הנקמה - פרק 33

11.5K 766 360
                                    

הרגשתי נשימות חמות על הצוואר שלי ואז אף מסניף את שערי בנעימות.
חייכתי מתוך שינה וחיזקתי את החיבוק האחורי של אליאב בבטני.
פקחתי את עיניי באיטיות וצפיתי ברצפה המלאה בבגדים של אליאב ושלי.

נשכתי שפתיים בחיוך, מעבירה את עיניי מתחת לפוך הקריר שלי, מביטה בגופי החשוף ובכפות ידיו המקועקעות של אליאב מלטפות את בטני.
סובבתי את ראשי בעדינות והתהפכתי לצד השני של המיטה, מתנגשת בסנטר החד של אליאב.

צחקקתי בכאב ואחזתי באפי הקטן, מלטפת אותו ומרגיעה אותו.
אליאב היה רדום. עיניו הירוקות היו עצומות בשלווה תחת ריסיו הארוכים ופיו היה פתוח במעט. שלחתי יד ללטף את שערו הרך והוא ליקק את שפתיו, משמיע קולות ישנוניים במתיקות וחוזר לישון.

אליאב כה רך, עדין ורגוע כאשר הוא ישן.
הלוואי והוא היה ככה כל הזמן.

"מקסימוס.." לחשתי לו בחיוך והעברתי את האצבע שלי לאורך כל זיפיו הקוצניים והמחוספסים.
"קום, כבר מאוחר." לחשתי לו ברצינות והצמדתי את שפתיי לאפו הקטן ואז עברתי לנשק את שפתיו נשיקה קצרה.

הוא ליקק את שפתיו בשנית וזרועותיו הצמידו אותי אליו בחוזקה והוא התהפך מעליי, נושם בשקט לתוך צווארי בישנוניות.
חייכתי חיוך עדין והרגשתי איך הגוף שלי קרוב להישבר מגופו הכבד מלא השרירים.
"אליאב." קראתי בשמו ברצינות והפעם בנימה קשוחה. אני צריכה לצאת לבית ספר כל רגע ויש לו אימון בוקר.

"דיי, כיף לי ככה.." הוא מילמל בצרידות והמשיך לישון בעייפות. ליטפתי בעדינות את שרירי גבו הרחבים והתהפכתי מעליו, מתיישבת על הבטן התחתונה שלו ומושכת אותו מזרועותיו המקועקעות אליי.

הוא רטן באפיסת כוחות ופקח את עיניו הירוקות עם שברי האפור והמעט אדומות בעייפות. צחקקתי, כאשר אני ממשיכה למשוך אותו מזרועותיו בחוסר רחמים לבן אדם שהתעורר הרגע.

"בוקר טוב למקס החתיך." זימרתי בחיוך רחב וזינקתי עליו בחיבוק חזק ואוהב. מילאתי את הצוואר שלו בנשיקות חמימות והוא ליטף את שערי הבלונדיני בנעימות.
"בוקר טוב גם לך, רפונזל." הוא לחש לי בצרידות וקמתי מהחזה שלו, סוטרת בעדינות ללחיים שלו לצליליי שיר מוכר וגורמת לו להיאנח בחוסר כוחות.

צחקקתי. "בוא נקום, לפני שאבא שלי יחזור הביתה." אמרתי לו ברצינות וטפחתי על קעקוע האריה השואג בחזה הקשה שלו.
הוא פיהק פיהוק גדול וקמתי מגופו העירום, נעמדת על רגליי עירומה ומתחילה להתלבש בהלבשה התחתונה שלי.

"חייב לקום?" שמעתי את קולו הצרוד של אליאב מעומעם והסתובבתי, בכדי להבחין בראשו טמון בתוך הכרית הרכה שלי כאשר הוא שוכב על בטנו.
"אלא אם כן אתה מעוניין שאבא שלי יראה אותך עירום על המיטה שלי ב7 בבוקר." אמרתי בציניות ומשכתי בזרוע הימנית שלו, מרימה אותו בעדינות.

הנקמה -  The RevengeWhere stories live. Discover now