10. Elfogadtam❤️

36 3 0
                                    

Nem akarom elveszíteni. Talán ő nem olyan, mint Mark.

-Ashley... Lennél a barátnőm?-kérdezte kissé félve.

Nem tudom, mit tegyek. Szeretem Jacket...

-Igen. Én is úgy érzek, mint te.- válaszoltam.

Odahajolt hozzám, majd megcsókolt. Viszonoztam. Nagyon jól csókol. Úristen.😍  Csókunkat egy kopogás szakította félbe.

-Gyere!- kiabáltam, majd bejött Anna.

-Ashley, csináltam kaját, nem kérsz? Vagy nem kértek?-kérdezte.

-Most nem kérünk semmit, köszi hugi!- mondtam, majd Anna kiment.
Egymásra néztünk Jackkel, majd megcsókoltam. Mikor elváltunk egymástól azt mondta:

-Soha nem akarlak elveszíteni.- ölelt meg szorosan.

-Én sem téged.- öleltem vissza.

-Most hazamegyek, még tanulnom is kell.- mondta.

-Oké. - szóltam, majd lekísértem, majd egy puszit adva, köszöntünk el egymástól. Megbeszéltük, hogy holnap idejön reggel, és együtt megyünk suliba.

*Másnap reggel*

-Szia Jackie!-mondtam.

-Szia Ashley!-csókolt meg.

Kézenfogva mentünk be, mindenki minket bámult. Aztán bementem a termünkbe. Ő a szemközti osztályban van. Annyira jó érzés, ha van aki szeret, és vigyáz rád.
Leültem a székemre, és elkezdtem olvasni a törit, mert nem igazán tanultam rá tegnap. Tanulásomat Alice hangja szakította félbe.

-Szia Ashley.-ült le mellém.

-Szia Alice.-mondtam.

-Na, Jack vagy Mark? Döntöttél?-kérdezte.

-Jack barátnője vagyok.-mondtam határozottan.

-Ahaa, értem. Az jó, sokáig!-mondta, majd megölelt.

-Köszi.-szóltam.

Ma gyorsan elteltek az órák. 6. óra után, mikor hazamentem, egész délután csak tanultam. Amíg Jackkel voltam, nem volt időm tanulni. De vele jobb volt lenni, minthogy tanultam volna. Gondolataimból a telefonom pittyegése zökkentett ki.

*Mark üzenetet küldött*

Ez meg mit akarhat?...

/Na halii!✌🏻 Itt lenne ez a rövidke rész, ma még jelentkezem eggyel. Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásWhere stories live. Discover now