12. Csalódtam...💔

33 4 0
                                    

Csütörtök reggel van. Jack itt aludt nálunk. De most nem találom magam mellett. Levánszorogtam a konyhába, majd láttam, hogy a hugom és Jack...csókoloznak.

-NEEE!!!-ordítottam, majd visszarohantam a szobámba. Magamrazártam az ajtót, majd sírni kezdtem. Még jó, hogy anyáék 3 napra elutaztak. Pár perc múlva kopogást hallottam. Megtöröltem a szemem, és odamentem az ajtóhoz.
Kinyitottam, és Jack állt előttem, kisírt szemekkel. Jack sírt? Fiút se láttam még sosem sírni.

-Jack... Te... sírtál?-kérdeztem szipogva.

-Lehet...-hajtotta le fejét- Bemehetek?

-Gyere...

-Ashley, ez nem az volt aminek látszott. A hugod lekapott, éppen amikor jöttél.- mondta.

-Elhiszem... A hugom ilyen. Mindent és mindenkit elvesz tőlem...

-Szeretlek Ashley, és nem akarlak egy ilyen félreértés miatt elveszíteni. Te vagy a legfontosabb ember az életemben.- mondta majd megölelt.

-Én is szeretlek Jack, és nagyon fontod vagy számomra.-öleltem vissza. Elengedtük egymást, majd hosszan megcsókolt.
Ránéztem az órámra. 7:45.

-JACK EL FOGUNK KÉSNI.- néztem nagy szemekkel. Kurva gyorsan elkezdtünk öltözni, felkaptuk a táskánkat, és az egyebeket, majd elkezdtünk rohanni.
Pont csengetésre értünk be. A tanár még nem volt bennt a mi osztályunkban,mert nyitva volt az ajtó. Megcsókoltam Jacket és bementem az osztályba.

*Csütörtök este*
Jack ma is itt alszik. Jó vele lenni. De most átmegyek Annához, és jól lebaszom. Hogy mert rámászni a pasimra. Akkor megyek át, mikor Jack zuhanyzik.
Nem sokkal később Jack elment fürdeni. Most átmegyek.
Bekopogtam.

-Tessék!-kiabált ki Anna. Bementem, majd becsuktam az ajtót.

-Anna, hogy volt képed rámászni Jackre? Mit képzeltél? Anyáék nincsenek itthon, és te már mindent megengedhetsz magadnak? Hál' Istennek holnap hazajönnek. Vegyél vissza, mert ennek nem lesz így jó vége, számodra.-mondtam félig kiabálva.
Kopogtak, majd benyitott valaki. Hátranéztem, majd megláttam Jacket, egy alsógatyában.

-Mi folyik itt?-kérdezte. Annának majdnem kifolyt a nyál a szájából.

-Jack, normális vagy, öltözz fel!-parancsoltam neki, majd kiment.

-Jól néz ki.- mondta Anna, majd én megfogtam egy párnát és hozzávágtam.

-Állj le kislány-mondtam, majd kimentem.

Bementem a szobámba, Jack ott feküdt az ágyon. Nem tudtam ellenálni neki, odafutottam, és ráugrottam. (xD) Megfogta a derekam, és megcsókolt. Megint csak elaludtunk. A sok stressz kifáraszt.(😂)

*Másnap* Jack POV

Ashley egy álomlány. Tényleg odavan értem. Nem szeretném elveszíteni.
Ma is együtt megyünk suliba, szülei 3 napig nem voltak otthon, üzleti útra mentek, így Ashleyvel tudtam lenni.
Mikor beértünk a suliba, -  most legalább időben - mindenki kinnt volt még a folyosókon. Letettük az osztályunkba a táskát, és mi is kimentünk. Alice és Katie - Ashley barátnői - odajöttek hozzánk.

-Sziasztok!-mondták.

Hali!-mondtuk egyszerre Ashleyvel.

-Tudtatok valamit csinálni ezen a két éjszakán, míg szüleid nem voltak otthon?- nézett perverzen Alice Ashleyre.

-Hülye vagy, Alice.-forgatta a szemeit a barátnőm.

~Becsöngettek~

Olyan unalmasak az órák. Inkább lennék Ashleyvel, mint itt.
Mikor kicsöngettek, Ashleyvel megint kimentünk a folyosóra. Egy kis idő múlva, odajött hozzánk Mark, az egyik 10.-es srác.

-Mivan Galambpár, máshol nem tudtok turbékolni?-nevetett.

-Zavarunk,hm?-kérdezte Ash.

-Fogd be a pofád, szájhős! Keress magadnak barátnőt!-mondtam.

Mark rámnézett és behúzott egyet. Ebből nagy baj lesz...

/Sziasztook!✌🏻 Itt lennék ezzel a résszel is, ha tetszik jelezzétek! Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásWhere stories live. Discover now