"אבא!" צעקתי בשמו ורצתי אליו בריצה קלה, מתפרצת למגרש בחוסר בושה. כל השחקנים הצעירים שהקפיצו כדורים עם רגלייהם אחד בין השני עצרו את פעילותם והביטו בי.
אבי הסתובב אליי ועיניו הכחולות שקעו בשלי.
"היי דולי, תקשיבי אין לי זמן לדבר. השחקן החדש עומד להגיע ואנחנו צריכים להתחיל." אבא שלי אמר לי מעט לחוץ ואחז בכתפיי הקטנות. כיווצתי את גבותיי. האליאב הזה עומד להגיע לכאן? אז בשביל מה טום צריך להישאר?
"השחקן שדיברת איתי עליו? החבר של הבן של שושני?" שאלתי ברצינות והוא הנהן.
"כן בדיוק. משהו דחוף, מתוקה?" הוא שאל במהירות בקולו הגברי והניח יד רכה על הלחי שלי."אממ.. כן, תוכל לשחרר את טום יותר מוקדם? אנחנו שלוש שנים יחד היום ואני רוצה שנצא ואין לו זמן לפנות בשבילי וכבר הרבה זמן לא יצאנו." ביקשתי ממנו בפרצוף החמוד שלי שהוא אף פעם לא היה יכול לסרב לו.
"מזל טוב, דולי. אני ממש מצטער, שכחתי להזכיר לך שהיום השחקן בא ואנחנו עורכים איתו משחק בשביל לזהות אם הוא כישרון מתאים או לא. טום חייב להישאר." הוא הסביר לי ברצינות והפרצוף שלי התחלף ממלא בתקווה למאוכזב.
"אוף, נו אבל אבא." התחננתי אליו והצמדתי את כפות ידיי אחת לשנייה, מביטה בעיניו הכחולות. אני חייבת שהוא ישחרר אותו, אני רוצה פעם אחת לבלות עם טום כמו שצריך.
"דולי, אין לי זמן. תצאו מחר בערב, אני אזיז לו את האימון מחר לבוקר לבד." הוא לבסוף ויתר לי בדרך אחרת וחייכתי חיוך קטן, קופצת עליו בחיבוק חזק.
"יש! תודה אבוש, אני אוהבת אותך." נישקתי את הלחי שלו מלא פעמים והוא החזיק אותי באוויר.הוא שיחרר אותי לקרקע ופרע עם ידו את שערי. התקדמתי לכיוון מלתחות שחקני הכדורגל בקבוצתו של אבי וחיפשתי בעיניי את טום.
"טומי," קראתי בשמו בחיוך והסתכלתי על עמדות השחקנים, שבכל אחת מהן רשום את שם משפחתו של השחקן ואת בגדי הקבוצה שלו מחוץ לתא שלו יחד עם תיק הכדורגל הענק שלהם.
טום לא היה בעמדה שלו.
"טום." קראתי שוב בשמו והתקדמתי בפסיעות קטנות לכיוון המקלחות שלהם. הכנסתי את ראשי בעדינות מבעד לדלת שלהם ועצמתי את עיניי, שבטעות לא אראה גברים עירומים, אך לא שמעתי שום רעש של מים, אז פקחתי אותן באיטיות.
הבטתי בטום מדבר בטלפון שהוא לבוש רק במכנס הקבוצה וחשוף ללא חולצה. נכנסתי בשקט לעמוד מאחוריו, מתפללת שלא יראה שבאתי, אך עם המזל הנאחס שלי, הפלתי את הסבון שהיה בכיור על הרצפה והוא סובב את ראשו במהירות לכיוון מקור הרעש. הוא הביט בי עם עיניו הכחולות מבולבל.
YOU ARE READING
הנקמה - The Revenge
Romanceנקמה. נקמה היא תגובה של אדם למעשה עוול שנעשה לו. נקמה היא פוגענית, מזיקה ומטרותייה הן ברורות : לפגוע ולגרום סבל דומה לסבל שכבר נגרם מלכתחילה, אולם לפעמים הנקמה מתבצעת עקב אי- הבנה ותוצאותייה יכולות להיות אכזריות.. אודל חזן, נערה יפהפיה ועדינה הנמצ...