●נקודת מבט אמה●
"ביי אמא ביי אבא ביי אנג'ל יפה קטנה" אמרתי ויצאתי מהבית לבית הספר.
בראשי חולפות כל מיני מחשבות על אירוע שאמור להיות היום. אני לא מצליחה להיזכר מה האירוע.
נאנחתי. ליאם לא הפסיק לערער את מחשבותיי שכבר לא הייתי בטוחה ולא יכולתי להיזכר בכלום. לא יכולתי להתעסק בכלל בשום דבר אחר מבלי לאבד ריכוז!"אמה" צעקה עדי ורצה לעברי.
"היי" אמרתי, מחייכת ומחבקת אותה.
"איפה ליאן?" שאלתי אני רגילה לראות אותן יורדות ביחד הרי הן גרות באותו הבניין."מה את רצינית? שכחת שאת מדברת פה על ליאן היא בטח עדיין חורפת. בואי, שלא נאחר בגללה" אמרה ומשכה אותי. היא משקרת, עדי שקרנית גרועה.
איפה ליאן יכולה להיות? ליאן.... ליאן זה נשמע כמו ליאם.
תפסתי בגשר אפי עם אצבעותיי נאנחת.
תפסיקי לחשוב עליו כבר.
"הכל טוב?" שאלה והסתכלה עליי מרימה גבה.
"כן כן" החזרתי נותנת לידי ליפול לצידי גופי.
הגענו לבית הספר והלכנו לכיוון השירותים לבקשת עדי, היא דחפה אותי פנימה וטרקה את הדלת מבחוץ. "עדי מה את עושה?" צחקקתי מנסה לפתוח את הדלת. נעול. היא איבדה את זה לגמריי. היא נעלה אותי בפנים!
"עדי נו זה לא מצחיק, תפתחי לי עדי!" צעקתי, מה הולך פה למען השם?!"תחפשי את המפתח הוא שם איפה שהוא" זמרה ולאחר מכן שקט. "עדי!" צעקתי. "עדי את שם?!" צעקתי בשנית דפקתי על הדלת אבל כלום. שום קול לא הוחזר מבחוץ.
וואו, אמה את ממש יודעת איך לבחור את חברים שלך אה.
החלתי לחפש את המפתח רק מקווה שלא אמצא אותו לאחר הצלצול, בסופו של דבר לאחר חיפוש יסודי כל מה שמצאתי היה פתק פתחתי אותו והחלתי קוראת את תוכנו:'תפגשי אותנו בשלוש אצלי בבית (עדי) באהבה עדי וליאן'
'אה! המפתח בכיס שלך הכנסתי לך אותו כשהתחבקנו בבוקר' היה רשום בסופו.
הכנסתי ידיי לכיסי והוצאתי מהכיס הימיני האחורי של הג'ינס מפתח כסוף פתחתי את הדלת מתכננת בראשי אם להעיף עליה קלמר או סרגל.
התקדמתי במהירות לכיתה נכנסת ונעמדת אל מול עדי מצקצקת בלשוני לא יודעת אם לצחוק או לכעוס.
כשנכנסתי כל ההתלחששויות שהיו נפסקו באחת. פספסתי משהו? מבטים לא הופסקו מלהישלך לעברי.
הלכתי למקום שלי ויריתי מבט מאיים על עדי.
היא גלגלה עיניים ואמרה בלי קול דרמה קווין חורצת לשונה בסוף.
"את באמת נעלת אותי בשירותים כדי לקבוע איתי להיפגש?""כן" ענתה עדי ואני צקצקתי בלשוני.
"חברה חוטפת יש לי" אמרתי והיא קרצה "הכל מאהבה!" הכריזה ונתנה לי נשיקה יבשה בשפתיים. זה מין קטע כזה שלי של עדי ושל ליאן.המורה לפיזיקה נכנס ואיתו לא אחרת מהיפייפיה הנרדמת שלנו. ליאן קורצת לעדי ולי ובאה לכיוונינו היא הסתכלה על המורה לפיזיקה חייכה אליו והוא החזיר לה חיוך משלו.
היא נתנה לי ולעדי נשיקה יבשה בשפתיים והתיישבה שולחן מאחורינו. יש מצב קורה משהו ביניהם?כל הכיתה שלנו אוהבת פיזיקה, לא בגלל המקצוע, אלא בגלל המורה. המורה שלנו בן עשרים ואחת, לא הבדל גדול מהגיל שלנו הבדל של כמה שנים הוא זורם איתנו ושתוטניקי כזה לפעמים.
וזה השיעור שהכי כיף להיות בו גם את החומר הוא מצליח להעביר לכולם בדרך שכולם מבינים, מה שהוא לא עושה זה מצליח לו. כמובן שלא רשם כלום לליאן אפילו שנכנסה אחרי הזמן.
השיעור עבר די מהר והגיעה ההפסקה. הלכתי לקפיטריה וראיתי את ליאן לוחשת משהו לליאם הוא הביט בי וחיוך יפה ריצד על פניו.
מה את עושה ליאן, מה את עושה?היא באה לשולחן שבוא כבר נמצאו עדי ואני והצטרפה אלינו מחייכת.
"מה אמרת לליאם?" שאלתי את ליאן, יותר כמו תקפתי את ליאן.
"תגלי לבד" אמרה וחייכה חיוך יודע סוד. יודעת שלא אצליח להוציא ממנה דבר ויתרתי והתרכזתי באוכל שלי."היי" אמר ג'יימס שהתיישב מולי. "היי" אמרתי וחייכתי. "אני חושב שמגיע לך..." התחיל לומר ועדי קטעה אותו באמצע ולחשה לו משהו.
"מה?! איך אפשר לשכוח כזה דבר?" שמעתי אותו לוחש לה היא הפנתה מבטה לעברי מכווצת עיניה במהירות הסטתי מבטי הצידה מגלגלת עיניי לא הצלחתי לשמוע מההתלחששויות שלהם יותר כלום אפילו לא פיפס.
לא שסיימו להתלחשש ג'יימס שלח לי חיוך. עדי לעומתו הסתכלה עלינו פעם אחת אחרונה לפני שהתנצלה וטענה כי היא חייבת ללכת. וכך, לאחר שגם ליאן מצאה תירוץ מדהים ומהירה לברוח מהשולחן נשארנו אני וג'יימס. לא הפסקנו לדבר על דברים סתמיים ושטותיים.
"גיליתי" אמר לפתע. "גילית מה?" שאלתי בחיוך כשעמדתי עם המגש המלא באוכל ליד השולחן לאחר שחזרתי מהמוכר.
"גיליתי, מי אבא של אנג'ל" אמר והמגש שהחזקתי בידי נפל על הרצפה.
למזלי הכל נפל בתוך המגש והמגש נפל על גבו ולא התהפך.
זה היה כל כך שקוף שהוא גילה בכזו מהירות?!...........
חשוב מאוד:
אני צריכה שתכנסו לספר אחר שנמצא בפרופיל שלי ותחליטו על מה יהיה הסיפור הבא!!!
כל מה שצריך לעשות זה להכנס לספר:
"מידע על ספרים" שנמצא בפרופיל שלי
ולהכנס לעמוד האחרון בו נמצאים כל האופציות שיכולות להיות לסיפור הבא תעקבו אחר ההוראות ותמלאו אותן אוהבת😘💕
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Action✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...