Ma megint találkozom Markkal. 15 perc múlva ideér. Elkezdtem készülődni. Átöltöztem, kivasaltam a hajam, felvettem a Vans Old Skool cipőmet, és a hátamra vettem a táskám. Pár perc múlva Mark itt is volt. A parkban sokat beszélgettünk, kiderült, nincs barátnője. A végén megbeszéltük, hogy együtt megyünk suliba.
*Másnap reggel*
Mark mindjárt itt van. Kimentem a ház elé, nem voltam kint 2 percnél többet, már meg is érkezett. Odamentem, ő kiszállt és kinyitotta nekem az ajtót.
-Szia, ülj csak be!- mondta
-Szia, oké, köszi.- mondtam elpirulva.
Mikor odaértünk, együtt mentünk be az iskolába. Mindenki minket bámult.
Katie és Alice is nagyon meg voltak lepődve. Mikor beértünk, elköszöntünk egymástól, majd bementünk mindketten más terembe.
Katie és Alice nagyon furcsán néztek.
Odajöttek, és elkezdtek kérdezgetni, hogy ő ez új barátom, és hogy, huh Ashley máris bepasizott, év elejére.
Otthagytam őket. Suli után - ahogy megbeszéltük - találkoztam Markkal. Jó volt őt újra látni. Megkérdeztem nem akar-e feljönni hozzánk.-Figyu! Lenne kedved feljönni hozzánk? Ma este úgysem lesz itthon senki.-szóltam
-Ha neked jó, akkor szívesen felmegyek.- mondta.
Oké, menjük!-indultunk el közben.
Mikor hazaértünk levettük a cipőnket, és felmentünk a szobába. Leültünk az ágyra, és Mark elkezdte nézegetni a falra ragasztott képeimet.
- Nagyon szép lány vagy...-mondta félhangosan.
-Tessék?- kérdeztem vissza.
-Ja, semmi..-mondta.
Azt vettem észre, hogy nagyon megértő, talán neki el tudnám mondani, hogy Alice és Katie hogyan viselkedtek velem.
-Ahj... Olyan szar napom volt...- panaszkodtam.
-Miért, mi történt?- kérdezett.
- Alice és Katie olyan bunkók voltak ma. Piszkáltak, hogy én már év elején bepasizok, és te biztos az új pasim vagy...-válaszoltam neki.
- Ez tényleg gonoszság volt tőlük... Az az igazság.... Hogy tényleg lennék a barátod...-mondta elpirulva.
Most mit mondjak neki, ő is nagyon bejön nekem. És tényleg szeretnék is a barátnője lenni. De ez így ismerkedésileg nem korai? Még nem tudom miket szeret, de már sokat tudok róla. Ezen gondolkodnom kell...
/Sziasztok emberek!✌🏻Nagyon sokáig írtam ezt a részt, lehet, kicsit rövid lett, de sok volt a munkám, remélem jó résznél hagytam abba.😋 Holnap hozom a következőt. Halii✌🏻/
YOU ARE READING
Legrosszabb választás
FantasySziasztok! Ashley Payne vagyok, 17 éves. Angliában élek szüleimmel, és húgommal Annával. Nemrég költöztünk ide Brazilíából, és nagyon tetszik Anglia. Mindig ez volt az álmom, hogy egyszer itt élhessek. Preston- ahol most élünk -nagyon szép, barátsá...