הנקמה - פרק 20

11.3K 680 286
                                    

בוקר.

פקחתי את עיניי החומות והעייפות והרמתי את ראשי מהכרית הנוחה שלי בעצב. הפרידה הזאת מהמיטה כל בוקר הייתה פשוט ארורה וכואבת.
התיישבתי על מיטתי שחולצתו של אבי ששימשה לי כפיג'מה עלתה במעט וחשפה את הבטן שלי.
פתחתי את החלון הסגור והאור חדר לתוך חדרי והאיר אותו. צמצמתי את עיניי ופיהקתי פיהוק קטן.

נעמדתי על זוג רגליי שעל אחת מהן הייתה גרב והשנייה הייתה יחפה ותהיתי לעצמי, איזה קרב התרחש ביניהן מתחת לשמיכה באמצע הלילה. יצאתי מחדרי בהליכה מרחפת וכמעט התנגשתי במשקוף חדר המקלחת מרוב העייפות העצומה שלי. נכנסתי לתוכו וכמעט קיבלתי זעזוע שהבטתי על עצמי במראה.
השיער שלי היה סבוך בקשרים קשים על ראשי ופרוע יותר ממנו לא תמצאו.

נאנחתי בעייפות ורכנתי לכיור לצחצח את שיניי.
שטפתי את פניי ואז אימצתי את כל כוחי לסדר את המלחמה שהתחוללה בשערי.
שטפתי אותו במים קרים וסירקתי אותו בחוזקה, כרכתי מגבת לבנה סביב ראשי ויצאתי מחדר המקלחת.

התקדמתי במסדרון לכיוון המטבח, בכדי לבדוק אם ארוחת הבוקר כבר מוכנה.
עיניי החומות צפו במטבח שהיה שומם מכל אדם והבנתי שאבי עדיין לא התעורר ואני צריכה להעיר אותו.
תמיד הוא משתולל במועדונים אחרי ניצחונות במשחקים ואז הוא עייף יום למחרת.
טוב, לפחות את העייפות בוקר כן ירשתי מאבי.

בדיוק שהתכוונתי להסתובב ולהתקדם לחדר האחרון בסוף המסדרון של אבי, שמעתי רעש חזק שגרם לצרחה מבוהלת להיפלט משפתיי ולי לקפוץ במקומי.
הפניתי את מבטי במהירות אל כיוון הסלון ועיניי החומות התרחבו בהפתעה שהבטתי באבי המחויך שעמד באמצע הסלון.
קונפטי צבעוני ליכלך את הרצפה הלבנה שרחצתי אמש וחיוך עלה על שפתיי שהבטתי במה שהוא הכין לכבודי.

מגוון בלוני הליום בצבעי ורוד בייבי, כסוף ושחור מילאו את התקרה. על הקיר הודבק משפט יום הולדת שמח באנגלית עשוי בלונים.
בלון כסוף מספר 18 ריחף מעל הספה ומתנות עטופות ביחד עם שקיות חנויות בגדים מוכרות מילאו את הספה הגדולה.

עיניי החומות נפגשו בעיניו הכחולות והנרגשות של אבי. הוא עמד מוכן כבר ליום עבודה שלו והחיוך הרחב שלו התפרש על שפתיו.
חייכתי אליו ששפתי התחתונה רועדת במעט מהתרגשות ואני מניחה את כף ידי הקטנה על פי.
הרגשתי איך הדמעות מבצבצות בזוויות עיניי מבלי שאני שולטת עליהן בכלל.

הוא הבחין בכך והתקדם אליי באיטיות.

עוד לפני שהוא הספיק להגיע אליי, רצתי אליו בכל כוחי וקפצתי עליו בחוזקה. הוא צחקק בכאב שהחזה החזק שלו נפגש עם גופי הקטן. הוא הרים אותי באוויר וחיבק את גבי. כרכתי את ידיי סביב צווארו ובכיתי בהתרגשות לתוכו.

"מזל טוב, דולי שלי." הוא לחש לאוזני בקול הגברי שלו והרמתי את ראשי מצווארו, בזמן שעיניי מביטות במטושטש בעיניים הכחולות של הגבר החשוב ביותר שקיים בחיי.
"תודה אבא, זה מדהים.." חייכתי אליו בהתרגשות והוא מילא את הלחי שלי בנשיקות אוהבות ורטובות.
המשכתי לבחון את ההפתעה שהוא אירגן לי והרגשתי איך הגוף שלי מתמלא באושר.

הנקמה -  The RevengeWhere stories live. Discover now