Raisar ile arenaya doğru yürüyorduk.Bugün final karşılaşması vardı ve Damon'a karşı savaşıcaktım.Açıkcası dün yaptığı savaştan sonra kazanabielceğimi sanmıyorum ama deneyecektim.Sonuçta Michelle ile boşuna çalışmadım altı ay.''Söylesene Risa.Dün o kılıcı nasıl ortaya çıkardın ?'' kocaman bir kahkaha patlattım.Yani okulun yüksek rütbeli kovucularından ve bu büyüyü bilmiyor mu ? ''Raisar gerçekten bu büyüyü bilmiyor musun ?'' dedim.Eğer yüksek rütbeliyse bu tür büyüleri bilmeliydi Michelle çok basit birşey olduğunu söylemişti.''Aslında Bayan Michelle'nin büyülerini kimse bilmez.Görevlere tek başına gider bazen takımlarla gider ama orda da kılıcını kullanmaz.Dövüş teknikleri kullanır.Çok güçlü biri'' dedi.Şok olmuştum aslında,antreman sırasında onu çok fazla zorlamıştım niye gücünü bu kadar abartıyolardı ki ? Sanırım hala bana göstermediği cevherleri var.Raisar ile arenanın kapısına geldiğimizde ''Dikkatli ol Risa.Damon'un savaşı gerçekten inanılmazdı hemde kendi kız kardeşine karşı nasıl bu kadar acımasız olabildi ki ? '' Kardeş mi ?! Nasıl onun gibi tatlı ve sevimli birinin öyle karamsar bir abisi olur ? Yaşadığım şokla çoktan arenaya girmiştik.Arena eskisi gibi olmuştu hemde bu kadar kısa zamanda.Gerçekten sanki o çökük olmamış gibi görünüyordu.Arena'nın zeminine hayranlıkla bakarken bir karaltı gördüm.Sanırım Damon'du.Gözlerimi kısıp ona baktığımda suratında hiç ifade yoktu sadece öyle dikiliyodu.Kapı'nın kapanma sesini duyunca bu tarafa baktı.Uzun bir süre ifadesizce bakıştık.Sessizliği bozan Raisar oldu. ''Risa ! Hadi aşağı.'' dedi.Oflayarak merdivenlerden inmeye başladım,hala gözleri üstümdeydi fakat ben ona bakmamaya çalışıyordum.Seyirci bölümünde beni sessizce destekleyen anneme bakıp gülümsüyordum.Fakat yüz ifademden anlamış olucak ki çok stresliydim.Altı aylık çalışmamı bir saniye de elimden kaybedemezdim.Yavaş adımlarla Damon'un karşısına geçildim ve komutu bekledim.Raisar ''Başla'' dediğinde Damon ortadan kayboldu.Tahmin ettiğim gibi fakat arkamdan geldiğini anlamak zor değildi.Kılıcımı çıkartıp onun kılıç darbesini savuşturdum.Birbirimizi ittirmeye çalışıyorduk ve fazla güçlüydü,direnmeye çalışsamda çoktan arenanın yarısını geriye doğru sürüklenerek gitmiştim.O tek eliyle kılıcı kullanırken ben aşırı baskıdan çift elimi kullanıyordum.Boşta kalan eliyle ateş yaktı,ateş sonradan siyah oldu.Ben şaşkın şaşkın ateşe bakarken o beni kılıcıyla geriye savurmuştu.Duvara doğru çok sert çarpmıştım,doğrulmaya çalışırken üstüme doğru birkaç tane ateş topunun geldiğini gördüm.Çevikliğimi kullanarak onları savuşturdum,Damon'un üzerine doğru koşuyordum.Tam kılıç darbesi yapıcakken tek eliyle kılıcımı tuttu.Tek..Eliyle! Ne kadar ittirmeye çalışsamda beyhudeydi zerre kımıldamıyordu.Dudağının kenarı kıvrılıp bana alaycı bir bakış attı.''Fazla tatlısın yapma olum dikkatim dağılıyo'' dememek için kendimi zor tuttum.Fakat beni küçük gördüğü aşikardı.Bu sinirlerimi bozmuştu.Diğer elimlede ortaya bir kılıç çıkartıp çift kılıç kullanmaya başladım.Çift kılıçla da ağırlık verince elini çekmek zorunda kaldı.Kılıçlarımla sayısız darbe indirirken o kolaylıkla darbelerimden kaçıyordu.Artık büyü kullanma vaktidir.Kılıçları yere atıp gökyüzüne sıçradım.Ellerimi onun üzerine kenetleyerek yeni öğrendiğim alan büyüsünü kullanıcam.Gökyüzünün çığlığı.Kelimeler ağzımdan dökülür dökülmez ortaya kocaman bir hortum çıktı.Onun ardından dolu kar karışık yağmaya başladı.Ortada oluşan fırtınanın etkisiyle bulduğum açıktan yararlanıp yerde ki kılıçlarımı elime aldım.