6. Gyönyörű meglepetés

47 3 0
                                    

Attól félek, nem fogok tudni dönteni... Istenem Ashley de szerencsétlen vagy...

*Szombat* reggel 9 óra *
Miután felébredtem, ránéztem az órámra. Mark 15 perc múlva itt lesz. Úristen, sietnem kell. Bementem gyorsan a fürdőbe, megmostam az arcom, megfésülködtem, megmostam a fogam. Visszamentem a szobába, felvettem valami kényelmes ruhát, és elindultam le a konyhába. Levettem egy almát a pultról, bedobtam a táskámba, felvettem a szokásos cipőm, és csak úgy estem ki az ajtón. Mark már ott volt. Beszálltam, és köszöntem neki.

-Jó reggelt!- mondtam.

-Milyen reggel? Már 9 óra van.-nevetett.

-Nekem még reggel van.- mondtam egy ásítást követően.

Mikor odaértünk, egy csodás éttermet láttam meg.

-Megjöttünk.- nézett rám Mark.

- Ez gyönyörű.- csodálkoztam.

-Olyan, mint te.- bókolt.

-Jaj istenem.. Nem szeretem a nyálas szövegeket.- mondtam, kicsit bunkón.

- Tudom, de akkor is szép vagy.- kötekedett.

Bementünk, leültünk egy asztalhoz, és kértünk valami kaját. Nagyon finom volt. Utána Mark hazahozott. Megköszöntem, majd bementem a házba. Mindenki otthon volt.

-Sziasztok, megjöttem.- szóltam.

-Szia Ashley.- mondták egyszerre.

-Ashley, szívem, Anna azt kérte, ha hazaérsz menj fel hozzá, mert szeretne beszélni veled.- mondta anya.

-Oké, megyek.- majd felszaladtam a lépcsőn.

Bementem a húgom szobájába, láttam hogy lehajtott fejjel ül az ágyán. Becsuktam az ajtót, és odamentem hozzá.

-Szia.- mondta szipogva.

-Szia Anna, mi a baj?- kérdeztem.

-Daniel szakított velem. 3 hónap után. Most mit csináljak? Annyira szeretem őt.- megölelt és csak úgy potyogtak a könnyei.

-Nyugodj meg, Danielnél sokkal jobb pasit találsz majd. Hidd el, bízz bennem.- nyugtattam.

Adtam egy puszit a homlokára, majd kimentem.

*Vasárnap*
Jackkel délután 2-re beszéltünk találkozót. El kell indulnom. A sulinál találkozunk.
Mikor odaértem, láttam Jacket egy csomag bonbonnal a kezében.

-Szia Ashley!- köszönt.

-Szia Jack!- mondtam.

-Ömm... Ezt neked hoztam!- adta oda a csokit.

-Köszönöm.- pirultam el.

-Akkor menjünk. Csak sétáljunk valamerre.- ajánlotta fel.

-Oké.- mondtam, majd elindultunk.

Nagyon sokat beszélgettünk, és megtudtam, hogy ő is Brazíliából jött. 2 órát beszélgettünk. Nagyon okos srác, és még helyes is. Jaj Ashley, mi lesz ebből. Hazakísért. Kedves volt tőle. Mondjuk, ő is nagyon kedves, és annyira utálja a sulit, mint én. Kedvenc tantárgya a tesi, mint nekem. Talán több a közös bennünk, mint Markkal? Ne, erre ne is gondoljunk. De Jack mégis olyan más. Ő valahogy így első találkozásra is közel került hozzám. Na jó, nem tudom mi lesz ebből. Ebbe ne menjünk bele..

Egyelőre az  a szitu, hogy holnap megint találkozom Jackkel, eljön értem, és felmegyünk hozzájuk. Azt mondta, hogy anyukájával élnek ketten egy nagy lakásban, apukája sajnos 10 éves korában elhunyt.

*Hétfő délután*
Ma felmegyek Jackhez. 3-ra idejön értem kocsival. Itt már mindenkinek van jogsija, csak nekem nincs? Meg kéne tanulnom vezetni. Na mindegy, ez még a jövő terve. Még van 1 órám. Úgy döntöttem, begöndörítem a hajam. 20 perc bajlódás után, sikerült valahogy összedobni a hajam. Felvettem egy sötet farmert, és egy hosszú újjú kapucnis haspólót.

 Felvettem egy sötet farmert, és egy hosszú újjú kapucnis haspólót

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Felvettem a cipőm, és Jack már itt is volt. Nem laktak tőlünk messze. 10 perc volt, míg odaértünk. Kiszálltunk a kocsiból, bementünk, nem volt otthon senki. Felmentünk a szobájába, és elkezdtünk egymásnak kínos sztorikat mesélni, aztán szóba jött a csajozás, pasizás téma...

/Hali emberek!✌🏻 Hoztam így késő estére egy elég hosszú részt, remélem tetszik, holnap hozom a következőt!✌🏻Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz