העברתי את מבטי ביני לבין אליאב ובלעתי את רוקי, מפחדת ממה שעלול לקרות פה.
"מה זה, בכית?" טום שאל אותי ברצינות והתקדם אליי, שולח יד רכה ללטף את לחיי ובוחן מקרוב את עיניי הנפוחות. משכתי באפי המנוזל ונדתי בראשי לצדדים.
"מה קרה לה?" טום פנה אל אליאב בקשיחות ועיניו הכחולות והמודאגות חדרו לעיניו הירוקות והרגועות."הלכתי לשירותים ושמעתי בכי מאחד התאים בשירותי נשים, אז נכנסתי לבדוק מה קרה וראיתי את אודל בוכה, אז נשארתי להרגיע אותה." אליאב שיקר במקצועיות שעוד לא יצא לי להיתקל בה. טוב, ככה זה שאתה שקרן פתולוגי.
"למה בכית, דולי?" טום שאל אותי ברכות וליטף את שערי הארוך.משכתי בכתפיי. "נזכרתי פתאום באמא שלי, אז הכל צף והתפרקתי." השתמשתי בתירוץ הנפוץ והאמין ביותר שלי. טום עיקל את שפתיו לחיוך עצוב וחיבק אותי חיבוק גדול.
הבטתי דרך כתפו בעיניו המהפנטות של אליאב."הכל בסדר, אני כאן דולי," טום הרגיע אותי, למרות שלא הייתי צריכה הרגעה. הייתי בסדר גמור, וזה קרה בזכות השלווה והקסם במילותיו ממיסות הלב של אליאב. התנתקנו מהחיבוק וצפיתי באליאב מגרד בעורפו באי נוחות, לא יודע בדיוק מה לעשות ששנינו קרובים כל כך אחד לשנייה והוא מביט מהצד.
"תודה גבר שנשארת איתה, אתה יכול ללכת עכשיו." טום חייך אל אליאב בהכרת תודה וטפח על השכם שלו בחברותיות. אליאב הנהן בקשיחות והביט בפעם האחרונה בעיניי.
"תודה, אליאב." לחשתי לו בשקט והוא בלע את רוקו בהתאפקות שזיהיתי כהתגברות על הדחף לנשק אותי מול טום.הוא כיחכח בגרונו הצרוד. "בכיף, הכל טוב." הוא מתח את שפתיו לחיוך עקום ויצא משירותי הנשים, משאיר אותי מחובקת ומבולבלת בין זרועותיו החמות של טום.
אוף.
מה אני עושה?
"הדאגת אותי דולי, חשבתי שקרה לך משהו." טום מילמל בצרידות אל תוך אוזני. דמעות עדינות הצטברו בשנית בקצוות עיניי.
אני לא מפסיקה לפגוע בו, למרות שאני מודעת לעובדה שהוא עדיין לא גילה שום דבר עלינו.
אני אספר לו ויכאב לו הלב, והוא יישבר עוד יותר לי שאבין מה עוללתי.אבל כשאני עם אליאב אין לי התנגדויות בגוף.
עם כמה שאני יודעת בדיעבד, שזה לא טוב ורוב הסיכויים שאתרחט על זה בעתיד, באותו הרגע אני רק רוצה להישאר קרובה אליו.זה אפילו לא הקסם האישי שלו והצ'ארמריות שלו. הוא פשוט אליאב, הוא נותן לי להרגיש שאין יותר יפה ממני, אין שווה ממני ואין אף אחת שיכולה לעורר סערות בליבו שכמו שאני מחוללת.
אני רוצה להאמין לו, שהוא מלא בכוונה בדבריו ולאמת אותם.
אבל הוא תמיד הורס את זה, כל פעם מחדש הוא הורס את זה. אני זוכרת שבאחת הפגישות שלנו, הוא אמר לי משפט שפשוט תיאר אותו כל כך נכון.
YOU ARE READING
הנקמה - The Revenge
Romanceנקמה. נקמה היא תגובה של אדם למעשה עוול שנעשה לו. נקמה היא פוגענית, מזיקה ומטרותייה הן ברורות : לפגוע ולגרום סבל דומה לסבל שכבר נגרם מלכתחילה, אולם לפעמים הנקמה מתבצעת עקב אי- הבנה ותוצאותייה יכולות להיות אכזריות.. אודל חזן, נערה יפהפיה ועדינה הנמצ...