13. Kezdek félni...

24 3 0
                                    

-Fogd be a pofád, szájhős! Keress magadnak barátnőt!-mondtam.

Mark rámnézett és behúzott egyet. Ebből nagy baj lesz...

Mark bevert nekem egyet, és láttam, hogy lecsöppen a kőre egy csepp vér. Visszaütöttem neki, erre kaptam egy gyomrost. Összeestem, és még 3x belémrúgott.

-Csitulj el, buzigyerek!-mondta.

Később,valamikor felébredtem, egy kórházban. Ashley az ágyam mellett egy széken. Fogta a kezem. Megmozgattam a kezem, ő felnézett, szemei kisírtak voltak.

-Ash...Sajnálom.-mondtam.

-Jack, itt nem te vagy az, akinek sajnálkoznia kéne, hanem én...-hajtotta le fejét. Miről beszél?

-Jack, el kell mondanom valamit, amit már rég el kellett volna mondanom. Én előtted Markkal csókolóztam, és egyik nap megláttam egy csajt az ölében, és csalódtam benne. De vissza akar jönni hozzám, én pedig nem mondtam el neki, hogy te itt vagy nekem, és én téged szeretlek. És ma meglátott velem...-mondta majd sírva fakadt.

-Én semmiért nem haragszom, nem a te hibád.-mondtam - Azt nem mondták mikor mehetek haza?

-Ma hazamehetsz, de még holnap nem jöhetsz be suliba. Anyával irattam igazolást, hogy ne kelljen elmennem, mert veled akarok maradni.-megtörölte szemeit, majd megcsókolt. Jó volt őt újra "érezni".

*Másnap reggel*

Ashley itt aludt nálunk. Anyát nem zavarja ha valaki itt van. Főleg ha a barátnőm.

-Jó reggelt Jackie.-rakta le mellém, a reggeli kávém, majd befeküdt mellém, és óvatosan megölelt, mert zúzódott a bordám.

-Köszi Ash. Ma mit csinálunk?-kérdeztem egy kissé perverz mosollyal.

-Én most bemegyek a suliba, és beszélek Markkal. Vagyis ordítok vele.-mondta.

-Vigyázz magadra!-figyelmeztettek, majd kiment az ajtón, én pedig még visszaaludtam.

*Ashley POV*

Beszélek Markkal, tegnap szó szerint agyonverte Jacket. Teljesen idióta. Aranyos, amíg nem lesz egy idegbeteg.
Mikor beértem a suliba, odamentem az  osztályához. Megint az a lány ült az ölében.

-Ch...-nevettem, és jobbra-balra mozgattam a fejem. Mark hátranézett. Elkezdtem kifelé menni, a kapu irányába, mikor egy kéz megfogott.

-Ash...-mondta.- várj... a lány pedig, tudod, a fogadás.

-Ja, persze!-forgattam a szemeimet. -Mit képzeltél te tegnap, hogy szétvered a barátomat?! Talán féltékeny vagy?!-mondtam sokkal hangosabban. Páran már minket néztek.

-Ashley, én nem tudtam... hogy ő a barátod.-mondta.

-Nem esett le? Komolyan? Mikor láttad, hogy fogja a kezem, te ökör.-néztem felhúzott szemöldökkel.

- Nem igazán.- szólt halkan, majd elkezdett húzni, a tornaterem irányába. Mikor beértünk a terembe, "bevitt" a szertárba, és ránkzárta az ajtót. Ezt remélem nem gondolja komolyan. Úristen, ugye nem azt akarja? Kezdek félni...

/Sziasztook!✌🏻 Itt a mai rész, holnap hozom a következőt! Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz