פרק 15♡:אגו או כבוד?

1.7K 85 1
                                    

●נקודת מבט אמה●

"רוצות לבוא אליי היום?" שאלתי את עדי וליאן.
"כן! נעשה מסיבת פיג'מות" אמרה עדי. "סבבה" הסכימה גם ליאן.
"יופי!" אמרתי.
"אז בשמונה אצלי" אמרתי מחייכת. ונפרדתי מהן כשהגענו לשביל שמפריד בין הבהיין שלהן לבין שורת הבתים הפרטיים שאחד מהם שלי.

"היי אמא ואנג'ל" אמרתי שנכנסתי הביתה. "היי מאמי איך היה?"שאלה אמא בהתעניינות רבה מידי. "יום מאתגר אפשר לומר.
ליאן ועדי יושנות אצלי היום" אמרתי מסכמת את היום המתיש הזה, והוספתי כבדרך אגב את החלק השני של המשפט. "לא ציפיתי אחרת" אמרה אמא ובדיוק אבא נכנס הביתה. "אנחנו צריכים לדבר" קבע אבא. "על מה?" שאלתי מבולבלת. "יותר נכון על מי!" אמרה אמא. שיט. בגלל סה היא התעניינה כל כך על היום שלי.
"ליאם" לחשתי לעצמי.
אבל איך הם יודעים?
אני הולכת לברר איך הם גילו. אני חושדת שיש עליי שומרים כבר זמן רב. הגיע הזמן לבדוק את זה לגמרי.

"נדבר בערב" אמר אבא כששיחה חשובה נכנסה לו לטלפון.
"טוב אני יוצאת לריצה" אמרתי בקול רגוע ונורמלי. לקחתי טלפון תיק קטן התלבשתי בבגדי הספורט הנוחים ואהובים עליי הכוללים טייץ גזרה גבוהה וחזיית ספורט בין הפעמים היחידות שאני עם חשוף.
הגיע הזמן לחזור לדברים שאהבתי לעשות, כמו כושר זה מעסיק אותי ומשכיח ממני הרבה דברים. בדיוק מה שאני צריכה עכשיו! הסחת דעת אם אי אפשר לברוח מהחיים האלה אפשר להשכיח אותם לכמה זמן. וזאת אחלה דרך לבדוק את עניין השומרים.
רצתי בהתחלה כריצה פשוטה על מסלול הריצות טוחבת את האוזניות באוזניי פונה פנייה חדה ומתחבאת. ידעתי.
יצאתי מהמחבוא משלבת ידיים ומסתכלת לעבר שני השומרים שיצאו ממחבואם.
"היי תגידו לאבא שאני לא צריכה בייביסיטרים." אמרתי בזלזול את המילה האחרונה מגלגלת עיניים.
המשכתי ללכת מתרחקת מהשומרים שנעצרו במקומם לאחר מילותיי והגעתי למגרש כדורסל.
אני זוכרת אותו. הייתי באה לכאן פעם. הייתי משחקת עם אבא זה היה לפני ארבע שנים. הייתי בת ארבע עשרה לפני שעזבנו.
כל כך אהבתי להיות כאן אהבתי כדורסל.
פלוס באותו היום שמצאתי את המגרש עם אבא זאת גם הייתה הפעם הראשונה שהוריי גילו לי את האמת על עבודתם והפעם הראשונה שהחלטתי אם להצטרף לסוכנות או לא.

כנראה שעשיתי את הבחירה הנכונה. לא שזה משנה משהו, כי כך או כך אני עדיין היורשת היחידה של הסוכנות יש מין חוק כזה. שהשליטה משפחתית בגלל מי שהמציא את הזוכנות מלכתחילה רק הדורות שלו ימשיכו להנהיג... דפוק נכון?

רצתי הביתה רואה את השומרים שוב בעקבותיי נאנחתי. הגעתי הביתה ולאחר ריב גדול עם אבי הוא הורה לשומרים לעזוב אותי במנוחה לשאר היום. תודה באמת!
כאילו שאני צריכה שומרים! מי ישמע כולה מתבגרת בת 18.
לקחתי כדור כדורסל וחזרתי למגרש הישן.
שיחקתי עד ששמעתי קול מאחוריי.
"היי את! תפני תמגרש שלנו. גם ככה את לא יודעת לשחק" שמעתי קול וצחקוקים מאחוריי הסתובבתי וראיתי את ליאם והחבורה שלו.

 Dangerous love- אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now