הנקמה - פרק 17

9.6K 622 276
                                    

התקדמתי אל עבר רכבו של אבי, מתכוונת לשבת בפנים ולחכות לו שיסיים את ענייניו ויגיע, ובינתיים, לנסות להעיף מראשי את מה שצפיתי בו כרגע.

"רפונזל," שמעתי את קולו הגברי של אליאב קורא בכינוי שלי. פעם ראשונה ולא הרגשתי צמרמורת כאשר הוא השתמש בכינוי הזה. התעלמתי ממנו ולחצתי על לחצן הפתיחה של הרכב והתקדמתי לדלת מושב הנהג.

"חכי רגע." אליאב לחש בצרידות שלו שגרמה לשערותיי לסמור במקומן והרגשתי את היד המקועקעת שלו אוחזת בפרק כף ידי הקטנה.
הפניתי אליו את מבטי חסר הסבלנות ונשענתי על דלת הרכב בידיים משולבות.

"מה?" שאלתי ביובש ונדתי בראשי לצדדים. עיניו הירוקות שבהקו גם באור הלבנה ננעצו בעיניי החומות. הוא התקרב אליי והביט בי מלמעלה, עוקף אותי ב20 סנטימטרים לפחות שבעיניי לא היו מורגשים בכלל.

הוא חייך אליי את החיוך הצדדי שלו. "רק באתי לבדוק שסגרתי את החוב שלי ועניין ההתערבות נגמר." הוא אמר בשקט וחוץ מהצרצרים, לא שמעו כלום והרחוב היה שומם מבני אדם.
השעה הייתה מאוחרת והאוהדים כבר הספיקו לצאת ממתחם איצטדיון הכדורגל מלפני שעות ספורות.

הנהנתי אליו באיטיות. "כן, העניין סגור." השבתי לו באדישות והפניתי לו את גבי, פותחת את הדלת ומתכוונת להיכנס אל הרכב. הוא תפס את פרק כף היד שלי בפעם השנייה ולמרות כל הזרמים ברגע שהזרועות שלנו נפגשות, התעצבנתי.

"אולי תפסיק כבר לגעת בי?" הרמתי עליו את קולי וצמצמתי אליו את עיניי החומות. הדלת נסגרה בעקבות הרוח והוא כיווץ את גבותיו בבלבול שלסתו מתקשחת ברצינות.
"מה קורה, אודל?" הוא שאל בצרידות ועיניו הירוקות בחנו אותי. מבטו הפך לקשוח ולא נשאר שום זכר לחיוך והשעשוע שהיו בקולו קודם לכן.

עיניי התגלגלו בחוסר סבלנות אליו. "כלום, אני עייפה ואתה מציק לי." אמרתי בקרירות שהייתה יותר קפואה ממזג האוויר בחוץ. המבט שלו היה מופתע מהנימה של דבריי ומהבעות פניי היבשות.
אליאב עד עכשיו הכיר את אודל הנחמדה והמתוקה, שלא מרימה את קולה ותמיד מתעניינת באחר.

והוא לא הכיר את אודל העצבנית, הפגועה, היבשה והקרה. ולהיכרות ראשונה שלו עם הצד השני והפחות חביב שלי, זה לא היה מבטיח.

"אם יש לך משהו להגיד לי, תגידי אודל. אני שונא את המשחקים האלה." הקול שלו הפך לזועם יותר ועיניו הירוקות הצטמצמו אליי בכעס. הבטתי בו בעמידה מאיימת בידיים שלובות על הז'קט של אבי שלבשתי. ריח השמפו שנדף משערו המעט רטוב שנפל על מצחו סיחרר אותי והוא היה סקסי בבגדי ספורט קצרים.

"איזה משחקים בדיוק, אליאב?" שאלתי אותו בתמימות והוא גילגל את עיניו ברוגז שאני לא מוכנה לספר לו למה אני ככה. למען האמת, לא הייתה לי ממש סיבה. הוא לא עשה כלום, מלבד לנשק את החברה שלי ללא ידיעה שזו החברה שלי.

הנקמה -  The RevengeWhere stories live. Discover now