אפילוג חלק ב'

1.5K 54 19
                                    

בפרק הקודם:
הרחתי את ריחו המשכר ונרדמתי בשלווה.
...............................................................................................................................................
~לאחר שבוע~
עבר שבוע שבו ליאם מתנהג מוזר ,הוא מסנן אותי כבר מתעלם מהודעות, עסוק המון ועד שכבר ראיתי אותו זה היה לחצי שעה והוא היה בטלפון, המון, כשהלך לשירותים הטלפון צלצל השם לינוי התנוסס על הצג וכשעניתי היא אמרה שהיא מדברת רק עם ליאם.
מה הולך פה?
"בואי אמה הולכים למסעדה" אמרה ליאן והנהנתי, יצאנו לחגוג לכבוד סיום האוניברסיטה אז החלטתי לשים את השאלות המטרידות לגבי ליאם במעמקי ראשי.
התלבשתי בחולצה תכלת בהירה ארוכה צמודה ומכנס טרנינג שחור פשוט. הגענו למסעדה והתיישבנו אני, משפחתי, ליאן ועדי , ג'יימס ואורן.
לאחר שעה שיחה נכנסה לטלפון שלי ועניתי זה היה ליאם הוא אמר לי לבוא לחוף הים לקחת את אנג'ל שבילתה היום איתו. המסעדה היא מסעדה מול הים כלומר החוף צמוד. יצאתי לחוף וראיתי אותם התקדמתי אליהם ואנג'ל רצה לכיווני הרמתי אותה עליי ונישקתי את לחייה.
הסתכלתי למסעדה שהיינו בה ודרך החלון ראיתי שאיש לא נותר במקומותינו לאן הם הלכו???
"אמה אני צריך שנדבר" אמר והנהנתי עדי וליאן הגיעו אלינו "אנחנו הולכות כולם הלכו כבר אני אקח את אנג'ל אמרה עדי והנהנתי הן הלכו עם אנג'ל.
מה הולך פה?
ליאם נשם עמוק התחיל לדבר.
"אנחנו ביחד כבר 5 שנים, אם היית שפויה היית בורחת ממני בזמן הזה. אני טיפוס שקלת קשה להתמודד איתו." אמר בטון ברור וחד גורם לי לחשוש.
יכול להיות שהחשש שלי נכון? יכול להיות שהוא מסתיר משהו שיהרוס אותנו?
זה ליאם, ליאם שלי הוא לא יעשה את זה. נכון?
"זה בסדר פשוט תגיד את זה״אמרתי חנוקה, יכול להיות שהספיק לו מהקשר הזה?
"אוקיי אז אני לא רוצה שנהיה יותר זוג" אמר, חייכתי אליו וישר אחר כך השפלתי את מבטי.
״זאת לינוי נכון?״ שאלתי לא מעזה להרים מבט.
הוא גיכח ומשחק בלשונו. ״רק תקשיבי למה שיש לי לומר״ אמר. סתמתי.
"את גרמת לי להרגיש רגשות שלא הרגשתי לעולם , הראשונה שבאמת אהבתי, ואני יודע שגם האחרונה שתמיד אוהב. כשהגעת הפכת את העולם שלי ,אני לא רוצה שנהיה זוג כי אני רוצה לקום כל בוקר ולראות אותך לידי לשמוע את קולך המתוק לדעת שאת שלי כי אני מזמן שלך." אמר הרמתי מבט דומעת. "אמה הייל, האם תנשאי לי" אמר לאחר שקרע ברך והוציא קופסא לבנה וקטנה שבתוכה נחה טבעת יפיפיה שנצצה בשמש הנהנתי ודמעות המשיכו לזלוג מעיניי הוא ענד את הטבעת על אצבעי ונישק את הפנים מלאות הדמעות שלי. ״דפוק! אני שונאת אותך טיפש הפחדת אותי חשבתי שרצית להיפרד ממני" אמרתי.

"זה היה רעיון של ג'יימס" אמר וצקצקתי בלשוני. "תתביישו לכם, שניכם." אמרתי והוא חייך עכשיו אני מבינה למה כולם נעלמו פתאום ולמה ליאם התנהג מוזר כל כך השבוע הזה.
"את אוהבת?" שאל ששם לב שהסתכלתי על הטבעת "כן, היא עדינה ויפה" אמרתי. " ליאן ועדי הלכו לבחור לך עם אנג'ל הן רצו טבעת אחרת אבל אנג'ל התעקשה על זאת" אמר וחייכתי נישקתי לשפתיו באהבה הוא שם את ידיו סביב מותניי וזרועותיי נלפפו סביב צווארו ניפוץ הגלים נשמע באוויר הרוח פערה את שיערי .

 Dangerous love- אהבה מסוכנתWhere stories live. Discover now