18. Csak a pia?

33 1 0
                                    

Ma van a 18. szülinapom, és Mark ma jön haza. Nem tudom mit tegyek, bulit szervezek egy kis baráti körben, mivel anyáék szokásosan megint nem lesznek itthon. Kiket hívjak meg?

Meghívom természetesen Alicet, Katiet, Anna meg nyilván itt lesz, mert itt lakik.(xD) Azon gondolkodom, meghívjam e Markot. Elmegyek a boltba, aztán utána eldöntöm.
Bementem a helyi kiskereskedésbe, levettem pár chipset a polcról, egy colát, ha valaki nem akar alkoholt inni. Bár ezt kétlem. Vittem haza Vodkát, likőrt, és egy üveg bort. Mikor hazamentem, kerestem jó zenéket, összevágtam, és kiraktam a kaját egy tálba. Nem sokkal később elkezdtem készülődni. Kivasaltam a hajam, felvettem valami itthoni ruhát, ami kényelmes és jól is néz ki. 7-re hívtam a lányokat, és elvileg hoznak még ismerősöket. Megkérdezem Markot, mikor ér haza, és nem akar e eljönni.

Én: -Szia Mark. Hallottam, ma jössz haza, és ma szervezek egy bulit szülinapom alkalmából. Van kedved eljönni?

Mark: - Szia. 6-kor érek haza, szívesen átmegyek, hánykor lesz?

Én: -A többiek 7-re jönnek.

Mark: -Akkor 7-re ott vagyok. Hali.

Én: -Oké, szia.😊

Mark eljön. Legalább beszélgethetünk. Hiányzott már, egy évig nem láttam. Jack pedig nem ír, nem szól hozzám. Idő... Túl sok. Már ideje lenne megmondani, mit akar. Még mindig szeretem. De most hazajön Mark... Ahj istenem, mi lesz itt megint.

*7 órakor*

Alicék megjöttek. Mark is itt van. Elkezdtünk inni, koccintottunk születésnapom alkalmából, bömbölt a zene is. Egyszer kopogást hallottam.A szomszéd lány állt az ajtóban.

-Jó estét!-mondtam.

-Szia Ashley Lejjebb tudnátok halkítani a zenét? Nem tudok aludni és holnap felvételizek.- mondta fáradtan.

-Ömm... Persze!-mondtam bizonytalanul, már kicsit részegen.

-Oké, köszi. További jó szórakozást.-mosolygott rám, majd elment.

-Szia.-csuktam be az ajtót. Visszamentem, és kicsivel lejjebb halkítottam a zenét. Anna elment a boltba, mikor visszajött, volt a kezében egy rekesz sör, és 3 üveg Whisky.
Éjjel 2 óra van. Mindenki sík részeg, csak Mark és én tudtunk lábra állni, és épp ésszel gondolkodni. Mark odajött hozzám, szorosan mellém állt, mert én nekidőltem a konyhapultnak.

-Ash... Rég láttalak.- mondta sanyarú képpel.

-Én is téged Mark.- mosolyodtam el.

-Mi történt itthon egy évig?-kérdezte.

-Jack még mindig nem mondta, mit akar. Én már nem reménykedem. Elmúltak az érzelmeim.-hajtottam le a fejem.

-Nem is kell, én itt vagyok neked.-hajolt oda hozzám, majd megcsókolt. Éreztem ajkain az alkoholt, de látszott rajta, hogy nem a pia vezérli. Még mindig tökéletes. Kezdem Mark iránt érezni azt, amit Jack iránt már nem... Jack reménytelen. Markkal vakon faltuk egymás ajkait, majd megfogta derekam, én az ő dereka köré fontam a lábaim, és felmentünk a szobámba. Remélem nem az lesz, mint a suliban...

/Sziasztook!✌🏻 Itt a mai rész, olvassátok szeretettel. Peace!✌🏻/

Legrosszabb választásWhere stories live. Discover now