multimedya Risa,müzik var iyi okumalar :)
Risa'nın zaferinden sonra geriye kalan üç takımın ne yapacağı belli değildi.Bir süre sonra hakem üç üye'ninde beklediği yere giderek ''Bazı tartışmalardan sonra diğer üç takımın sıralanması gerektiğine karar verildi.Biraz zaman alacak ama basit bir oyun hazırlandı.'' dediği an hakem'in yanında camdan bir küre belirdi.
Jas ''Bu da ne ?''
''Bir büyü gücü bulucu.Kısacası MPF.Büyü ile bu cihaza vurduğunuzda büyü gücü sayı değeri olarak gösterilecek.Bu değerler büyükten küçüğe sıralanacak .Pekala öyleyse başlayalım,önceden belirlenen sırayla devam edeceğiz''
''Öyleyse başlayalım'' diyerek Jas küre'nin önüne geçti
Sunucu ''Lav takımından Jas sahneye çıkıyor !'' küre'nin karşısında bir süre alaylıca baktıktan sonra ''120mm kara şimşek topu !'' demesiyle elinde sarı ve kara yıldırımlardan bir top oluştu ve sertçe küreye çarptı.Çarptı çarpmasına fakat oldukça güçlü bir büyüydü oluşturduğu rüzgar oldukça sertti.Büyüden arta kalan yıldırımlarda yok olunca küre'nin üstünde sayılar belirdi.
3825
Sunucu ''Üç bin mi ?!''
Ashley '' Ne?!''
Meldy ''Bu da ne be böyle ?!'' Michelle adamın yıldırım büyüsünü görünce birden sırıtmaya başladı.
Sunucu ''Pekala,on büyük aziz büyücüden birisi olan Byro bu skoru geçebilecek mi ?''
Byro küreye doğru ilerlerken ''Ciddileşsem sorun olur mu?''
Hakem ''Olmaz tabii ki'' Byro gözlerini kapatıp ellerini birleştirince
Sunucu ''Orman takımından Byro konsantre oluyor!''
Byro birden sarı ışıklar saçıp toprağı sallamaya başlayınca tehlikeli bir büyü kullanacağını herkes anladı.Byro gözlerini hızlıca açıp ''Gürle'' demesiyle arenada Meldy'nin yaptığı kara büyü gibi büyük bir ışık oluştu.Işık yavaşça yok olunca kürede sayılar belirdi.
8544
Sunucu ''İnanılır gibi değil ! B-Bu MPF'nin yeni rekoru ! On büyük aziz büyücü lakabı boşa değilmiş ! Ve son yarışmacı deniz takımından Amelia !''
''Nihayet sıra bana geldi! ''
Hakem Amelia küreye doğru ilerlerken ''Yinede sen dene'' deyince Amelia onlara alaylı bir bakış atıp yürümeye devam etti.Meldy ''Ne yapıcak acaba ?''
Lucifer ''Byroyu geçmesi imkansız,boşuna büyü gücünü harcayacak''
Ashley ''Az sussana sen ! Belki geçer bilemezsin !''
Lucifer ''Öyle bir dünya yok ama neyse..''
Amelia üzerinde ki hırkayı çıkarmaya başlayınca herkesi bir şaşkınlık sardı.Hırkayı çıkartıp yere atınca kolunda kırmızı renkte bir dövme vardı,Michelle dövmeyi görünce dehşete düştü ''B-Bu imkansız ! Melanie'nin üç kıyamet sihrinden biri bu ! Peri parıltısı ! Ameliada ne işi var ?!''
Ashley ''Peri parıltısı ?''
Michelle ''Melanie Hades'e karşı kullanmak ve krallığını korumak için üç büyük büyü geliştirdi ve bu büyüleri üç gizemli yerlere mühürledi.Kendi iradesi dışında..Bunu kimse alamaz.O mühürler gerçekten Hades'in bile yenemeyeceği derecede güçlü.Fakat Amelia..Nasıl ?!''
Amelia sırıtarak ''Pekala,seni uçuracağım !'' birden Michelle'nin yanında sarı saçlar belirdi ve ''Bu seferliğine ödünç verdim'' Michelle hızla sarı saçlara dönünce başka bir dehşete daha düştü.Karşısında..Kanlı canlı kraliçe Melanie vardı ! Michelle dolmuş gözler ile Melanie'ye bakarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantasy16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...