14. A legrosszabb és egyben legjobb nap😶

26 4 0
                                    

- Nem igazán.- szólt halkan, majd elkezdett húzni, a tornaterem irányába. Mikor beértünk a terembe, "bevitt" a szertárba, és ránkzárta az ajtót. Ezt remélem nem gondolja komolyan. Úristen, ugye nem azt akarja? Kezdek félni...

Bezárta az ajtót, majd odajött hozzám, odanyomott a falhoz, majd rátapadt ajkaimra. Próbáltam eltolni magamtól... Erősen fogta kezemet.
Megrúgtam, majd odébbment, majd lehajtotta a fejét. Mikor felemelte, gonoszan nézett rám.

-Mark kérlek ne...-kezdtem el majdnem sírni.

-Ashley, ezt nem kellett volna megtenned...-mondta, majd megint ajkaimra tapadt. Megfogta a combom is, és én kapálozni kezdtem, de lefogott. Annyira félek... Szó szerint elkezdtem sírni. Ha ezt Jack megtudja...

-Ash, miért sírsz? Hidd el ami most lesz, azt élvezni fogod.-mondta egy perverz mosollyal.

-Mark könyörgöm ne...-mondtam szipogva. A lakat kattanására lett figyelmes. Elengedett, majd belépett Mr. Black a tesitanár.

-Jó napot! Maguk meg mit keresnek itt?- kérdezte.

-Öö... Csak beszélgetni jöttünk be.-hazudott egy nagy mosollyal az arcán.

-Akkor most menjenek.-mutattott az ajtóra.

-Viszlát.-mondtuk egyszerre.

-Ezt még lerendezzük, Ashley Payne!-mondta halkan, majd bement a termébe. Elmentem Jackhez,és sírva rohantam be a szobájába, miközben ő telefonozott.

-Ash, mi a baj?-kérdezte magyra nyílt szemekkel.

-Mark... bevitt a szertárba... és elkezdett csókolni, és fogdozott...-sírtam.

-Nem akarsz szólni valakinek?-mondta.

-NE!- mondtam.
Átöltöztem, majd odabújtam mellé.
"Rámfeküdt",majd elkezdte puszilgatni a nyakamat, néhol kicsit meg is szívta. Majd elkezdte simogatni a derekam is. Pár perc múlva azt vettem észre, hogy egyikőnkön sem volt ruha. Jacknak kocka hasa van, és azta kurva de jól néz ki.

*Másfél órával később*

Megtörtént.😳 Lefeküdtem életem pasijával, és nem tagadom, tényleg jó volt.❤️ Egymás mellettem feküdtünk kipurcanva, majd kopogásra lettünk figyelmesek.

/Halii!✌🏻 Kész van ez a rész is, jó olvasást!😘 Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora