*חשוב לי לציין דבר חשוב לפני תחילת הפרק. הסיפור הזה יעסוק בהרבה הומור ובדיחות על עדות שונות, מודיעה מראש שאין שום כוונה לפגוע בשום עדה. כולנו משפחה אחת וכולנו אותו הדבר ולמה שלא נצחק על עצמנו קצת? מקווה שתדעו לקבל הכל בהומור.*
קריאה מהנה.*
"מה? איך פיספסת את זה?" הקול הצעקני של אבי מחה לעבר השחקן בטלוויזיה שהחליט שהוא עוקף את כל השחקנים לבדו וחוטא בחטא ההיבריס.
"אבא, יותר בשקט. אני לומדת למבחן." ביקשתי ברצינות והרמתי את ראשי מיואשת ממחברת היסטוריה שלי.זה מהרגעים האלה שאני מתחרטת שאני לא מקשיבה לאליסון בשיעורים ורק מפריעה לו.
"סליחה, דולי. תעברי ללמוד בחדר שלך, עוד מעט יש משחק עונה והזמנתי לכאן את שושני ואזולאי." הוא התנצל והורה לי בו זמנית, בעודו מפצח גרעינים שחורים ומביט בהתמקדות בטלוויזיה.
"המזגן לא עובד שם ואני צריכה אוויר." הסברתי בשקט והתיישבתי ישיבה מזרחית על כיסא האי הגבוה."אני אזמין טכנאי מחר." הוא מילמל לעצמו בשקט והכנסתי את העיפרון בין שיניי, קוראת את הסיכומים במחברתי המושקעת והחצי ריקה. פלטתי אנחה קטנה. מכירים את הרגע שאתם כבר 5 דקות קוראים את אותה השורה ועדיין לא מבינים מה קראתם? זה מה שקורה לי עכשיו.
ובדרך כלל.
אפילו למורה הפרטית שלי לא הקשבתי שהיא הסבירה את זה, אני חושבת שחלמתי רוב הזמן בהקיץ. יש לי בעיה עם חומר שלא מעניין אותי, אוטומטית אני לא מבינה אותו. אם היסטוריה באמת הייתה מעניינת אותי, הייתי הגאון האולטימטיבי של שכבת י"ב.
בזמן שאני מדברת לעצמי ומנסה להסביר לי את החומר, צלצול הטלפון של אבי נשמע בעוצמה גבוהה בחלל הסלון. נאנחתי קלות. עד שסוף סוף הצלחתי להתרכז, בא משהו והרס את הרגע. כזה צפוי למישהי חסרת מזל כמוני.
"הלו." אבי ענה לטלפון מבלי להסתכל מי התקשר אליו. הוא מזכיר לי אותי ברגע שאני צופה בפרק חדש של פיניאס ופרב. אני תמיד מפחדת שיום יבוא וקנדיס תלשין עליהם.
"אליאב, מה שלומך גבר?" אבי שאל בחיוך קטן ונשען על הספה. נדתי בראשי לצדדים עם קו עקום על שפתיי.הוא כל כך אוהב אותו מאז הגול הראשון.
"אוי, אני משתתף בצערך." החיוך ירד באיטיות משפתיו והקול המשועשע של אבי התחלף בקול רציני ונמוך. כיווצתי את גבותיי והייתי סקרנית לדעת על מה הוא מדבר עם אליאב.
"בטח, אין בעיה. נעביר את האימון לשבוע הבא. תהיה חזק ושלא תדע עוד צער." הוא ניחם אותו בשקט והתחלתי כבר להיבהל."מה קרה?" שאלתי במהירות, ברגע שהשיחה התנתקה והוא חזר להביט בשחקני הקבוצה המוכרת מחו"ל בעבודתה הגרועה. הוא העביר את עיניו ממני אל מסך הטלוויזיה.
"אליאב, סבא שלו נפטר והוא היה קרוב אליו מאוד, אז הוא מתכוון לשבת עליו שבעה." הוא סיפר בקצרה מבלי לפרט. הרמתי את גבותיי מעט מופתעת והתמלאתי עצב.
YOU ARE READING
הנקמה - The Revenge
Romanceנקמה. נקמה היא תגובה של אדם למעשה עוול שנעשה לו. נקמה היא פוגענית, מזיקה ומטרותייה הן ברורות : לפגוע ולגרום סבל דומה לסבל שכבר נגרם מלכתחילה, אולם לפעמים הנקמה מתבצעת עקב אי- הבנה ותוצאותייה יכולות להיות אכזריות.. אודל חזן, נערה יפהפיה ועדינה הנמצ...