We staan klaar. De teller telt af. 3....2......1....GO!! We racen weg. We driften bij de bochten en doen gevaarlijke stunts. Julian staat voor, maar ik heb nog 1 rondje om hem in te halen. Dit gaat we lukken.
Yessss!!! Ingehaald. Alleen de laatste bocht nog. Ik drift hem door de bocht heen, maar ik moet oppassen, Julian komt wel heel dicht bij. Zodra we door de bocht heen zijn gegaan zie ik dat ik nog net voor lig. We racen naar de finish en ik heb net, maar dan ook net gewonnen.
We stoppen en stappen uit. Ik zeg tegen Julian: 'goed gedaan. Je wordt beter.' Hij grijnst en zegt: 'klopt, heb geoefend. Zullen we terug gaan, dan zijn we waarschijnlijk net op tijd voor het diner?' 'Ja is goed.' We stappen weer in en rijden met een noodgang naar de school.
Zodra we daar aankomen zetten we de auto's in de garage. We lopen naar boven en kleden ons om in een joggingbroek, t-shirt en een zwart leren jack. Zodra we klaar zijn lopen we naar beneden en inderdaad zijn we op tijd. We zijn zelfs zo vroeg dat nog niemand er is. We lopen naar de kantine mevrouw en kijken wat er ligt. Zo te zien biefstuk met krielaardappeltjes en doperwtjes met worteltjes.
Nou dat vind ik wel lekker. We scheppen wat op en lopen naar een random tafel ergens in het midden. Waarom we niet meer op onze kamer eten is, omdat we "meer contact moeten hebben." Daarom zitten we ook ergens in het midden zodat het opvalt. We eten rustig en praten wat in het Nederlands.
5 minuten later komen er 2 meiden en 2 jongens aangelopen. Ze zien er een beetje hetzelfde uit als ons. Ze hebben allemaal een joggingbroek aan en een t-shirt met een zwarte jack met op de achterkant: The Devils. 1 van de meiden zegt kil: 'Wegwezen, onze plek.' 'Echt niet', zeg ik net zo kil terug. Dan zegt ze wat aardiger: 'Ik mag jou wel.'
Ze komen bij ons zitten en stellen zich voor. Dat meisje wat net zo kil was zegt tegen ons: 'Kijk, die blonde jongen is Sven, die jongen met bruin warrig haar is Steven, dat andere meisje is Elise en ik ben Zara.' 'En wij zijn The Devils', zeggen ze in koor. 'En wie zijn jullie?', vraagt Zara.
'Ik ben Emma.' 'En ik ben Julian.' Ik vraag: 'Waarom zijn Elise en jij hier? En hoelang al? Want ik dacht toch echt dat het een jongensinternaat was.' 'Klopt, we hebben een school in de fik gestoken en toen stuurden onze ouders ons hierheen. We zijn hier trouwens pas 2 dagen', zegt Elise. Vandaar dat ik ze nog niet gezien had.
Julian en ik staan op en lopen weg nadat we gezegd hebben dat we gaan slapen. Ze keken ons verbaast aan. Dat snap ik wel. Het is pas 19:00. We zijn bijna bij de deur als zara ineens komt aanrennen. Ze vraagt: 'In welke klas zitten jullie eigenlijk?' Ik antwoord met: 'Ik zit in 4H1en hij in 3H2.' 'Nice. Ik zit ook in 4H1. Zie je morgen.'
Julian en ik lopen verder. Zodra we boven zijn kleden ee ons eerst om in onze sportkleding en lopen dan naar de sport ruimte om nog even te vechten. Na 45 minuten stoppen we en gaan naar onze kamers. Ik spring nog even onder de douche en ga dan slapen.
JE LEEST
The badgirl
BeletrieEmma Montres is 16 en een meisje dat voetbalt in het hoogste jongens team. En ook nog eens nederlands kampioen kickboksen is. Op school staat ze bekent als The Badgirl. Haar vader is maffiabaas Als haar ouders naar Amerika verhuizen moet zij mee. ha...