הנקמה - פרק 31

13.1K 766 317
                                    

רוח חמימה הכתה בפניי ונלחמתי ברגליי עם הפוך החם, מעיפה אותו כמה שאפשר ממני.
התגלגלתי על בטני עירומה ופקחתי עין אחת עייפה, כאשר הלחי שלי דבוקה למזרן הנוח.

העברתי את עיניי על קיר השמפנייה הזר ופרשתי חיוך קטנטן שנזכרתי לרגע היכן אני נמצאת. מתחתי את זרועותיי הארוכות לצדדים תוך פליטת אנחה קטנה.
המיטה הייתה ריקה והתרווחתי על כולה.
שיפשפתי את עיניי עם אגרופי ידיי והתיישבתי על המיטה, נשענת על הקיר.

בחנתי את גופי העירום לחלוטין ולקחתי לעצמי כמה שניות להתאפס על עצמי ולעכל את מה שקרה אמש.

שכבתי עם אליאב.

קמתי מהמיטה ואז חשתי בכאב חד ברחם שלי. התכווצתי וחיבקתי את הבטן שלי, חוזרת להתיישב על המיטה של אליאב.
שאפתי ונשפתי אוויר במשך כמה שניות, מנסה להרגיע את עצמי וקמה בשנית.
הכאב פסק, אך עדיין הרגשתי שאני כמעט ולא יכולה לזוז ממקומי.

הרגשתי משותקת בפלג גופי התחתון.

אליאב הארור.

חיפשתי בעיניי את בגדי הפיג'מה שהגעתי איתם אתמול לכאן. הרמתי את הגופייה הלבנה והקרועה שלי מהרצפה ונאנחתי בחיוך.
טוב נו, לפחות זה היה שווה את זה.
לבשתי את ההלבשה התחתונה שלי ומעל זה את מכנס פיג'מת קיטי השחור.
הרמתי מהשטיח הלבן הפרוותי והעגול את החולצה הרחבה של אליאב מאתמול ולבשתי אותה עליי.

היא הגיעה עד אמצע ירכיי וצחקקתי, כאשר הבטתי על עצמי במראה.
סידרתי את שערי הבלונדיני והמלא שכמעט הגיע לאורך החולצה של אליאב.
יצאתי מחדרו ונכנסתי לחדר המקלחת.
הסתכלתי על שלוש מברשות השיניים שישבו בכוס הסופרמן הקטנה והילדותית.

שנאתי לעשות את זה, אבל לא הייתה לי ברירה אחרת.
מרחתי משחת שיניים לבנה על האצבע שלי והתחלתי לצחצח איתה בעדינות את שיניי.
שטפתי את פניי וסירקתי את שערי הארוך במסרק שמצאתי תלוי מעל האמבטיה.

התקדמתי יחפה לכיוון מסדרון החדרים והאף שלי ריחרח ריחות בישול נעימים.
חייכתי תוך עיניים עצומות וכאשר עמדתי מול המטבח, צפיתי בגבו הרחב והחצי מקועקע של אליאב.
הוא עמד לבוש בבוקסר ובסינר ומשכתי את שפתיי בחיוך, בזמן שאני נשענת על הקיר.

לעזאזל, הוא סקסי אפילו שהוא מבשל.

התקדמתי בצעדים קטנים והתהלכתי על קצות אצבעותיי, מנסה כמה שיותר לא להרעיש.
הנחתי את כפות ידיי על עיניו וסנטרי נח על עצם הבריח החמה שלו. ניצלתי את הקרבה בכדי להסניף את הצוואר המסחרר שלו.

הוא הסיר בעדינות את ידיי מעיניו והסתובב אליי. פרצתי בצחוק מתגלגל, כאשר הבחנתי בחלק הקדמי של הסינר שלו.

ציפיתי לדמות גבר שרירי, אך זה היה גוף של בחורה עירומה. עיניו הירוקות הביטו בסינר שלו בחיוך צדדי ואז הביטו בי.

הנקמה -  The RevengeWhere stories live. Discover now