İnanılmaz derecede hızlı bir şekilde Damon'u yaralamayı başardım.Kolundan çok derin bir kesik yapmıştım,artık rahat kılıç kullanamaz.Fırtına etkisi yokolduğunda elini koluna götürdü.Ardından hızlıca bana doğru koşmaya başladı,diğer elinde de kılıcı vardı.Sol eliyle mi kullanıcaktı?! Yaptığı kılıç darbesine bende kılıcımla karşılık verdim.Çok fazla baskı oluştuğundan etrafta ki birkaç kaya parçası parçalanmıştı.Kayalar yüzünden gözlerimin içine kum girmişti.Gözlerimi ovuştururken iki kolumdada yanma hissettim.Gözlerimi açtığımda kollarım kanıyordu,karşımda bana küçümser bakışlar atan Damon'a baktım.Kılıcında kan vardı ''Etrafın açıklarla dolu küçük prenses'' dedi.Son dediklerini sessizce söylemişti,ne demeye çalıştığını az çok anlamıştım.Fakat nerden biliyordu,nasıl ?! Üstüme doğru gelince şaşkınlığımı üstümden atıp kılıcımla karşılık verdim.Bu savaş fazla uzadı artık sonlandırmanın vakti geldi diye düşünürken karnıma çok sert bir yumruk yedim.Yumruğun etkisiyle yine arenanın duvarına çarptım,karnımı tutarak yerden kalkmaya çalıştım.Elime kılıçlarımı alarak Damon'a doğru koşarken karnıma doğru kılıcını sağladı.O an...Hatırladığım tek şey gözlerimin karardığıydı.
Michelle
Damon Risa'nın karnına kılıcını sapladığından beri Risa kımıldamıyordu.Ayakta dikiliyordu,Damon kılıcını çekip kınına geri koyarken etrafta birsürü küre belirdi.Arena'nın zemininde sarı bir büyü çemberi oluştu..Yoksa..Bu büyü.Ona verdiğim büyü kitabında ki yasak üç büyü! Sadece altı ay içinde öğrenebilmesi imkansız ! Risa'nın ağzından büyüyü uygulamak için kullanılan sözcükler çıkıyordu.''Ceneti ölç..Cenneti biç...Vücudumu sayısız yıldızlar kadar parlat.Tetra biblos...Ben gökyüzünün hakimiyim.Gösteriş,mükemmel art niyetin kapılarını açar.Cennetin 88 yıldınızı...Parla !'' Gökyüzünde oluşan tüm küreler aniden parıldamaya başladılar.Bu büyüyü şimdiye kadar kimse görmemişti ben ve müdür bile ! Böyle birşeyi Risa'nın burda kullanması büyük tehlike.Parlayan küreler Damon'un üzerine doğru birleşip vurdular.Etrafta oluşan toz bulutu yavaştan yok oluyordu,Damon'un üzerinde ki giyisilerin çoğu parçalanmıştı.Ayakta zor durduğu belliydi.Risa ise hala gözleri ifadesizce bakıyordu.Müdür'e baktığımda büyük bir şokun içerisinde gibi görünüyordu.Bu büyüyü kullanabilmesi büyük bir mucizeydi niye bu kadar korku dolu gözlerle bakıyordu.Bir açıklaması olduğuna emindim fakat en önemlisi şuan ki savaştı.
Risa
Gözlerimin önünde ki karaltı geçince Damon'u görünce büyük bir şoka girdim.Kıyafetleri parçalanmış çoğu yerinde yaralar vardı,ayakta zor duruyordu! Bu..Bu nasıl oldu! Damon ağır adımlarla yanıma geldi ve artık gücü kalmadığını anlayınca yanıma çöktü.Yere doğru yığılırken ağzından çıkan son sözcükler bedenimi buz kesti.''Beni yendin kralın kızı..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kovucu ✩
Fantasi16 yaşında bir lise öğrencisi olan Risa.Geceleğin gördüğü ilginç bir rüyayla uyanır, çok saçma olduğunu düşünerek kafasına takmaz.Fakat okullarına -yurda- yeni gelen öğrenci sayesinde hayatı ve gördüğü rüya hakkında ki sır perdesi kalkar.Gizemlerin...