פרק 8♡: רעיונות ומחשבות

2K 95 6
                                    

●נקודת מבט אמה●

"מה קרה אמנמ" אבא שלי שאל וצחקתי קלות לכינוי שהוא הדביק לי.

זה קרה שהייתי בהריון של אנג'ל כל מה שרציתי זה השוקולד m&m ובגלל שזה דומה לשם אמה אז הוא החליט לכנות אותי ככה אמנמ זה הכינוי שלי לחלק נותנים כינויים חמודים כאלה ואני נתקעתי עם אמנמ אבל אני לא מתלוננת.

"אני בסדר אבא" אמרתי וחייכתי. לא אני לא בסדר, נזכרתי במה שקרה לי, כואב לי כואב לי חזק בלב. לחשוב שבגללו יש לי ילדה שהוא אשם שאני הייתי צריכה לסבול ולספוג הכל, בעוד הוא ממשיך לקחת בנות במועדונים כל לילה יותר מכמות השוטים שהוא מזרים שם.
חשבתי לעצמי והתחלתי להריץ בראשי קללות שאפילו לא ידעתי שנמצאות בלקסיקון שלי.

הגענו הביתה אחרי היום המייגע והמתיש הזה, התקלחתי שטפתי את היום הזה ממני במים החמים והנעימים התנגבתי מרחתי על עצמי קרמים עם ריח מתוק שאני אוהבת והתלבשתי בפיג'מה.

לקחתי את אנג'ל מהלול שנמצא בחדר שלי יש לה חדר משלה אבל יש לה גם לול בחדר שלי
(לפעמים אכתוב עריסה ולפעמים לול זה בעיקרון בערך אותו הדבר).

חיבקתי אותה נישקתי אותה צחצחתי שיניים הכנסתי את האייפון למטען, דפדפתי בוואטסאפ ראיתי את ליאם מחובר והסטתי את מבטי לאנג'ל. לפעמים מעניין אותי לדעת מה הוא היה עושה אם היה יודע.

בטח בורח ומשאיר את שתינו לבד או לוחץ עליי להפיל את אנג'ל או שאפילו היה מכנה אותי שקרנית, כך או כך בסוף נשארנו אני ואנג'ל. סגרתי את הטלפון ונרדמתי מקווה שהחלומות ישכיחו ממני את היום הכל כך נוראי הזה.
●נקודת מבט ליאם●

כל הנסיעה השקט שרר אני שונא את השקט הזה, זה תמיד בא לפני בשורות רעות. תמיד! הגענו הביתה ישבתי בספה שאבי מולי.

"כן אבא, מה כל כך חשוב?" שאלתי "אמה! היא לא סתם סוכנת או קרובת משפחה, אנחנו גילינו משהו חשוב עליה" אמר

"מה?" שאלתי
"היא הבת של אורי" אמר אבא.
(אורי הוא מנהל הארגון)

"מה?!" שאלתי בהלם.  "כן" אמר אבא. "היא הייתה ביד שלנו! אחת מהבנות שלו הייתה ביד שלנו והיא בכל זאת ברחה." אמרתי והנחתתי את אגרופיי בקיר בעצבים. ממש לא התעצבנתי על זה שהיא הבת של אורי. התעצבנתי על זה שכשהיינו זוג היא שיקרה לי. כל הזמן הזה שיקרה לי בפנים, בלי בושה! בחיים לא הייתי פוגע בה, היא ידעה את זה ובכל זאת בחרה שלא לגלות לי כלום.

"מספיק" אמר אבא ונרגעתי שומר את הסערה שלי בתוכי. אבא לא צריך לאכול את הזבל שלי. "מה זאת אומרת אחת הבנות לפי המידע שלנו יש לאורי בת אחת." אמר. "המידע שלכם מוטעה כי אני ראיתי איתה עוד ילדה קטנה ואמה אמרה שזאת אחותה הקטנה" אמרתי. הוא הנהן ומלמל אני אברר את זה עליתי לחדר שלי התקלחתי והתארגנתי לשינה. איך אני מעכל יום כזה?

 Dangerous love- אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now