כבר כמה ימים שלמייק ולליאם אין זכר. טוב, בבית הספר לפחות.
חשדות ומחשבות כבר החלו להתרוצץ במוחי כהרגלי. שוב אותן השערות פרועות ולא הגיוניות שלי.
כאילו הם באמת יהיו עכשיו ביחד. הם הרי שונאים זה את זה. שזה לא יטריד אותי, אין סיכוי שבעולם שהם נמצאים עכשיו יחד!התרכזתי בשיעור וחיכיתי שהיום כבר ייגמר.
כשהוא סוף סוף נגמר והגעתי כבר הביתה התיישבתי בחדרי על המיטה ושוב אותן מחשבות לא רצוניות חזרו להתרוצץ במוחי.תאוריות מוזרות על מקום המיצאותם של כל אחד מלאו כל חלל במחשבותיי
הרגשתי כי אחת מתאוריות דיסני מתחילות להבינות במחשבותיי.
כל מיני השערות של כל מיני סיטואציות שונות וכולן מתחברות לי אל שניהם.
משהו מסריח ואני לא סובלת את התחושה שזה עושה לי. חוסר הידיעה משגע אותי.
עברה שעה של מחשבות וקיבלתי שיחה מחסוי.
"הלו" שאלתי בחשד.
"אמה, זה אני רק רציתי להודיע שחטפו את מייק" אמר הקול המוכר מהצד השני של הטלפון.דאמ, תאוריה 10 נכונה מייק נחטף.
אבל?
"מי חטף אותו?" שאלתי והתפללתי שאני טועה וזה עוד אחת מההשערות הלא הגיוניות שלי. ליתר דיוק תאוריה 13."ליאם" תאוריה 13 זוכה במקום הראשון להערב.
מייק נחטף על ידי ליאם. התאוריה שהכי פחדתי ממנה.
זה לא טוב אסור שהם ידברו בכלל זה עם זה."אנחנו חייבים להציל את מייק" אמרתי בלחץ ובחדות.
"חשבתי שאת שונאת אותו" אמר אבא. בלבול ניכר בקולו.
"כן, אבל מה אם הוא יספר לו משהו על אנג'ל? הלך עליי אם הוא יידע גם ככה המצב ביננו מאוד מביך מתוח ומוזר לאחרונה." אמרתי.
"אבא" אמרתי בשקט. "כן?" שאל "לא משנה" עניתי. נאנחתי."עוד רבע שעה אני אהיה מוכנה תהיה כאן" אמרתי.
"טוב בדרך" אמר וניתקתי. התלבשתי מהר וירדתי ללמטה בתזמון מושלם הטלפון החל לזמזם מראה על הצד את מספרו של אבי."בואי כנסי" אמר לי אבא כשעמדתי אל מול אחת מדלתות המכונית. נכנסתי והוא נסע. הגענו. "אני רוצה לעשות את זה לבד" אמרתי ונכנסתי לבפנים שמעתי צעקות והלכתי לכיוון הרעש הגעתי וראיתי את ליאם מרביץ למייק ומייק קשור לכיסא והם מקללים אחד את השני. הייתי צריכה לדעת שהאגו של מייק לא ייתן לו להראות מושפל וחלש אל מול ליאם.
"זהו זה מספיק!" צעקתי על ליאם.
"אמה?" שאל מופתע.
"תשחרר אותו" אמרתי.
"אני לא יכול" אמר ליאם
"עכשיו" פקדתי והוא הסתכל עליי זועם ומבולבל בו זמנית.
"אני לא רוצה ואני גם לא אעשה את זה אמה. לא מגיע שתסלחי לו את לא מבינה זה בגללו הכל בגללו באותו היום שהכל קרה זה הוא שהעלה לי את העצבים הוא תכנן הכל פרט פרט שלב שלב מההתחלה כדי להיות זה שמנחם אותך ועומד לצידך. הכל היה תוכנית אחת גדולה! בגללו את לא זוכרת כלום מאותו לילה." אמר."מייק? הוא צודק?" שאלתי בכאב. הדמעות איימו לצאת מעיניי אך לא נתתי להן. כל השקרים שהוא האכיל אותי הוא אי פעם היה אמיתי איתי בכלל?
מייק הנהן והשפיל מבט.
"אתה יודע מה עברתי בגללך למה זה היה טוב בדיוק? אה?! תגיד לי" צעקתי.
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Action✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...