Hoofdstuk 28

1.1K 35 7
                                    

Caiden grijnst naar me en zegt: 'Zie ik je weer.' 'Ja,' zeg ik lachend terug. Jack vraagt verbaast: 'Kennen jullie elkaar al dan?' 'We hebben elkaar gister ontmoet in de club,' antwoord ik. Hij kijkt Caiden aan en geeft hem een klap tegen zijn schouder. Hij zegt: 'Zo dat heb je goed geregeld. Ze zit hier pas om school. En je hebt nu al seks met elkaar gehad.' 'Ja toe hè.' 'Hoe was het?' Ik draai me om en stop mijn oortjes in. Die informatie hoef ik niet te horen.

Als dan na 10 minuten de docent er nog niet is, gaan we met ze alle weg. Bijna iedereen loopt naar zijn/haar kamer. Ik loop de gang in waar ik slaap als iemand een arm om me heen slaat. Ik kijk en zie dat het Caiden in. Ik loop gewoon rustig door. Jack vraagt verbaast: 'Hoe doe je dat? Toen ik dat deed, kreeg ik een schop in mijn ballen.' 'Dat heet kunst Jack,' antwoord Caiden lachend terug.

Ik stop voor mijn kamer en open de deur. Mike vraagt verbaast: 'Slaap je hier?' 'Yep,' zeg ik met een ploppende p. Ze lopen verbaast mijn kamer in en kijken verwonderen rond. Ik geef ze een rondleiding en kom als laatste bij de slaapkamers. Ik doe de deur open van mijn kamer en loop naar binnen. Ik plof op mijn bed neer en de andere ook.

Ze vragen bijna meteen wie Julian is, behalve Jack. Ik kijk hem raar aan. Misschien weet hij het al. 'Hij is mijn broertje.' Ze zeggen tegelijkertijd: 'O.' Het is een grappig gezicht dus ik schiet in de lach. Nu denk je vast van, waarom laat je Jack in je kamer? Nou dat heb ik nodig voor mijn payback.

Na een half uur gepraat en gelachen hebben, schop ik ze uit mijn kamer. Ik ben erachter gekomen dan voor Jack zijn auto heel belangrijk is. Daar ga ik iets leuks mee doen.

~Volgende dag~

Ik word wakker van mijn wekker. Ja, soms zet ik mijn wekker. Ik ontbijt snel en pak mijn tas. Ik loop snel naar buiten. Het is pas 6:45. Veel te vroeg naar mijn zin, maar ik moet de payback zo vroeg doen, omdat ik dan zeker weer dat hij nog niet wakker is. Ik loop naar de garage. Ik zoek zijn auto en vind hem al snel. Ik pak mijn gereedschap en loop naar zijn auto.

5 minuten later ben ik klaar. Ik pak mijn spuitbus in de kleur roze en schrijf op zijn auto: Payback bitch. Ik maak er een foto van en stuur hem naar Julian. Hij stuurt gelijk twee lachende gezichtjes terug. Ik lach en loop gauw naar boven.

The badgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu