Gizemli Kapı ✩ -1-

33.9K 1K 123
                                    


Hiç arkama bakmadan hızlıca koşuyordum.Buna rağmen arkamdan bir türlü peşimi bırakmayan gelen canavar sürüsü çok korkunçtu.Böylesine karanlık bir yerde o canavarlarla bir başa kalmak...Ne tür bi rüya bu ?!  Hızlıca koşmaya devam ediyordum çok korkuyordum yardım bağırışlarım yersizdi.Rüyada olsam bile ölecektim benim gibi güçsüz ve korkak biri ne yapabilir ki ?!  Gözlerim kapalı hızlıca koşarken aniden bir şeye çarptım.Gözlerimi o kadar çok sıkmışım ki zar zor açtım, ilk gördüğüm şey bir insan gövdesiydi.Yavaşça yukarı doğru baktım.O an hayatımı değiştirecek kişiyle karşılaştım.Kurtacımla.Sırlarımla...''Bana güven'' diyordu sadece..Gözlerim kararıyordu ve bildiğim iki şey vardı o çok gizemli ve...Çok yakışıklıydı...

Gözlerimi yavaşça araladım,ilginç bi rüyaydı.Çok gizem doluydu özellikle korkutucuydu.Neyse sadece bir rüyaydı değil mi diye düşünerek yatağımdan kalktım.Bir yurtta kalıyordum ailemi ben bir kere bile göremeden bir trafik kazasında ölmüşler.Küçükken bir yetimhanede kalıyordum oradaki okulda çok başarılıydım ki öğretmenler beni bu yurda verdi.Burası gerçekten iyi bir yerdi eğitim düzeyi çok yükseklerdeydi.Şuan lise 2 ye gidiyordum derslerim çok iyiydi ama hiç arkadaşım yoktu.Çok sessiz biriydim sanki birazda serseri gibi görünüyordum.Herneyse ben burda eğitim almak için kalıyorum değil mi arkadaşa gerek yok.Üniformalarımı giyip ağzıma birkaç aperatif yiyecek attım.Çantamı alıp odamdan çıktım.Sınıfa girip en arkada ki cam kenarında olan sırama oturdum.Sınıfın sayı gereğince bide en son geldiğim için tek oturuyordum bu benim için iyiydi derse konsantre olabiliyordum.Sınıfa birkaç kişi daha girdi en son öğretmen ve...O çocuk içeri girdi.O içeri girer girmez o rüyamda ki his tekrar bedenimi ele geçirdi.Güven verici...Korkutucu...Bir o kadarda nazik...Ve gizemli..Bana yıllardır hissetmediğim...Hissedemediğim bir duyguyu tattırıyordu.

''Evet çocuklar bu yeni arkadaşınız.Kendini tanıtırmısın rica etsem.''  

''Adım Raisar 17 yaşındayım.Buraya çok uzak bir yerden geldim bi bakıma yurdu olduğu için de geldiğim gerçek.''  Sınıfta ki kızlar onu yer gibi bakıyordu.Baya yakışıklıydı ama konu bu değil adı çok garip hiç duymamıştım önceden.

''Pekala Raisar oturucak tek bir yerimiz var dersi iyi dinle olur mu?.'' Başıyla onaylayıp geldi ve yanıma oturdu.Şuan özlem duygumu gideriyor gibiyim çeşit çeşit duygular yaşıyorum.Çok karmakarışığım...Herneyse derse odaklan Risa !...Hocayı dinlemeye çalışsamda hep konsantrem bozuluyordu.Ders sonunda hemen burdan gitmek istiyordum kitaplarımı hızlıca topladım tam kalkıp gidicektim ki bana döndü ve gözlerini  sabitledi.Öylece bakıyordu kalkıp gidemedim...elini uzattı ve ''Merhaba ben Raisar'' bi süre öyle bakıp kalınca tam elini indiriyodu ki bende elini tutup ''Risa''  Eli çok sıcak ve güven vericiydi..Hiç bırakmak istemiyordum ve  o da bırakmıyordu.Zorda olsa bi süre sonra elini bırakabildim.Aynı anda kalkıp yürümeye başladık erkekler ve kızlar bölümünün ayrılma yerinde durduk bana döndü.

''Görüşürüz Risa seninle tanışmak güzeldi.''  ve yavaşça uzaklaştı giderkende bir şeyler mırıldanıyordu ama duyamayacağım kadar alçak sesle söylüyordu.Onu takmayıp odama gittim kendimi yatağa attım.Bugün kendimde değildim çok garip davranıyordum...Düzelmeliyim.

3 Ay Sonra ~

Raisar ile aramız daha iyi olmuştu nası desem çok sıkı arkadaş olmuştuk.Tahmin ettiğim gibi gizem dolu birisi olmadığını söyledi tabii önce ona rüyamı ve onun hakkında düşündüklerimi anlattım.Bir süre dalıp gitmişti sonra bana çok komik olduğumu söyleyip geçiştirmişti.Şöyle bir düşününce Raisar benim ilk arkadaşımdı..Onunla tanışalı gülüyordum mutluydum...Umarım bu günler bitmez..Düşüncesiyle uyuya kalmışım.Sabah alarmın sesiyle uyandım saat..Saat?! 20 dk gecikmişim kesin hala orda beni bekliyordur.Üniformalarımı giyip erkek kız bölümünün ayrımına geldim.Tahmin ettiğim gibi ben orda bekliyormuş yanına koşarak gittim ''Özür..Alarmı duymamışım.''  Ona dikkatlice baktığımda üstünde üniforma yoktu.Günlük giyisiler vardı.''Niye üniformaların yok?''

''Seni bir yere götüreceğim.'' 

''Ama okul ? '' 

''İlk dersi kaçırdık zaten bi kere ekelim.''

''Ee ama güvenlik izin vermez.''

''Risa..Yürü''  oflayıp peşinden gittim.Bir kapının önünde durduk ve hala okulun içindeydik amacı neydi anlamadım.Elini beline attı ve bir çember çıkardı çemberin etrafı anahtar doluydu anahtarlardan biriyle kapıyı açtı.Kapı açılırken aynı rüyamda ki gibi bir ışık çarptı gözüme.Yanıyordu gözlerim sonra hafifledi..Gözlerimi yavaşça araladığımda o inanılmaz yerle karşılaştım çok büyük ve inanılmazdı !

 

                                                                                                                                            

Kovucu ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin