Kara Büyü ✩ -17-

6.2K 434 15
                                    

Hikaye Ashley'in anlatımından devam ediyor.  -Multimedya Meldy-

''Bence bu kadar öfkeli olmamalısın...Hades''  Ne ? Hades mi ? Burada neler oluyor ?!

***

Neler olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu.Drakula Risa'ya Hades demişti.Ayrıca Risa çok acayip bir görüntüye sahipti şuan.Ben neler olduğunu anlama çabaları  içindeyken Lucifer birşeyler mırıldanmaya başladı

''Beklenmedik şekilde doğal alev kızılı saçlar,doğayı imrendirebilecek yemyeşil gözler..Harakete geçmiş olmalılar..''   

''Kim neler oluyor Lucifer ? Birşeyler mi biliyorsun ?''   

''Kırmızı,iblisliğin sembolüdür.Yeşil gözler ise,kraliçe Melanie'nin gözleri..Hepsi Risada birleşmiş''  N..Ne..? Kraliçe Melanie ölmüş olmalıydı,ayrıca Hades...? O nasıl ? 

''Yüzük...Hades'in gücü ve kraliçe Melanie'nin ruhu o yüzükte,onlar yüzüğün içinde yaşıyorlar.Büyük ihtimal şuan karşımızda ki Risa değilde onlar''  böyle birşey nasıl mümkün olabilirdi ? Tamamen şaşkındım.Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.''..Öyleyse daha demin ki kılıç darbesi..''

''Hades ve Melanie'nin işiydi''  herşey daha çok karşıyordu,beynim karmançorma olumuştu.Şimdi..Hades ve Melanie..Şuan karşımda ki Risa'nın ta kendisimiyd i?! 

Risa yada artık ne desem bilemedim,kılıcını hızlıca drakulaya savurdu,vurmak ister gibi değil de daha çok göz korkutmak için bir saldırıydı.Drakula kıkırdamıştı,ardından göz önünden kaybolup birden Risa'nın arkasında belirdi.Lucifer hızlı haraket ederek buzdan yapılma kılıcıyla drakula'nın saldırısndan Risa'yı korumuştu.Ardından ikiside göz önünden kayboldu,sadece ışık patlamaları nı görebiliyordum.Lucifer ile Drakula çok hızlı dövüşüyordu,Risa ise hızla dönüp Lucifer'in kılıcına destek verdi.Önceden hiç duymadığım kalın bir ses tonuyla ''Seninle aynı saflarda savaşacağım aklıma gelmezdi Lucifer..''

''Benimde öyle kralım'' deyip sırıttı ''...Ve kraliçem''   hepsi birden göz önünden kaybolmuştu,ardı ardına ışık patlamaları oluyordu.Damon,Meldy ve ben sadece izlemekle yetiniyorduk.Üçü de birden karşımızda belirmişti,sadece bakışıyorlardı.Birden Drakula'nın arkasında bir kadın belirdi,benim dışımda herkes'in gözünde şaşkınlık vardı.Herkes onu tanıyor gibi duruyordu.Kadın gerçekten iğrenç bi sırıtışla ''Kızımız bu mu ?'' dedi  alaycı tonuyla.''Evet''   kadın çok tanıdık bir his veriyordu bana.Çok nostaljik...Bu sıcaklık nereden geliyor ?  kadın'ın bakışları beni bulunca sırıtışı söndü ve bana öfkeyle baktı.Lucifer hızla yanıma gelip tek elini önümde doğrultttu ''Ona dokunamazsın''

''Öyle bir niyetim yok zaten..Şimdilik''  tüm konulara fransız kalmıştım.Hiçbişey anlamıyordum.Risa'nın yüzüğünden birden ışık gelince ''Kahretsin..Vakit doldu Melanie'' kalın ses tonu beni şaşırtmıştı,ardından ince bir ve tanıdık o sesle ''Önemli değil Hades,Risa kendisi de başarabilir..'' dedi ve kocaman bir ışık patlaması oldu.Işık Risa'nın bedeninden ayrılmıştı,saçları tekrar siyahlaşmıştı,tam yere düşecekken  tek eliyle yerden destek alarak ayağa kalktı ve gözlerini sildi.''Teşekkürler..Anne,baba''  dedi ve gözlerini açtı.Gözlerinin maviliğini görünce mutluluktan çığlık atacaktım.Eski haline dönmüştü.Kılıcıda tekrar siyah olmuştu,etrafta çok sert bir rüzgar esince eteğimin uçlarını tutmak zorunda kaldım.Çok sert bir rüzgar esiyordu,yerimizde zor duruyorduk.Bunu sanırım Risa yapıyordu çünkü o sapasağlam dikiliyordu.Rüzgar aniden kesilip Risa yere düştü ve öksürmeye başladı,Meldy ile yanına gidicekken Damon bizi durdurdu.Risa'nın altında kırmızı bir büyü çemberi belirdi,bunu o kadın yapıyordu.Risa kan kusarken drakula ellerini havada birleştirip ''Taş her an kırılabilir..Uyanış için bir engelsin Risa..Bu yüzde öl!'' dedi ve etrafa çok fazla korku yayan bir büyü yapmaya başladı.''Cennetsel beden büyüsü !'' Risa'nın savunmasız bedenine doğru kocaman bir kara delik ilerliyordu,kıpırdayamıyordum.Bedenim donmuştu..Risa..Ölücekti..Gözlerimin önünde ve ben..Aynı o zaman ki gibi birşey yapamıyordum..Biri..Biri Yardım ETSİN !  diye içimden kocaman bir çığlık atarken yanımdan hızlıca bir gölge Risaya doğru gitti..

Kovucu ✩Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin