Egymás mellettem feküdtünk kipurcanva, majd kopogásra lettünk figyelmesek. Jack anyukája nyitott be.
-Szi... Ömm.... Csak behoztam a mosott ruháidat.-mondta.- Nem zavarok tovább.
-Oké, köszi.-mondta Jack.
Nemsokára hazamentem, mert még tanulnom kell, és holnap már megyünk Jackkel suliba.
Mikor hazaértem, a tesóm szobájából nagy nevetés hallatszott ki.
A konyhapulton találtam egy kis levelet, amiben anyáék üzenete volt. Egy hétre elutaztak. Megint miénk a ház. Felmentem az emeletre, majd bekopogtam a tesóm szobájába.-Gyere!-kiabálta ki Anna.
-Szi...-akadt el a lélegzetem. Anna Mark ölében ült az ágyon. Mi a jó Isten!-Ööö... csak azt akartam mondani, hogyha kell valami, itthon vagyok.
-Jó jó! Na irány kifelé!-mutatott az ajtóra. Átmentem a szobámba. Leültem az ágyra, és csak néztem ki a fejemből. Kicsit később felvillant a telefonom. Katie írt.
Katie: Szia. Ráérsz holnap egyet talizni?
Én: Aha. Starbucks jó lesz?
Katie: -Okéé. Ott is rég voltam.
Én:- délután 3?
Katie: -Oké, sziaa.❤️
Én:Szia Kate.💕
Miután beszéltem Katievel, lementem és kerestem valami kaját. Volt itthon tojás meg kenyér. Csináltam bundáskenyeret. Annáéknak még azért sem fogok szólni. Nem akarom Mark ronda pofáját nézni. Leültem az asztalhoz, megettem a kajám, majd láttam, hogy Mark jön le egyedül a lépcsőn. Anna meg sehol. Mark felvette a cipőjét és csak ugy szó nélkül elment. Na akkor most kikérdezem Annát, hogy mi a jó éleg folyik itt.
Felmentem, majd bekopogtam.-Gyere...-mondta halkan. Bementem. Anna zsebkendőkkel a kezében ült az ágyán. Nem hiszem el, hogy megint egy srác után sír.
-Mi a baj?-kérdeztem.
-Mark... azt mondta... még téged szeret...-szipogta.
-Anna... az érzéseit még én sem tudom irányítani. Hidd el, nála is vannak jobb emberek.-mondtam bíztatásképpen.
-De... ő... olyan más...-mondta.
-Engedd el, és nyugodj meg.-mondtam.- Most megyek.
*Másnap délután*
Sietnem kell. El fogok késni.
Mikor odaértem, láttam, hogy Mark ott állt a Starbucks előtt. Na ezek is megőrültek. Katie komolyan belement ebbe? Azt mondta találkozzunk, de közben Markkal lebeszélték, hogy ő jöjjön el. Szóval jól átbasztak. Mark sem tudja felfogni, hogy Jacket szeretem. Kezd elegem lenni belőle.-Te mit keresel itt?- húztam fel a szemöldököm.
-Hozzád jöttem. Szeretnék bocsánatot kérni. A tesódat pedig megbántottam. Szerintem úgyis mondta már. De az érzéseimen én sem tudok felülmúlni. És a szertáros dolgot is sajnálom. Mi lenne, ha ezt nem az utcán beszélnénk meg, hanem mondjuk nálunk?-mondta.
-Most?-kérdeztem.
-Akár most is.-vonta meg a vállát.
Belemenjek? Végülis tartozik egy magyarázattal a suliban történtek miatt. Jó, elmegyek, de most utoljára.*Marknál*
Bementünk, megkínált egy pohár vízzel, majd leültünk a nappaliba. Marknak voltak már drogos ügyei, és azt mondta, mostanában megint rászokott, és emiatt volt ez a szertárban.
-Értem...-mondtam.
-Igazából te vagy az első, akinek ezt ilyen részletesen elmondtam.- mondta, majd mélyen a szemembe nézett, közelebb ült hozzám, és kezdett felém "közeledni".
Odahajolt hozzám és megcsókolt. Most akkor megcsaltam Jacket.? Oh jézusom! Nem toltam el magamtól. Csak hagytam magam. Nagyon jól csókol. De ezt minden alkalommal elmondhatnám, mikor lekap. Le kell állítanom. A végén még elhiszi, hogy visszajövök hozzá. Rávettem magam, majd eltoltam magamtól.-Mark! Én Jack barátnője vagyok.-mondtam határozottan.
-És? Amiről nem tud, az nem fáj neki. Gondolom ő még nem tett magáévá. Akkor majd én.-mondta egy pervez mosollyal, majd fogdozni kezdett, és megint ajkaimra tapadt. Ennek sem lesz jó vége...
/Sziasztook!✌🏻 Itt van ez a rész, ma már nem biztos, hogy rakok ki. Peace!✌🏻/
CZYTASZ
Legrosszabb választás
FantasySziasztok! Ashley Payne vagyok, 17 éves. Angliában élek szüleimmel, és húgommal Annával. Nemrég költöztünk ide Brazilíából, és nagyon tetszik Anglia. Mindig ez volt az álmom, hogy egyszer itt élhessek. Preston- ahol most élünk -nagyon szép, barátsá...