"תודה תודה תודה" צרחתי באושר וכל הכיתה הסתכלה עליי כאילו ראו שד. "אני שמחה שיש לנו תלמידה שממש מתרגשת מהטיול השנתי" המורה אמרה ואני חייכתי.
טיול שנתי= טיול של 3 ימים בחוץ בלי שומרים= יותר זמן עם הכיתה= יותר זמן עם ליאם= אני וליאם לבד בלי שמירה ובלי אף אחד שיראה שאנחנו ביחד. סוף סוף כמה חיכיתי ליום הזה אני לא מאמינה...
הצלצול נשמע אספתי את חפציי במהירות ויצאתי מהכיתה בדילוגים איזה יום שמח לי היום... "וואו תרגעי מה יש לך היום" שאלה עדי "טיול שנתי מיום רביעי עד שישי יש יותר טוב מזה" שאלתי "מה כל כך כיף במלא חרקים וחול" שאלה ליאן "הטיול בלי שומרים מה שאומר שאני וליאם נוכל להיות לבד בלי שידעו חוץ מזה יהיה לילה לבן מסיבה כל הלילה" אמרתי בלחש כדי שרק הן ישמעו.
"אם כבר מדברים על ליאם הוא רוצה לדבר איתך" אמרה עדי בלחש ונתנה לי את הטלפון שלה כי על שלי אבא שלי עושה חיפוש לבדוק שלא דברתי עם ליאם. ואנחנו לוחשות את כל זה בגלל שהשומרים מאחורינו.
נכנסתי לוואצאפ לליאם:
'למה את כל כך קופצנית היום קרה משהו' כתב.
'תחשוב לבד טיול שנתי בלי שומרים...' כתבתי
'סוף סוף נהיה ביחד' הוא כתב
'התגעגעתי' כתבתי
'גם אני. אז בטיול נהיה סוף סוף יחד נסיכה?' שאל
'בטוח' כתבתי וחייכתי
'תזכירי לי איזה יום הטיול?' כתב
'מרביעי (עוד יומיים) עד שישי' כתבתי
'טוב קטנה מתגעגע❤' כתב זאת פעם ראשונה שהוא עשה לב אדום. אני מכירה אותו מספיק זמן ואני יודעת שאף פעם הוא לא עשה לב אדום זה גרם לי לחייך."כנראה השיחה איתו עשתה לך טוב כי את קורנת מאושר" לחשה לי עדי והחיוך שלי התרחב אפילו יותר הרגשתי שאם אני אחייך עוד קצת הפנים שלי יקרעו לחצי אם זה אפשרי בכלל.
הגעתי הביתה וקפצתי על אמא שלי באושר "מה קרה שאת כל כך שמחה" שאלה "מה שקרה זה..." באתי להגיד "תני לנחש ליאם" אמרה וצחקקתי "מה קרה הפעם" שאלה "ישטיולשנתישלשלושהימיםוזהבלישומריםאניוליאםנהיהלבדסוףסוף" אמרתי במהירות והיא רק צחקקה והנידה בראשה "שוב" אמרה "יש טיול שנתי של שלושה ימים וזה הלי שומרים אני וליאם נהיה לבד סוף סוף" אמרתי
"עכשיו הצלחתי להבין אותך" אמרה וחייכתי. אמא שלי יודעת שאני עם ליאם והיא דווקא בעד היא שמחה שהוא עושה אותי מאושרת והיא מאמינה שמתי שהוא גם אבא שלי יראה את זה ויסכים לנו להיות ביחד.אנחנו לוקחים סיכון ענק כי אבא שלי הזהיר שאם נהיה ביחד הוא מעביר אותי לבית ספר אחר בעולם ככה שלא נוכל להיות ביחד ואז לא ניפגש בכלל והוא יכפיל את השמירה וידאג שיהיה שומרת מצוותת אליי 24/7 הוא כזה דאגן אוף...
"בואי נלך לקניון לקנות דברים לטיול" אמרה עדי בטלפון "כן יאלה" אמרה ליאן "טוב אבל אני מביאה את אנג'ל" אמרתי "כן היא כזאת מאמי" אמרו ליאן ועדי ביחד. וצחקנו. "בארבע תהיו אצלי ניסע ברכב שלי" אמרתי "טוב" אמרו והתלבשתי בגופייה לבננ עם כתפיות ספגטי ומכנס שחור קצר והלבשתי את אנג'ל
בשמלה ורודה יפה ועל ראשה קשת פפיון לבנה הכנתי תיק עם בקבוק חלב שהכנתי מראש,מוצץ, מגבונים, טיטול בד, וחיתולים. בתיק צד קטן שמתי את הארנק שלי שיש בו כסף ומפתחות ושמתי טלפון ומטען."יצאנו" אמרתי לאמא שלי אבא שלי במשרד שבעבודה כרגע אז אני יכולה לצאת בלי שומרים אמא שלי אמרה שהיא תחפה עליי אני צריכה קצת להשתחרר מהשומרים האלה. אבל עדיין יהיו 2 או 3 שומרים מוסווים כדי להגן עלי אפילו שאני חושבת שזה לא הכרחי אבל סבבה שיהיה.
לקחתי עגלה והכנסתי למכונית מאחורה.
את אנג'ל הושבתי בכיסא תינוק שלידי והשעון הראה ארבע וראיתי את עדי וליאן באות לכיווני. הן נכנסו למכונית "כולם חגורות" שאלתי "כן אמא " החזירו וצחקנו.
אחרי כמה דקות שבדקנו שלקחנו הכל נסענו לקניון שהרמקול משמיע שירים מתחנת הרדיו ואנחנו שרות בזיופים את השירים מתבלבלות פה ושם במילים.הגענו לקניון ונכנסנו למלא חנויות יצאנו כל אחת עם שבע שקיות בערך אני יצאתי עם עשר עוד שלוש לאנג'ל קנינו בגדים שאפשר להרוס כאלה שנוכל לקחת לטיול השנתי, בגדים לארון, בגדי יציאה, נעליים, גם כמה בגדי ים... וקניתי גם בגדים לאנג'ל.
"אני רעבה" ליאן אמרה " גם אני" אמרתי "בואו למסעדה ישמנות" עדי אמרה צחקנו והלכנו למסעדה שהולך להם טוב והרבה המליצו עליה "כמה אתם" שאלה המארחת "ארבעה אנשים" עניתי "היי את לא" היא התחילה לומר "כן" אמרתי "ומי זאת" שאלה שראתה את אנג'ל "אחותי לא דיברו עליה כי היא קטנה" אמרתי והיא חייכה "אני רגע חוזרת" אמרה וחזרה אחרי דקה עם עוד מישהי "המנהל רוצה שתבואו אחריי" אמרה האישה האחרת הנהנו והלכנו אחריה עלינו במעלית והגענו לקומה חדשה במסעדה היי אני מכירה את הקומה הזאת זה הקומה שהייתי באה אליה עם המשפחה שההורים שלי היו בפגישות עסקים מ-ש-ע-מ-מ-ו-ת.
"הגענו" אמרה וחייכה והובילה אותנו לשולחן עם שתי ספות אחת מול השנייה "אם זה מה שאת מקבלת על זה שההורים שלך מנהלים את הסוכנות היית צריכה להתגלות הרבה לפני" אמרה ליאן אחרי שהגיע לשולחנינו כל טוב עוד לפני שהזמנו.
"חסר לכן משהו" שאלה המלצרית "אני חושבת שיש טעות לא הזמנו את כל זה" אמרתי בנימוס "הו.. זה כל מי שב וי איי פי מקבל את זה לא קשור למנות שהוא מזמין" אמרה המלצרית והנהנתי "אני רוצה פסטה מוקרם ולשתות לימונדה" אמרתי אני אוהבת את הלימונדה שלהם פה. "אני רוצה גם פסטה מוקרם עם קולה זירו" אמרה ליאן "גם אני כמוה" אמרה עדי והמלצרית הנהנה והלכה אני שונאת מוגז... אז לקחתי לימונדה.
המנות הגיעו ואכלנו. יכולתי להישבע שראיתי את השומרים שלי מתצפתים עלינו איזה פחד גם לכאן הם הגיעו מה יהיה אוף נמאס כבר מהשומרים האלה אני יכולה לשמור על עצמי טוב מאוד.אנג'ל התחילה לבכות אז הרמתי אותה עליי והרגעתי אותה "כנראה שלא רק אנחנו רעבות" אמרתי והם צחקו הוצאתי מהתיק שלה בקבוק חלב והתיק נפל על הרצפה "אתן יכולות להרים לי את התיק" שאלתי והן הנהנו ואני בנתיים האכלתי את אנג'ל. "נפל לך מהתיק שלה משהו" עדי אמרה לאחר שליאן הרימה את התיק. עדי לקחה את מה שנפל זה היה נראה לי מאוד מוכר. הן הסתכלו על מה שנפל ואז עליי לפתע הם פערו את פיהם לצורת 0 ועיניהם התרחבו "הכל בסדר" שאלתי מבולבלת והן הביאו לי את מה שנפל והסתכלו עליי במבט שלא הצלחתי להבין מהו אומר.
הסטתי את מבטי מהן אל אנג'ל ראיתי שהיא נרדמה ואז הסתכלתי על מה שהן הביאו לי מה שגרם להם להיות מופתעות הסתכלתי על זה ואז עליהן...
ולרגע חשכו עיניי שיט איך יכולתי לשכוח את זה בתיק. לא הייתי זהירה ועכשיו אני אשלם את המחיר.............................................................................
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Acción✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...