Multimedya Meldy..İyi okumalar :)
''Evet Wonders halkı turnuva'nın ilk günü ve ilk yarışmasına başlıyoruz.Takımlardan seçilmiş kişiler,orman takımından Ise,su takımından Habu,lav takımından yıldırımın efendisi Jas ve gökyüzü takımından kar tilkisi Lucifer !!''
İsimlerini saydığı üyeler -bizim salak luciferde dahil- arenanın ayrı köşelerine geçmişti.Onların arenaya girmesiyle topraktan yüzlerce ev çıkıp arenayı şehir haline getirmişlerdi.Labirent gibi birşey mi yapmaya çalıştılar ? Evlerin ardından Ise,Habu,Jas ve Lucifer'den yüzlercesi şehiri doldurmuştu.Napmaya çalıştıklarını anlamamıştım
''Evet sayın seyirciler ! Her üyeden yüzlerce sahte üye şehirde bulunmakta eğer yanlış kişiye saldırı yaparsanız puan kaybedersiniz,eğer siz haraket edemeyecek hale gelirseniz elenirsiniz ve karşı taraf puan alır.''
Birden Lucifer salağına karşı olan bütün umutlarım suya düştü.Neyse ilk yarışmayı kaybetsek nolur..? Ağhh!! Hepsini kazanalım istiyorum !! Hakem'in ''Başlayın'' komutuyla hepsi şehirde sakin sakin yürümeye başladılar.Lucifer'in arkasından orman takımında ki Ise birden belirip ona yumruk atmıştı,Lucifer sendelemişti tam dengesini sağlayacakken Ise bir büyü yapıp yerden dallar çıkardı.Dallar sertçe ve hızlıca Lucifer'e çarptığı için pek kendini savunma fırsatı olmuyordu.Dallarda ki sivri dikenler yüzünden Lucifer yara bere içinde kalmış üstünde ki tişörtün çoğu parçalanmıştı.Dalların büyüklüğünden dolayı yerleri çok belli olduğu için su takımında ki Habu ve lav takımında ki Jas onları kolaylık bulmuştu.Ise'nin etrafı rakiple dolsada hala Lucifer'e saldırıyordu,taraf mı tutuyor ? Habu denen ufak tefek kız çok güçsüz olduğu için Jas'ın tek yumruğuyla elendi.Ardından Jas'te yıldırım büyüsüyle Lucifere saldırmaya başlayınca lav ve orman takımlarının taraf tuttuğunu anlamam pek zor olmadı.Lucifer ne kadar güçlü olsada iki güçlü kişiye karşı kendisi çok zorlanıyor.Ne kadar kendini savunmaya çalışsada boş..Pislikler !
''Aman tanrım ! Lav takımından yıldırımın efendisi Jas ve orman takımında ki Ise kar tilkisi Lucifer'e rahat vermiyor ! Kar tilkisi ne kadar güçlü olsa da sanırım iki kişiye karşı pek birşey yapamıyor !''
Salak adam harbi geveze la bu.Neyse..Arenada Lucifer gerçekten can çekişiyorlardı..Biraz konsantre olup orayı dinlemeye başladım.
Orman takımında ki Ise sırıtıp ''Ah..Ah..Gökyüzü imparatorluğu gerçekten büyük hata yapmış..Risa'nın takımı gerçekten güçsüz..'' Lav takımında ki Jas da kahkaha atıp
''Pek bir beklentim yoktu zaten''
Lucifer..En sonunda Lucifer bir köşeye yığılınca onu bırakmışlardı.Ardından Ise ve Jas ufak bir kapışma yaptılar Jas kazanmıştı.Hakemin ''bitti'' demesiyle hepsi büyü yapmayı kesmişlerdi.Lav takımı birinci,orman takımı ikinci,biz üçüncü,su ise sonuncu olmuştu.Ashley ile Meldy yarışma biter bitmez Lucifer'in yanına doğru koşmuşlardı.Lucifer ise onları ittirip takım odasına doğru ilerlemişti.Aşağı doğru ilerlerken koridorda onu gördüm,duvara attığı yumruk yüzünden duvar göçmüştü.Yüzünde ki damarları belirgin sinirlice yere bakıyordu
''Bunu size ödeticem piçler..'' diye homurdanarak takım odasında ki duşa girdi.Gerçekten sinirliydi fakat..Lucifer güçlüydü.Arenada kendini tutuyor gibiydi..? Birşeyler olmuş olmalı..
***
''Evet sayın seyirciler !! Günün ikinci savaşı gökyüzü takımı ve lav takımı arasında olucak !! Daha demin ki savaş gerçekten tam bir hayal kırıklığıydı,umarız bu savaş güzel olur!!Gökyüzü takımından buz büyücüsü Ashley,lav takımından Katie !''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantasy16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...