"עכשיו" צעקתי ויצאו ממחבואם סוכנים הם התנפלו על ג'ייקוב ובאתי מאחוריו הוצאתי מתיקי את המטפחת עם החומר שאם שואפים אותו נרדמים שמתי בצורה שתכסה את פיו ואפו והוא התעלף קשרנו אותו לכיסא ושמנו אותו בחדר סגור בלי חלונות ובלי שום יציאה חוץ מדלת ששומרים עליה 5 שומרים מבחוץ ועוד 3 שומרים מבפנים. נכנסנו פנימה אני אמא אבא ליאם וחיים. "תשחררו אותי" צעק ג'ייקוב משתולל וזיעה מתחילה להופיע במצחו מרוה המאמץ שהפעיל "את תשחררי אותי בנות לא צריכות להנהיג כלום בכל מקרה את צריכה להתחתן איתי תשחררי אותי אני אומר לך משהו תעשי אותו. אני אתן לך חיים יותר טובים ממנו אמה אני יודע הכל עלייך." צעק "אל תדבר אליה ככה היא לא כלב שתעשה כל מה שאתה רוצה היא בן אדם עם זכויות ובמעמד הרבה יותר גבוה משלך" ליאם צעק בחזרה על ג'ייקוב ומשך אותי אליו ואני מטעתפת בין ידיו משפילה מבט ומשחקת עם אצבעות כף ידו "ואתה שמעתי שאתה היחיד שהיה איתה אה יפה הבן של מנהיג העולם התחתון והבת של מנהיג הסוכנות שני צדדים שונים זה מעניין. מעניין אותי איך יהיה הילד/ה שלכם בטח יהיה מנהיג עם הרבה כוח או בכלל מנהיגה
לא אתם לא מבינים כמה כוח יהיה לו או לה" עצר את דבריו וניסיתי להתנתק מליאם אך הוא רק חיזק את אחיזתו בי ומשך אותי קרוב יותר "מה אתה מנסה לומר" שאלתי בשקט וכאילו הוא חיכה שאגיד את המשפט הזה הוא המשיך לדבר "את מבינה אמה אני ביררתי עלייך קצת ועקבתי אחרייך וגיליתי דברים מאוד מעניינים כמו שאמרתי קודם הילד/ה שלכם בטח יהיה דומה לשניכם לא?" אמר ובלעתי את רוקי בכבדות "תשתוק" התפרץ אבי "למה לי כי מנהיג הסוכנות בכבודו ובעצמו אמר לי הצחקת אותי" אמר ג'ייקוב בלעג
"תהיה בשקט או שאני יורה בך" אמר חיים (אבא של ליאם)
"למה ככה. ציפיתי שבתור סבא תהיה יותר נחמד" אמר ג'ייקוב וחיים הסתכל עליו בעיניים פעורות ואז על ליאם "לא עשיתי כלום" אמר ליאם מרים את ידיו כחף מפשע ובמהרה ניצלתי את ההזדמנות התנתקתי מליאם הולכת כמה שיותר רחוק ממנו "לא לא דיי תהיה בשקט" צעקתי על ג'ייקוב ותפסתי בצידי ראשי מזיזה אותו אנא ואנא "הוא משחק בנו. הוא משחק באמה וזה ייצא משליטה" אמרה אמא שלי "נכון אמה אני יודע את הסוד שלך הפתעה. חבל היינו יכולים לגדל את התינוקת טוב יותר ביחד הרי בכל מקרה הם לא יודעים תתקני אותי אם אני טועה" אמר בהתגרות "דיי מספיק" אמרה אמי מבינה שהוא פגע בנקודה הכי רגישה שלי אחרת היא לא הייתה מתערבת ונותנת לנו לפתור זאת לבד."הרגע דיברתי עם אבא שלך זה נגמר הוא מוותר על הכל השומרים שלנו תפסו אותו לקחו אותו למשטרה הוא בכלא הכל נגמר נגמר העידן הלא חוקי שלכם נגמר הסחר באנשים.
השארנו לך את הבית ואת הכסף שלכם שתוכל להתקיים ולסיים בית ספר אחר כך תתחיל לעבוד בכוחות עצמך ותקשיב לי טוב טוב ילד מפונק אחרי שתסיים את הלימודים תתחיל לעבוד בכוחות עצמך כי זה היה צריך לקרות מתישהו בכל מקרה ואני אומר את זה רק פעם אחת מצידי תשאר משפחת פשע אבל תלך בדרך של אבא שלך ואתה תמצא את עצמך איתו בכלא" אמרה אמי ברשמיות האופיינית לה ליד אנשים "ל..מ..ה" שאל ג'ייקוב כבר לא משועשע. "כי גילינו את הסחר הלא חוקי בבנות את העברת סמים מהשטח של הסוכנות לשטח של העולם התחתון את הסחר בנשקים לא חוקיים ומסוכנים את הרציחות שעשיתם לאנשים חפים מפשע בלי מניע רק כי הייתם חמי מזג באותו רגע זה לא חוקי ועל זה הוא נכנס לכלא וגם השומרים שהיו איתו אתה יכול ללכת ולא כדאי לך להתנקם כי במזל לא הרגנו את אבא שלך" אמר אבא שלי.שחררנו את ג'ייקוב הוא הסתכל עליי בפעם האחרונה מצמץ את עיניו כלפיי חייך חיוך רחב וצחק צחוק שגרם לצמרמורת בגופי שני שומרים תפסו אותו ומשכו אותו ליציאה אחד מכל יד שלו והוא צוחק ומשתולל להם בידיים כמו משוגע ואומר רק מילה אחת שאני יודעת למי היא מכוונת "בהצלחה"...
יופי סיימנו איתו אבל עכשיו הבלגן האמיתי מתחיל...-שעה לפני-
יצאתי מהמקלחת עשיתי בייביליס בשיער והתלבשתי הכריחו אותי לשים שמלה אוח אני שונאת את זה השמלות לא ממש מפריעות לי אני עוד יכולה להתמודד אבל השמלה הזאת היא שמלת בורדו נוטה לאדום צמודה מבליטה את הקימורים שלי ונותנת מחשוף רחב לחזה שלי .
"אמה יוצאים" לינדה קראה לי והנהנתי לקחתי תיק קטן עם מטפחת שיש בה חומר מרדים הכנסתי אותה לתא פנימי בתיק.
כזה שלא רואים לקחתי מפתחות טלפון וכסף ויצאתי קבענו להיפגש במסעדה שמול הים הגעתי למסעדה וראיתי אותו שם יושב נכנסתי והמארחת הובילה אותי לשולחן.the game is starting
"היי" אמרתי בבישנות "היי" החזיר "ג'ייקוב נכון" שאלתי כאילו לא ידעתי "כן ואת אמה" אמר והנהנתי "את יודעת את הרבה יותר יפה מקרוב " אמר והעביר את אצבעו על שפתיי הצבועות באדום עז והסתכל בתוך עיניי הכחולות הגדולות שצובעו בצללית בצבע מעושן מסקרה שהאריכה את ריסיי ואילנייר שנתן לעיניי מראה יותר בולט.
הרגשתי גועל אבל חייבים לשחק את המשחק כמו שצריך צחקקתי הזמנו אוכל והוא דיבר הרבה... הרבה.... הרבה... על עצמו יואו הוא כזה חש מעצבן מטומטם שחושב שהכל מגיע לו הוא בטוח שאנחנו הולכים להתחתן חי בסרט קשהההה... "אני צריכה לשירותים כבר חוזרת" אמרתי והלכתי לשירותים שתפתי פנים וניגבתי מודה לרגע שהאיפור עמיד במיים כי לגמרי שחכתי ממנו.
עוד קצת זה נגמר עוד קצת תסבלי תפוץ המפונק הזה וזהו.
חזרתי לשולחן והמשכנו לדבר ולאכול בעיקר הוא דיבר עליו. כבר גמרנו לאכול ויצאנו מהמסעדה עמדנו ליד הכביש "אוי" אמרתי "מה קרה" שאל "אני מפחדת לחכות עד שיגיע הנהג אני צריכה מישהו חזק שיגן עליי וילווה אותי הביתה." אמרתי כאילו אני נואשת לעזרה ועשיתי פאפי פייס בארוחה הבנתי כמה דברים
1. הוא אוהב את עצמו יותר מידי2. הוא אוהב להרגיש שהוא הדמות הכי חזקה ומוערצת
3. הוא אוהב שמרימים לו את האגו
בינגו מצאתי את הדרך המושלמת להוביל אותו לפתיון.
"אני אקח אותך" אמר יופי תמשיך לבלוע את הפתיון חייכתי כאילו באושר ונישקתי את לחיו ורצתי לאוטו שלו רציתי להקיא לו על המושב אבל התאפקתי שקרים לעולם לא היו הצד החזק שלי לקח להורים שלי שבועיים ללמד אותי מה להגיד ברגע הזה. הגענו לכניסה לבית שלי "אתה יכול ללוות אותי" שאלתי "למה את רק נכנסת" אמר ונראה כאילו הוא מתחיל לחשוד שיט מה אני יעשה... אה אוקיי אמה את לא רצית להגיע לזה אבל אין ברירה "אתה יודע יש לי בית ריק ו..." השארתי את המילה תלוייה באוויר והנחתי נשיקה על הלחי שלו השתמשתי בקלף הסודי שלי.
הוא משך אותי אליו ונישק את שפתיי ברעבתנות שכל כך הגעילה אותי הוא עצמו מגעיל אותי אני בקושי מכירה אותך ואתה אותי חתיכת גועל שכל מה שמעניין אותו זה גוף של בנות פשוט דוחה הרגשתי שאני בוגדת בליאם באיזה שהוא מובן אפילו שליאם נסכים אם יהיה קטעים כאלה כי הוא יודע את המטרה אבל עדיין הרגשתי פשוט מלוכלכת. "בוא" לחשתי לו באוזן והשארתי שם נשיקה. איכככ יצאנו מהאוטו שלו שאני מושכת בידו לתוך גינת הבית מתאפקת לא להקיא "עכשיו" צעקתי......
........................................................................................
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Action✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...