5. Döntések

40 4 0
                                    

Most mit mondjak neki, ő is nagyon bejön nekem. És tényleg szeretnék is a barátnője lenni. De ez így ismerkedésileg nem korai? Még nem tudom miket szeret, de már sokat tudok róla. Ezen gondolkodnom kell...

Pár perc gondolkodás után döntöttem.

-Mark, ez nagyon aranyos tőled, és én is megkedveltek... és nagyon örülnék, ha a barátnőd lehetnék...- néztem le elmosolyodva. Felnéztem rá, és ő is engem nézett...
Odahajolt hozzám, majd gyengéden megcsókolt. Úristen. Ashley egy fiúval csókolozott. Ilyen még szökőévente is ritkán fordul elő.
Elváltunk egymástól, majd a szemembe nézett és azt mondta:

-Szeretlek Ashley Payne!- majd megölelt.

- Én is szeretlek Mark Adams!- mondtam bizonytalanul, majd visszaöleltem.

Megpróbálok vele kapcsolatban semmit elbaszni, mert én bármit el tudok baszni, még ha nem is akarom.

*2 órával később* 21:30 *
Megnéztünk egy filmet, majd ránéztem az órámra: 21:30
Mark azt mondta, holnap megint eljön értem, és elvisz valahova, ami még meglepetés. Nem szeretem a meglepetéseket. Holnap szombat. Az egész napot vele tölthetem.

De mi lesz Jackkel? Igaz, Markot szeretem, de nem vagyunk együtt. Az csa egy csók volt. Rávettem magam, és lebeszéltem Jackkel egy találkozót  vasárnapra. Mark vasárnap családi szülinapon lesz, nem fog ráérni. 
Attól félek, nem fogok tudni dönteni... Istenem Ashley de szerencsétlen vagy...

/Sziasztok!✌🏻 Úgy döntöttem, ma hozok még egy részt. Rövidebb, mint amiket ki szoktam rakni, de szerintem így izgalmasabb lesz. Nem olvastam át, fáradt vagyok, ha lesz kedvem, és több időm, átnézem, és átírom ha kell. Halii😋/

Legrosszabb választásOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz