Szeptember 1.
A suli első napja. Nagyon parázok. Mi lesz ha egy barátnőm se lesz? Mi lesz ha senki nem fog velem barátkozni? Jó jó, állj! Ilyen nem lesz. Nyugi Ashley, nyugi...
Beléptem az iskolaajtón, és előttem álltak az iskola éjjeli baglyai, másik nevükön a ribancok, a kockák, a stréberek, a sportolók és az átlagosak. Első óránk kémia volt. Nagyon utálom a kémiát. Általánosban sem érdekelt, mindig 3-as voltam belőle.
-Jó reggelt, gyerekek!-szólt a tanárnő- Én Mrs. Wright vagyok, az új osztályfőnökötök. Én fogom tanítani nektek a kémiát és a fizikát. A többi tanárral majd megismerkedtek az adott tanórán.- fejezte be az informálást.
Miután kicsöngettek, lefutottam a büfébe egy kis kajáért, mert persze, ma nem raktam el magamnak semmit. Tipikus én. Mikor leértem, megállított egy aranyos lány, akit legutóbb az osztályban láttam.
-Szia, Alice Roberts vagyok, az új osztálytársad.- köszöntött.
-Hali, Ashley Payne vagyok-mondtam. Aranyosnak tűnik, megkérdeztem, nem ül e mellém a következő órától. Beleegyezett. Egy új barát. Szuper vagy Ashley!
-Ööö... Nem iszunk valamit? Meghívlak.-kérdezte egy nagy mosollyal.
Oké. Köszi.-mondtam.
Leültünk egy asztalhoz, és sokat beszélgettünk, míg be nem csöngettek. Bementünk az osztályba, majd elkezdődött az óra.
A hatodik óra után Alice hazakísért. Nagyon szimpatikus, kezdem megszeretni. Szerintem ő lesz a legjobb barátnőm. Gondolkodásomból anyukám hangja zökkentett ki, mikor beléptem a házba.
Szia Ashley, milyen volt a napod? Nem vagy éhes?- aggódott.
Szia anya! Minden oké volt, szereztem egy barátnőt, Alicenak hívják, az osztálytársam, és nagyon kedves. Hasonlítunk, kedvelem. És nem vagyok éhes, köszi.- meséltem.
Nagyon jó! Szeretlek Kicsim!-mosolygott.
Én is téged anya! Tényleg, hol van Anna?-kérdezősködtem.
Elment a boltba, elfogyott a tej.-válaszolt.
Felballagtam a szobámba és elővettem a telefonom. Több, mint 100 új ismerősfelkérésem van Facebook-on. Biztos a sulimba járó emberek. Akit úgy nagyjából ismertem visszajelöltem.
Ránéztem az órámra: 19:00. Elmegyek zuhanyozni. Mikor végeztem, befeküdtem az ágyba és gyorsan el is aludtam.
Másnap az órám csörgésére ébredtem. Basszus még csak kedd van.. Magamhoz vettem a telefonom, és látom, elég sok fiú egyed írt nekem. Nem tudom mi lesz ebből...
/Sziasztok! Hát elkezdtem életem első könyvét, és nagyon érdekel, mit gondolnak róla mások. Remélem nem lett túl unalmas ez a rész, ha igen, nézzétek el nekem. Ha tetszik a könyv, jelezzétek.😘/
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Legrosszabb választás
ФэнтезиSziasztok! Ashley Payne vagyok, 17 éves. Angliában élek szüleimmel, és húgommal Annával. Nemrég költöztünk ide Brazilíából, és nagyon tetszik Anglia. Mindig ez volt az álmom, hogy egyszer itt élhessek. Preston- ahol most élünk -nagyon szép, barátsá...