Godzina 23:56
Nim zdążyłam zejść do piwnicy Bobby już nie żył. Skąd o tym wiem? Kiedy jego przerażający krzyk nagle się urwał, a jego miejsce zajął szaleńczy śmiech i przedzierający się przez niego dźwięk łamanych kości, wiedziałam, że On już go znalazł. Zostały cztery minuty. Czy zdołam przeżyć? Boże, dlaczego się na to wszystko zgodziłam? Ukryłam się w szafie w pokoju Mike'a. Nie wiem jak długo tu jestem. Wszystko co mam to ten dziennik i nadzieja, że dożyję północy, a wtedy cały ten koszmar się skończy. Boże. Słyszę go. Słyszę ten upiorny śmiech. Wie, że tu jestem. Jeśli znalazłeś ten dziennik, proszę, przekaż go moim rodzicom i powiedz im, że...
Godzina 22:18
Z oderwanej od reszty ciała dłoni Lisy wyciągnęłam komórkę.Przekręciłam jej głowę tak, aby nie patrzeć w jej wykrzywioną w przerażeniu twarz. Jej nos ozdabiał czerwony pomponik. Ciekawe czy założył go wszystkim swoim ofiarom? Drżącymi dłońmi wybrałam numer jedynej osoby, która jeszcze żyła. Bobby był przerażony. Nim komórka padła zdążył powiedzieć, że ukrywa się w piwnicy. Czy mogę go tak zostawić? Może jeśli będziemy razem przetrwamy do północy? Muszę, go znaleźć.
Godzina 20:12
Zamknęłam się w łazience. Nie wiem co mam robić. Amy, skup się. Zabija nas po kolei. Najpierw Mike – wymówił zaklęcie jako pierwszy. Potem Randy. Nie, nie, Alex. Tak, Alex był drugi. Potem Lisa, Tim, Bobby i ja. Nim zginę, jeszcze trójka moich przyjaciół straci życie.Przez uchylone drzwi drzwi widzę jak morderca w kolorowym kostiumie i brzęczących butach kieruje się schodami na górę, pogwizdując radośnie. Nie chcę umierać.
Godzina 19.20
Pierwsze co wpadło mi w ręce nim zaczęłam uciekać był ten dziennik. Nie wiem co mam robić. Muszę sobie to wszystko uporządkować. Najpierw czytaliśmy straszne historie i wszyscy wymówiliśmy zaklęcie.A potem cały dom wypełniły pojawiające się znikąd, kolorowe baloniki i ten upiorny śmiech. Nie wiem gdzie jest reszta. Ilu z nas żyje? Według legendy duch będzie zabijał do północy. Może uda mi się przetrwać? Muszę uciekać.
Godzina 15:45
Drogi pamiętniczku! Zaraz idziemy całą naszą paczką do Mike'a. Będziemy wywoływać duchy i czytać straszne historie. Podobno dziś mija rok od czasu rzezi dokonanej przez szaleńczego klauna w pobliskim cyrku. Mike chce żebyśmy spróbowali przywołać jego ducha. Znalazł nawet zaklęcie. Nie wierzę w takie rzeczy, ale może być ciekawie. Co złego może się wydarzyć?
CZYTASZ
Nie zamykaj oczu - straszne historie
TerrorStraszne historie, opowieści z dreszczykiem [pisane przeze mnie] "Duchy zawsze w końcu doganiały swą ofiarę i nie da się zamknąć przed nimi drzwi, bo potrafią przez nie przejść." Pamiętaj - cokolwiek by się nie działo, nie zamykaj oczu. Tę piękną o...