"אחחח" נאנקתי בכאב. "סוף סוף הפרינססה קמה" אמרה ליאן שעלתה עליי. "רדי ממני יבטטה" אמרתי וצחקנו. היא ירדה ממני.
"לא לכולנו יש גוף כמוך" אמרה לי ליאן יש לי גוף יפה ומחוטב זה בגלל שעשיתי מלא כושר אחרי הלידה של אנג'ל כדי להחזיר את הגוף היפה שהיה לי ועל הדרך הגוף שלי קיבל צורה שממש מחמיאה לי וגם התחטב.
"איפה עדי" שאלתי מחליפה נושא ועדי נכנסה. "מדברים על החמור והחמור בא. חבל שלא ביקשתי מיליון דולר" אמרתי וצחקנו.
הן הלכו לכיוון של הארון שלי וחיפשו אצלי בגדים למועדון. "אין לי שמלות אם זה מה שאתן מחפשות" אמרתי "למען האמת" עדי אמרה עם חיוך תחמני "יש אחת" ליאן השלימה אותה. "השימלה של היום הולדת" אמרתי שנפל לי האסימון "כן" הן צעקו ביחד.
ביום הולדת הקודמת שלי ליאן מייק ועדי קנו לי שמלה היחידה בארון ותמיד החבאתי אותה מאחורי כל הבגדים שלי אבל איכשהוא ליאן ועדי מצאו אותה.
בסוף, אחרי ויכוחים רבים הסכמתי לשים את השמלה.
"לא! תעיפו את זה ממני" צעקתי על עדי וליאן שרצו לשים לי את נעלי העקב. "טוב שימי נעלי בובה" אמרו בכניעה ואני חייכתי חיוך מנצח.
עדי איפרה אותי. "לא להגזים" אמרתי "שתקי ותני לי לסיים" אמרה. כשהיא סיימה לקחתי את המראה. "קודם שיער" אמרה עדי ולקחה את המראה מידיי.
לאחר שליאן סיימה להתעסקה בשיערי. הן נתנו לי את המראה וחייכתי למראה הבבואה שלי. נראתי כמו שאני אוהבת. איפור חלש ועדין. מסקרה, אודם חלש שמתאים לשפתיים העבות שלי וצללית חלשה שבקושי מרגישים. השיער היה עם בייביליס שהגיע לי עד קצת אחרי הגב.
לקחתי כסף, מפתחות, תיק קטן טלפון ויצאנו "ביי אמא, ביי אבא, ביי אנג'י" אמרתי. יצאנו מהבית.
"איך הולכים" שאלתי. "עם מייק" הן אמרו. "טוב" עניתי. דיברנו קצת ואחרי 5 דקות נשמעה צפירה של אוטו, ראינו את מייק.
נכנסו לאוטו שעדי וליאן מאחורה ואני מקדימה לייד מייק ונסענו לכיוון המועדון. למייק יש קשרים זה המועדון של דוד שלו אז הוא יכול להכניס אותנו בקלות.
" אני רואה שהן הצליחו להלביש אותך" אמר מייק "כן" הודעתי בכניעה ויכולתי לראות מבעד למראה הקטנה את החיוך של עדי וליאן מרוצות מעבודתן. חייכתי לעצמי ושמחתי שיש לי כאלה חברים.
_______________________________________
איך?
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Action✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...