-És? Amiről nem tud, az nem fáj neki. Gondolom ő még nem tett magáévá. Akkor majd én.-mondta egy pervez mosollyal, majd fogdozni kezdett, és megint ajkaimra tapadt. Ennek sem lesz jó vége...-Mark...-mondtam, de ő csak csókolt, és már elkezdte levenni a pólómat. Nem tudok neki ellenállni. De ha ezt Jack megtudja. Pár perccel később azt vettem észre, hogy mindketten meztelenek vagyunk. De Mark annyira jó. (Mármint, na... remélem értitek. Jack meg fog ölni.
*1 órával később*
Lefeküdtem Markkal. Ezt nem hiszem el. Mi lesz ha elmondja valakinek, és eljut Jackhez. Ezt nekem kell neki elmondanom.
-Mark, ugye tudod, hogy ez nem volt helyes.-mondtam.
-De én szeretlek. És valahogy érzem, hogy te is érzel irántam valamit.-mondta.
-Mark! Nem fogod fel, hogy Jack a pasim?- mondtam, majd kikeltem az ágyából és elkezdtem öltözni.-Most elmegyek, és jó lenne, ha holnapra nem tudná a fél suli. Szia.
-Szia bby-hallottam hogy még mondta.
Most felmegyek Jackhez, és elmondom neki. Szakítani fog, úgy érzem. De nem titkolózhatok előtte. Mikor odaértem, bekopogtam. Jack félmeztelenül nyitott ajtót.
-Szia Jackie!-mondtam.
-Szia Ash!-mondta majd megfogta a derekam, odahúzott magához, majd megcsókolt. Bementem, majd felmentünk a szobájába, mert Nora otthon volt.
-Jack... el kell mondanom valamit...-hajtottam le a fejem.
-Igen?-kérdezett vissza.
-Én...ma voltam Marknal, mert elmeselte ezt a szertaros dolgot...-mondtam.- És...- itt sírva fakadtam.- Könyörgöm bocsáss meg nekem, de... én lefeküdtem vele...
-Ash... én... nem tudok mit mondani. Szeretlek. De ez... nálam legalább is, megcsalás... és én olyan lányt szeretnék, aki nem lép félre...-mondta.- kérlek most menj el. Időre van szükségem.
-Jack kérlek! Én ezt nem gondoltam komolyan, és bűntudatom is van.-sírtam.
-Kérlek menj el... még beszélünk. Szia...-mondta, majd becsukta az ajtót.
-Szia... szeretlek...-mondtam, majd sírva hazafutottam. Nagyon szeretem, és nem akarom más lánnyal látni. Hülye balfasz Ashley Payne!
/Sziasztook!✌🏻 Megszületett ez a rész is, olvassátok szeretettel, holnap jelentkezem! Peace!✌🏻/
KAMU SEDANG MEMBACA
Legrosszabb választás
FantasiSziasztok! Ashley Payne vagyok, 17 éves. Angliában élek szüleimmel, és húgommal Annával. Nemrég költöztünk ide Brazilíából, és nagyon tetszik Anglia. Mindig ez volt az álmom, hogy egyszer itt élhessek. Preston- ahol most élünk -nagyon szép, barátsá...