●נקודת מבט אמה●
פתחתי את עיניי ולא הייתי בבית, הייתי במקום החטיפה שלי. אני עומדת בצד ורואה את ליאם נכנס לחדר ומישהי בוכה מקופלת בצד המיטה היא מרימה את ראשה ועיניי רואות לא אחרת מאשר אותי.הוא יוצא ומשאיר אותי לבד, שבורת לב, אני זוכרת את זה כל כך כאב לי שהוא היה החוטף שלי האדם שאהבתי. והוא ידע ידע שמכאן אין דרך חזרה אני לא אסלח על בגידה.
●נקודת מבט כללית●
אמה החלה לשמוע מלמולים עד שהקול נהפך לחזק וברור.
"הוא היה אדם נורא אבל עדיין אהבתי אותו" זה היה קול סבתה ואז היא הבינה, הבינה שאף פעם לא שכחה מליאם, רק הכחישה והדחיקה את רגשותיה היא אף פעם לא הפסיקה באמת לאהוב אותו. גם אחרי כל מה שעשה לה החטיפה, השקרים, היא אהבה אותו, כי היא יודעת היא איכשהו מצליחה להבין אותו רק ממבטים. הוא לא התכוון לכל זה הוא לא רצה את זה באותה מידה שהיא לא רצתה.
יש יותר מידי קצוות פתוחים בחייה של אמה והגיע הזמן שהיא תסגור אותם.בהבזק של שנייה היא מצאה עצמה במקום אחר, בבית הספר הקודם שלה רואה את עצמה רצה ובוכה בעוד שתי בנות מסתכלות וצוחקות והיא כבר עם בטן הריונית הנראת לעין בחודש החמישי שלה בערך.
אמה זכרה את היום הזה. היום שלילי חברה של ג'יימס באותה תקופה עשתה עליה חרם וצחקה עליה וכולם קיללו אותה פותחת רגליים, זונה, כמה את לוקחת לשעה וזה רק המשיך וזה רק החמיר. זאת הסיבה שעברה בית ספר. אבל, זה היה שווה את זה כי היא קיבלה את אנג'ל. אולי ליאם גם הרגיש כמו שהיא הרגישה, הרגיש רע שפגע בה כך, שתמרן אותה ושיקר לה. ואולי באמת ובתמים הוא לא עשה את הדבר שהיא פחדה ממנו מכל, אולי הכל אי הבנה אחת גדולה.
היא קמה מתנשפת ומזיעה למשמע קולות יבבה, המחשב עדיין פתוח, היא נרדמה בתנוחה לא נוחה כלל וחיפשה את מקור הבכי רואה לידה את ילדתה הקטנה בוכה אך היא לא יכלה להרגיע את ילדתה, היא בעצמה בכתה בכי מר על אובדן קשה על הסוד שגילתה על חולומותיה שלא מרפים והכל מסיבה אחת, ליאם.
היא לא תהיה מופתעת אם ליאם ידע כל הזמן הזה מי היו הרוצחים של סבתה. הרי ככה זה שם בעולם שלו בעל החוזק הרב הוא גם בעל הידע הרב.
●אמה●
"שש שש" אמרתי מלטפת את ידה הקטנה של אנג'ל וניגבתי את דמעותיה. חיבקתי את הילדה הקטנה בת השנה בחיקי והיא נרדמה הנחתי אותה חזרה בעריסה והעפתי מבט חטוף בשעון, הבוקר הגיע. נכנסתי למקלחת.אחרי מקלחת מהירה וארגוני בוקר שגרתיים והלבשתי את אנג'ל.
היום הראשון שלה בפעוטון היא מתרגשת כמעט כמוני. התינוקת הקטנה שלי אשכרה גודלת. בחיים לא הייתי מדמיינת שאני אזכה לראות את זה בשלב כל כך מוקדם בחיי.אכלתי והכנסתי מערכת. העפתי מבט לעבר השעון ונשארו לי עוד עשרים דקות עד ליציאה אז האכלתי את אנג'ל מסונוורת מהמתיקות שלה וארגנתי אותה. הרמתי אותה על ידיי ונפרדתי מהוריי הנחתי אותה בכיסא תינוק התיישבתי במושב הנהג ונסעתי לפעוטון הגענו הכנסתי את אנג'ל. הקושי להיפרד ממנה תקף בי ולרגע רציתי לחזור איתה הביתה מחובקת ולהבריז מהלימודים.
להיות רק אני והקטנה שלי. מעניין איך זה יהיה שהיא תעבור לאוניברסיטה או תתבגר ותעזוב את הבית, אני אצליח לשחרר אותה?
YOU ARE READING
Dangerous love- אהבה מסוכנת
Action✅ אהבה היא כמו סם אתה מנסה אותה ומתמכר אתה לא יכול בלעדיה והיא לאט הורסת אותך מבפנים. ככה אמה חשבה עד שהוא הגיע ושינה לה הכל בגלל טעות שעשה היא לא סולחת לו אבל בגלל טעות שעשה היא מודה כל יום. __________________________ Dangerous love הוא רומן...