3. A találkozó

57 5 0
                                    

Kb. fél 11 volt. Kikapcsoltam a gépem, majd lefeküdtem aludni. Holnap 0. óra tesi.
Reggel - mint minden nap- az órám csörgésére ébredtem.

*Suli után*
10 perc múlva ott kell lennem. Mikor odaértem Mark egy szál rózsával a kezében várt a Starbucks előtt. Olyan aranyos. Odamentem, köszöntem neki:

-Szia Mark!- mondtam.

-Szia Alhey, öö... Ezt neked hoztam.- adta oda a rózsát.

-Köszönöm..Szerintem menjük be.- néztem a kávézóra.

Beültünk a Starbucksba, megittunk egy kávét. Elég jól összebarátkoztunk, nagyon szimpatikus.

*Mark POV*

Ashley nagyon szép lány, kedves és segítőkész. Ma a kávézóban eléggé megismertük egymást. Kezdem megszeretni. Holnap is szívesen találkoznék vele.

-Ashley, mi lenne ha holnap elmennénk a parkba?- kérdeztem.

-Persze, tök jó ötlet.-egyezett bele.

-Érted megyek 2-re oké? -mondtam- autóval, ha neked az jó.

-Menjünk inkább gyalog, olyan szép mostanában az idő, és holnapra is napsütést írnak. -kérte.

-Oké, akkor holnap 2-kor ott leszek a házatoknál, szia!- köszöntem el, miután hazakísértem.

Holnap, szia Mark!- szólt.

*Ashley POV*

Mark annyira kedves és helyes srác. Kezdem jobban megkedvelni. Haza is kísért. Ez kedves volt tőle. Bementem a házba, ledobtam a cuccom, majd köszöntem anyának:

-Szia anya, megjöttem! - kiabáltam.

-Szia Ashley, merre voltál?- kérdezett.

-Barátnőmmel voltam a Starbucksban. -hazudtam, nem kell tudnia mindenről. Csak aggódna.

Oké! -mondta, majd folytatta a teregetést.

Felmentem a szobámba, leültem az ágyra, elővettem a telfonom. Átfutottam a közösségi cuccokat, majd láttam, hogy jött egy üzenet.

*Jack Swan üzenetet küldött.*

Nem ismerem ezt a fiút, de a suliban valaki mondta, hogy ő is ide jár.

Jack: -Hali Ashely, Jack vagyok a suliból, és csak azt szeretném megkérdezni, hogy lenne-e kedved holnap délután találkozni valahol?

~Ashely, jusson eszedbe hogy holnap Markkal találkozol~

Én: -Szia. Sajnálom, de holnap nem érek rá.😕Talán legközelebb.

Jack: -Semmi gond, majd máskor. Hogy vagy?

Én: - Jól vagyok, minden rendben. De most mennem kell, szia.

Jack: -Oké, szia.😊

Leráztam szegényt. Aranyos srácnak tűnik. Nincs kedvem senkivel beszélni. 20:30. A 0.óra teljesen lefárasztott. Nagyon álmos vagyok. Elmentem tusolni, majd lefeküdtem aludni.

/Hali emberek!✌🏻 Hoztam egy részt, még ma ki fogok egyet vagy kettőt rakni. Ha tetszik, jelezzétek. Remélem nem lett túl basic az egész, próbálok belevinni valamit.😅 Majd jelentkezem, sziasztook!😘/

Legrosszabb választásWhere stories live. Discover now