: 'dat is valsspelen. Je wist de route al.' 'Dat heetvoorbereiding schat,' zegt hij lachend terug. Ik zucht. Ik kan het ook niet winnen vanhem. Ik kijk een beetje rond om te kijken waar we precies gaan wonen. Verbaastdraai ik me terug naar mijn ouders en vraag: 'Waar is de garage?' 'Stap in en rijachter mijn aan. Dan laat ik je het zien.' Ik stap braaf in en we rijden een klein stukjehet terrein op.

Mijn vader stopt op een vlak waar ongeveer 2 auto's op passen. Ik ga naast hem inhet vak staan. Zodra ik stil sta, wordt ik gebeld. Ik neem op. 'Hoi pap, wat is debedoeling van dit vak hier op de grond?' ''Als je in het handschoenenkastje kijkt, danzie je een afstandsbediening liggen. Druk op de knop naar beneden en zie wat ergebeurt.'' Na die zin hangt hij gelijk op. Ik pak de afstandsbediening en druk op deknop naar beneden. We zakken naar beneden. Zodra we laag genoeg zijn, kijk ikweer omhoog. Daar komt een nieuw vak in de open plek op de grond. Ik rij verbaastvan het platform af en kijk om mij heen. Ik zie een parkeerplek waar mijn naam bijstaat. Ik parkeer mijn auto in en stap uit. Dit is cool.

Ik kijk nog een beetje rond in de garage en zie dat er 4 werkplaatsen zijn metallemaal ruimte voor 1 auto. Er zijn voor de rest nog allemaal parkeerplaatsen. Bijelke parkeerplaats staat het type auto. Er is ook nog ruimte om nieuwe auto's kwijt tekunnen. Ik loop naar de deur toe en trek hem open. Daar zie ik een trap. Zucht. Moet ik ook nog naar boven lopen. ach ja, het moet maar. Als ik boven kom zie ik 6 deuren. Er staat boven elke deur een bordje. Ik zoek naar mijn naam. De woonkamer, keuken, ouders slaapkamer, kamer Julian (broertje van Emma 14 jaar), de sportkamer en dan eindelijk mijn kamer. Ik loop de deur door en zie weer een trap. Geweldig. Altijd die trappen maar.

The badgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu