-Szia.- becsuktam az ajtót, és háttal neki dőltem. Most bűntudatom van. Megint mi lesz ebből basszus.
*Másnap*
Vasárnap. Tegnap estig tanultam. Ma pihenek. Chill. Hmm... Éhes vagyok, eszem egy almát. Épp elég.
Ránéztem az órára. Már fél 11. Sokáig aludtam. Gondolkozásomból telefonom rezgése zökkentett ki. Mark az.
Gyorsan felvettem a telefont.-Szia Mark.-mondtam álmosan.
-Szia Ash. Ráérsz ma?-kérdezte érdeklődően.-Beszélnünk kell.
-Ööö... Oké. Gyere át nyugodtan, csak Anna van itthon. Azt hiszem.-mondtam.
-Oké, megyek.-majd lerakta. Hallatszott a hangján, hogy dühös.
Elég furcsa volt. Kicsivel később kopogtak.
Mentem és kinyitottam az ajtót.-Ashley, beszélnünk kell.-mondta mérgesen.
-Gyere be.-nyitottam nagyobbra az ajtót.
-Kössz.-mondta és felviharzott a szobámba. Felmentem én is, és láttam hogy idegesen ül az ágyamon.
-Mark, baj van?-ültem le mellé.
-Jack a baj! Hallottam, hogy beszélsz még vele. És tegnap volt is itt. Igaz?-nézett fel rám. Most mit mondjak neki. Nem hazudhatok. Bevallom neki. Nem fogok semmit eltitkolni előtte. Végülis Jackkel csak barátok vagyunk. Vagyis voltunk.
-Igen. Tegnao volt itt. Vissza akart kapni. De én visszautasítottam.-mondtam félve.
-És miért volt itt? Búcsúcsókért? Ashley. Ne nézz hülyének. Tudod jól, hogy milyen vagyok.-kezdett el járkálni a szobában.
-Mark... Nem történt semmi.-hajtogattam.
-Ribancot csináltál magadból. Neked ez most jó?-nézett fel rám.
-Hogy mi van?! Nem vagyok ribanc kikérem magamnak. Mit képzelsz magadról, hogy ilyeneket mondasz. Azt elfelejtetted, hogy a barátnődről beszélsz?-emeltem fel a hangom.
-És te észrevetted, hogy két fiúval kavarsz?-kiabálta.
-Mark. Ez igy nem megy. Mindenért fel vagy háborodva, és nem tudod elviselni, ha valaki mással beszélgetek. Nem várhatod el tőlem, hogy ne álljak szóba senkivel.-halkultam el.
-Jó. Kapsz időt. Döntsd el kit választassz, mert én ezt igy nem folytatom...-halkult el. Feszült volt a hangulat a szobában. Már kezdtem félni.
-Ha úgy gondolod, hogy nem fog kettőnk között ez működni, szívesen keresek mást.- forgattam szemeimet.
-Ja, hogy így állunk. Ashley Payne bedurvult. A kis ribanc.-odajött hozzám, és felpofozott. Miért? Erre semmi oka nem volt. Ez a srác komolyan nem normális.-És majd ezzel dicsekedj mások előtt, ne azzal, hogy egyszerre két pasival kavarsz.-mutatott az arcomra.
-Most kérlek menj.-hajtottam le a fejem.
-Én is úgy gondoltam. Szia.-mondta és bevágta maga után az ajtót. Bementem a fürdőbe és megnéztem az arcom. Ennek nyoma marad, az biztos. Erről viszont senkinek nem szabad tudnia...
/Halii!✌🏻Itt is lenne ez a rész, remélem nem lett túl durva. Nemsokára jön a következő. Peace!✌🏻/
YOU ARE READING
Legrosszabb választás
FantasySziasztok! Ashley Payne vagyok, 17 éves. Angliában élek szüleimmel, és húgommal Annával. Nemrég költöztünk ide Brazilíából, és nagyon tetszik Anglia. Mindig ez volt az álmom, hogy egyszer itt élhessek. Preston- ahol most élünk -nagyon szép, barátsá...