Hoofdstuk 17

1.5K 44 0
                                    

Eindelijk zijn de lessen voorbij. Ik ren zowat naar mijn kamer. Zodra ik in mijn kamer ben, laat ik me zuchtend vallen op mijn bed. Eindelijk verlost van Jack. Nu even Zara appen om te vragen waarom ze er niet was.

(Z=zara en I=ik(Emma) )

I: Waar was je??

Z: Ik was pas om 13:00 wakker en had geen zin om nog naar dat ene lesuur te gaan.

I: Oké. Welke kamer slaap jij??

Z: Ik slaap op de 2 verdieping in de 4de kamer van recht.

I: Kom naar de laatste verdieping en neem je squad ook mee.

Z: Oke, zie je zo.

Ik app mijn pa nog even over of ik nog een andere missie mag doen en of ie informatie wil opzoeken over de squad van Zara. Mijn vader leest het bijna meteen en belt mij gelijk.

(I=ik en V=haar vader)

I: Hé pap. Wat is er?

V: Die squad hè. Die zitten bij ons in de maffia.

I: Das chill

V: Dat zeker. Nog even over de missie.

I: Ja, wat is daar mee?

V: Je krijgt inderdaad nog missies tussen door.

I: YESSS!!!

V: Morgenavond moet je een pakketje x afleveren op .......................

I: Is goed. Moet nu gaan want de squad komt eraan. Doeiii

V: Doeg

Ik hang op en loop de kamer uit. Bijna gelijk zie ik de squad aankomen. Elise vraagt verbaast: 'Is deze hele verdieping van jou?' 'Nou, ja. Ik deel hem met Julian, me broertje. Kom binnen dan geef ik jullie een rondleiding.' Ik doe de deur open en ze lopen naar binnen. Ze kijken met open mond. Ik zeg: 'Jullie vangen vliegen.' Ze klappen van schrik hun mond dicht. Sven zegt: 'Wauw dit is mooi.' De rest knikt instemmend. 'Zal ik jullie een rondleiding geven?' Iedereen knikt enthousiast.

We lopen naar de keuken. Hier kijkt weer iedereen zowat met open mond. Vervolgens loop ik naar de woonkamer. Sven zegt: 'Vet jullie hebben gewoon een ps4 hier staan. Het enige wat wij hebben per kamer zijn twee bedden, 1 tv, een douche, wc en een bank en een tafel. En jullie hebben gewoon dit?!' Ik lach en zeg: 'Ja en dit is nog geen eens alles.'

'Nog niet?!', roepen ze tegelijk. 'Ja, duhhh. Waar moeten we slapen en douchen dan?' Nu kijken ze me allemaal aan met een daswaar-gezicht. Ik zeg: 'volg me maar. Dan laat ik eerst Jullians kamer zien en dan die van mij.' Ik loop naar Jullians kamer en klop een andere code op de deur. Hij doet bijna gelijk open en ik kijk hem meer een vragend gezicht aan. Hij kijkt terug met een gezicht van ikhadgeenzinomtewerken. Dat kijk ik weer terug met een gezicht van datkan.

Sven zegt: 'Zijn jullie klaar met jullie blikken gesprek of gaan we hier nog drie uur staan?' 'O, ja. Sorry. Kom dan gaan we naar binnen.' Ze lopen naar binnen en kijken hun ogen uit. Zara vraagt: 'Is jou kamer ook zo cool?' 'Kom mee dan kunnen jullie het zien.' Ze lopen gewillig mee.

The badgirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu